Skocz do zawartości
dziku

Dmuchawa ssąco tłocząca.

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
dziku    2

Witam:) Chciałbym sie dowiedziec jak najwięcej o dmuchawach ssąco tłoczących do zboża. Jak sie sprawują czy warto kupowac i jakie są ceny i jaka firma jest najlepsza. Pozdrawiam:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysiu    5

ja mam 3 latka dmuchawe sąco tłoczącą z POM AUGUSTÓW 15KW i dozowniczek 1KW i powiedizeć moge że fajna maszyna tylko drogawa w zakupie ale jak masz np przyczepy bez wywrotu to miodzio elastyczny wąż i idzie ma stosunkowo duże zapotrzebowanie na moc ale wydajność i trwałość ma dobrą mój znajomy ma 11KW już długo i ciora nią na max i nic się nie popsuło i dlatego kupiłem bo on chwalił

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość peres100   
Gość peres100

rozwincie troche ten temat bo tez chce sie czegos o tych dmuchawach dowiedziec

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

dziku    2

no ja własnie chce kupic taką dmuchawe bo obecnie to mam taką samoróbke. i potrzebuje cos szybszego. oglądałem taką z odlanowa za 11,5tys zł i dodają 11 metrów rur i chyba 4 kolanka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
misiek10    1

z tymi kolankami, to lepiej uwazac. trzeba sie dokladnie przygladac przy zamawianiu. niby, ze dmuchawa sklada sie z np 6m rury, kolan x 4 itp. to okazuje sie, ze jak sie zamawia dmuchawe, to dostaje sie tylko silnik z "zabudowa" i 2m rur i jedno kolanko. reszte tych na pierwszy rzut oka integralnych czesci dmuchawy jest oddzielnie. tak w ramach OT. zebyscie nie wpadli tak jak ojciec. zamowil dmuchawe, a potem pan z firmy dzwoni, ze dmuchawa juz jest, ale bez tego, co trzeba, ze to co potrzeba musowo zamowc oddzielnie. a dmuchawa ssaco tloczaca to dobra rzecz dla kogos, kto ma sztywne przyczepy. p.s. sam posiadam tloczaca POM augostow 11kW.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dziku    2

i dobrze chodzi ci ta dmuchawa ?? a tam gdzie patrzyłem to facet mówił ze w standardzie jest 11metrów rur. i kolanka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
misiek10    1

jesli chodz i ssaco-tloczaca, to nie wiem, bo jak juz napisalem ma tloczaca. w standardzie bylo 4m rur (2x2m) oraz kolano 90 stopni. chodzi jak ta lala. tylko kosz moglby byc wiekszy, lub miec wieksze (wyzsze) scianki boczne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dziku    2

a jaką ma pojemnosc ten kosz ?? a rury jaką mają srednice ?? 30 czy 20cm ?? bo jakby nie wyszło mi z ssącą to kupie taką zwykłą.:rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysiu    5

nie chce wam wciskać tej co moja ale zrobiłem b duży wywiad przed zakupem i POM Augustów robi te maszyny solidnie a moja sąco tłocząca to to samo co tłocząca bo jak chcę to zrzucam ten cyklon i zakładam kosz zasypowy i jest to tłocząca poprostu więcej się płaci za to że potrafi ssać i tłoczyć bo jest więcej elemętów i napewno jak sśe i tłoczy to wolniej niż tylko tłoczy a rur w standardzie jest można powiedzieć OOO bo bodajrze jedna 2m i jedno kolanko tylko ja np. turem wrzucam dmuchawe na duży strych cofie przyczepom pod drzwi i wąż ssawny daje na dół do przyczepy a dmuchawa ma ustawione 1m rury i kolanko i daje na powierzchnie 16m na 16m i tak naprawde dużo tam dmucham w każdym razie z Odelanowa to mam Śrutownik sąco tłoczący 15KW i bym nigdy wżyciu nie kupił nic z tej firmy szmelc i te dmuchawy też są niezbyt przed zakupem jak oglądniesz tą z Augustowa i tą z Odelanowa lub z innej firmy to sam stwierdzisz ten fakt w tej z Augustowa jest poprostu precyzja wykonania i jakość...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MichalR    33
TU masz wszystkie dane

Tyle, że interesuje mnie przenośnik ssąco tłoczący, a ten jest tłoczący.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tc56    3

Ja mam dmuchawę sąco tłoczącą z Kongskilde i nie żałję ładnie chodzi i cignie. Mam najmniejszy model i wydajność(do bina 70 tonowego) około 18 ton pszenicy na godzinę. Musiałem za niąwięcej dać niż za polską i dobrze zrobiłem. A bym zapomniał mój model jest na ciągnik. :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dziku    2

no ja własnie słyszałem ze Konsklide są dobre. zdaje sie że z Holandii są?? ale dmuchawe dopiero na przyszły rok kupie bo teraz mam troche wydatków i chyba nie dam rady .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
garek    67

Jutro odbieram dmuchawe ssaco tłoczaca konskilde SUC 300E jak ktos ma jakieś uwagi orady odnosnie eksploatacji to byłbym bardzo wdzieczny. Do tej pory prcowałem na dmuchawie tzw jugosławiańskiej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dziku    2

a jaki silnik i jakie wymiary ma ta dmuchawa ?? i jaką wydajnosc itp.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
garek    67

silnik 22 kw + 1,5 kw waga około 500 - 600 kg wydajnosc maksymalną do 20 ton ale licze na 12- 14 a jak bedzie wieksza to super. wymiarów nie znam cena bez rur 40tys netto + 10 za reszte

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dziku    2

40 tys ??!!?!?!?!?! napewno tyle ?? to strasznie duzo jak za dmuchawe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
garek    67

no niestety ale tak jest a dotego wcale nie jestem aż tak bardzo zdowolony ale może trzeba się jeszcze nauczyć obsługi a cena to szokujaca myslałem ze bedzie lepiej a jest średnio

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamyk1    0

interesuje mnie dmuchawa ssaco-tłoczaca Augustów. 11kW. Jaka ma wydajnośc przy dmuchaniu na wys. ok. 7m. Bo spotykam się z różnymi opiniami. Byłbym wdzięczny za jakies informacje na ten temat.

 

Krzysiu. przy silniku 15kW jakie masz zabezpieczenia?? Chodzi mi o bezpieczniki bo mi elektryk odradzał taki duzy silnik.

 

 

UŻYWAJ OPCJI EDIT ! ! !

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysiu    5

myśle że taka 11KW na ssawce i 7m tłoczenie to tak na godzine dwie przyczepy po 8m3 więcej raczej nie, to bardzo różnie jest zależy jakie zboże i ile kolanek bo one zwalniają moja 15KW w godzine dmuchnie 4 przyczepy po 8m3 bez problemu ale ja mam dmuchawe na strychu i tylko ssawe na dół i max 1m rury i kolanko i jazda

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
garek    67

zależy ile masz hektarów i jaki kombajn bo w moja konskilde 22 KW na styk odbiera od NH tc 56 przy plonie 6- 6,5 tony. najważniejsze nie kupowac prywaciarskich. kolega sobie kupił i teraz ciagnie dzien i noc ta dmuchawą

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Digifant
      Jaki rozdrabniacz do gałęzi na WOM warto kupić za kwotę do 4000 zł ?
    • Przez rolnik-k
      Chciałbym sie dowiedzic jaki jest dobry mieszlnik,na 1t do tego jeszcze srutownik soco-tłoczacy, i waga elektroniczna. Jak jest dobra firma?.I ile moze kosztowac taki zestawik?
    • Przez Folia-Rolnicza
      Witam jest ktoś na forum co posiada Baterie sloneczną (Solary) ..
      jak myslicie oplacalny biznes ?
       
       
    • Przez toros
      witam czy podjedzie kabina od c360 do mf255 w linku podaje kabinę jaka by była. https://www.olx.pl/i2/oferta/kabina-ursus-c-360-355-3p-CID757-IDlMTQI.html#:a727983e96
    • Przez jjjanek1
      Witam ,chciałbym prosić o poradę potrzebuje zakupić kosiarkę sadowniczą do do sadu Rotosan. Posiadam  2 hektary sadu ,sad jest na terenie równym ,ciągnik posiadam C-360 Który obsługiwał by kosiarkę.Tak naprawdę nie wiem na co zwrócić uwagę przy zakupie w związku z tym miałbym prośbę o doradzenie mi .W mojej okolicy idzie dostać sprzęt który linki dałem poniżej kwotę jaką chciałem przeznaczyć to max 6000zł sprzęt potrzebuje o szerokości 1.6m .Jedna z kosiarek ma przesuw boczny Hydrauliczny myślę że do C-360 problemów z podpięciem nie powinno być tylko czy warto brać
      https://www.olx.pl/oferta/solidny-rotosan-kosiarka-sadownicza-kosiarko-rozdrabniacz-warka-CID628-IDowxTm.html#ee755998ab
      https://www.olx.pl/oferta/kosiarka-sadownicza-rozdrabniacz-1-4-rokosan-tluka-nowa-demarol-CID757-IDonhKa.html#5eafe6aa65
       
       
×