Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam! Z nieoficjalnych źródeł dowiedziałem się że w czerwcu, może w lipcu będzie miała premierę nowa seria 5030. :) Jestem tym zainteresowany bo akurat za 2, 3 miesiące miałem brać JD 5820 Premium z ładowaczem też JD. No i zastanawiam się czy ewentualnie nie poczekać na następcę -5030. Chcę sprzedać swoją C-360, której prawie wcale nie używam a kupić ciągnik mniejszy od JD 6320 Premium. Musi współpracować z ładowaczem i z wieloma mniejszymi maszynami. Może też już coś o nowej serii słyszeliście -ja wiem tylko że to ma być taki tuning optyczny, a turbina ma mieć zmienną geometrię łopatek :) . Pozdrawiam! :)

Opublikowano

Witam ja tez coś takiego słyszałem ,że ma wejść nowa seria i między innymi dla tego przedłużyli promocje na ciągniki seri 5020 , aby jak najszybciej wyprzedać tą serię i zastąpic ją nową . Ja osobiście zdecydowałem się jednak na 5720 , bo wiadomo nowa seria związana będzie zapewne z podwyżka cen .

Opublikowano

Ładuje TURem bo w tym roku nie marznie ziemia i jest takie błocisko obok pryzmy z kukurydzą i niestety 912 tką nie mogę dobrze podcofnąć wozem paszowym (sam wóz pusty to 5600 kg) Ale frez pieknie działa -ale niestety kłania się silos murowany, trzeba w przyszłości o takim pomyśleć. W najbliższym czasie wstawię na AF zdjęcia wozu jak pobiera z pryzmy.

Opublikowano

Chcę go wziąć na SPO i dodatkowo odliczyć, tzn w takim wypadku wyjdzie mnie za ok 35 % wartości. Czyli za samego John Deerowskiego TURa z osprzętem dam ok 10 tys zł. Za parę lat przy odsprzedaży więcej za niego wezmę :( . A drugi tur się przyda tymbardziej że dużo balotów zwożę ale ten musi mieć możliwość szybkiego demontażu, bo przy 6320 to w ogóle nie odkładam. Myślę że to dobry pomysł. jeżeli jest okazja za 1/3 ceny kupić nową maszynę to czemu nie skorzystać? Jak myślicie? No i jeszcze chcę wziąć z TUZem przednim żeby Viconkę 2,4 zakładać na tył i do przodu czołową. :rolleyes:

Opublikowano

Tak ale za ciągnik płacisz brutto to 22 VATu jak jesteś Vatowcem sobie odliczasz!!! Mam to rozpisać matematycznie??? :angry: 2 kosiary pociągnie. 2,4 dyskówka potrzebuje 45 koni, tyle samo czołowa -będzie miał co robić ale pójdzie. Widziałem jak ktos robił takim sprzętem. Zapewniam że sobie poradzi. ^_^

Opublikowano

Przykładowo ciągnik kosztuje 122 tys brutto żeby było łatwo. Płacę tyle za niego i odliczam VAT, oddają mi 22 tys. Czyli już mnie kosztuje 100 tys. Z tego zwrot z SPO 55 % i kosztuje mnie 45 tys. To jest ok 35 % ceny ciągnika : tak czy nie? No chyba Tak :rolleyes:

Opublikowano

tak jest jak sam zapłacisz 100% inwestycji nie podpierając sie kredytem pomostowym. Sytuacja sie zmienia jak weźmiesz kredyt i dochodzą odsetki prowizja i koszty otrzymania kredytu itd.

Opublikowano

mav a nie wiesz nic jak to jest czy mozna wziąść ciągnik ,a póżniej złożyc na niego wnisek bo kudalty tak pisal kudlaty

Ocena: 0

Zobacz profil

Dodaj jako znajomego

Wyślij wiadomość

Znajdź tematy użytkownika

Znajdź posty użytkownika

 

post Jan 9 2007, 22:09

Post #103

 

 

Nowicjusz

*

 

Grupa: Members

Postów: 8

Dołączył: 23-December 06

Nr użytkownika: 961

 

 

 

 

zmiana na plus to napewno to że można będzie wcześniej zainwestować (np. traktor będzie stał już na podwórku) a póżniej w odpowiednim czasie można będzie złozyć wniosek do agencji o dofinansowanie i mieć nadzieję że się uda. W 2004-2006 trzeba było najpierw złożyć wniosek i czekać niewiadomo ile (np.pół roku ) na rozpatrzenie i dopiero można było kupić maszynę.

I jeszcze ważna rzecz że teraz dotacje będą tylko do nowych maszyn

Opublikowano

wojtek3222 ty mówisz o umowie a nie o wniosku o zwrot.

Njpierw trzeba podpisać umowe.

potem dopiero wniosek o zwrot mozesz złożyc jak masz fakture za całość (nie wiem tego czy moze byc faktura korygująca) tzn ze zapłaciłes za niego w 100% wiadomo ze jak juz dokonasz zakupu to odrazu składasz wniosek o zwrot bo na co tu czekc jak i tak sie bedą grzebać z zwrotem te 3 miechy.

 

Co do nowego SPO to nie interesowałem sie tym narazie. Wiec nie znam szczzegułów.

 

pzdr.

Opublikowano

no to te rozwiązania sądość ciekawe tylko jeszcze dobry kredyt a naj lepiej gotówka :rolleyes:

a a odnośnie wartości zwrotów to ciągnik wart 275tyś brutto będzie mnie kosztował 130tyś w kredycie na pięć lat

Opublikowano

ja rozmawiałem z naszym delerem w Radomsku i powiedzieli żeby nie liczyć że szybko wejdzie seria 5030 bo oni narazie nic nie mają sygnalizowane i niby to oznacza że z rok może jeszcze być 5020

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez raku71
      Witam , czy ktoś mógł by powiedzieć coś na temat żywotności i jak się sprawują skrzynie po kilku latach użytkowania . Słyszałem różne opinie od mechaników, a chciałbym usłyszeć od użytkowników . 
    • Przez Kamil567
      John Deere 5080M na zimnym szarpie po rozgrzaniu problem zanika ale nie do końca. Głównym problemem jest to ze po paru godzinach pracy w polu np. agregatem, pługami ciągnik staje, silnik pracuje nie słychać żadnych niepokojących odgłosów ale zaczyna mrugać kontrolka od rewersu "N". Zmiana położenia rewersu nic nie daje, gaszenie i odpalanie ciągnika również, losowo kontrolka "N" zaraz po odpaleniu mruga lub świeci stale ale po zmianie na przód lub tył zaczyna mrugać od razu. Kontrolka zaczęła również mrugać gdy ciągnik staną zgasiłem go odpaliłem kontrolka świeciła stale ale gdy podniosłem agregat zaczęła z powrotem mrugać (po paru godzinach pracy), stanął również na drodze asfaltowej podczas powrotu do domu z pola. "Zegary" nie wskazują wysokiej temperatury, jest w normie, raz zaświeciła się kontrolka wskaźnik informacji o transmisji (kółko zębate) i wskaźnik alertów serwisowych ("!" w rombie). Po jakimś czasie 30min-2h problem znika i z powrotem można jeździć ale po dłuższej chwili problem się ponawia. Jeżeli miał ktoś podobny problem proszę o pomoc i z góry dziękuje 
    • Przez Michael0044
      Witam,
      posiadam ciągnik jd 5510n (sadownik takzwany ) chciałbym wymienić w nim olej silnikowy. W instrukcji brak informacji ile wchodzi tam oleju ktoś się orientuje ? 
      pozdrawiam 
    • Przez Sremist
      Witam, mam taki problem iż co jakiś czas odłącza mi cały ciągnik, tzn wyłącza monitor, wyłącza zegary itp, ciągnik gaśnie, mogę go zapalić ale dosłownie po 3s gaśnie, nie wyświetla żadnego komunikatu po prostu ginie wszystko, robił to czasem w ciągu pracy, po paru, parunastu minutach wracał do żywych jakby nigdy nic, wyświetlacz był wymieniony też z tego powodu (i innych) ale tego akurat nie naprawiło, John Deere 6170r 2012rok,
      obecnie chciałem odpalić ciągnik i zanim załadował się system, odłączyło wszystko 
      odłączanie zasilania itp nie pomogło 
    • Przez Wojak^^
      Witam, interesuje mnie ciągnik 6125M nowy. Co powiecie na jego temat czy są jakieś wady oprócz problemów z adblue czy może DPF.
      Jaką skrzynie wybrać, polecacie manualną czy automatyczna, czy może są półautomatyczne ?
       

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v