Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
jacus

filtr oleju hydrauliki

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Filtr
jacus    95

witam.mam zetora 6245 z 92r. ten wynalazek ma pompe podnosnika z przodu pod chlodnica,olej do niej idzie ze skrzyni biegow gruba rura przez dodatkowy filtr ,z tylu za bakiem.nikt nie wie jaki to filtr.numery zamalowane od nowosci nie wymieniany,ani w kaliszu ani zadne firmy nie wiedza.moze ktorys z kolegow wymienial ten filtr i ma na niego namiary.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
oFsik    30

Ja wymieniałem w 5320 jutro zobaczę numer.Ale też miałem z tym zagadkę gościu w agromie powiedział że czegoś takiego nie mają aż w końcu brat był na magazynie i znalazł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

jacus    95

to nie ten filtr.udalo mi sie odczyscic szczotka kawalek numeru i dzieki google doszedlem do tego ze to filtr coopers azh392

zamienniki wix 51858.donaldson p550148,itd.jak by komus sie kiedys przydalo-chyba ze to unikat w skali kraju-drogo sprzedam :lol: .to filtr od new hollanda,tak jak pompa-ok.1700 zl nowa.kup zachodni to na czesci bedziesz robil.wiecie ile kosztuje zetorowska,a tej nie da sie odlaczyc,ciekawe ile jeszcze pociagnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    95

pare razy chodzila bez oleju,bo nagle sie zapowietrzala i wydaje mi sie ze to przez filter.pompa jest pod chlodnica naped ma od kola pasowego silnika poprzez walek-do wymiany paska trzeba rozebrac caly przod.kupilem filt sedzisow hp 20.1 od bizona z056.nie wiem czy lepszy od zachodnich ale napewno tanszy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Yngel    2

Mam zetora 5320 z roku 2001 chciałem wymienić filtr od hydrauliki lecz jest on cały czarny po prostu zamalowany farbą seryjnie. Wziąłem ten stary podjechałem do składnicy części i gościu mi dał z filtrona F0-05.219 (OP647) lecz mam wątpliwości czy to taki ma być bo sprawdzałem na necie i takie filtry do np proximy lecą ponad stówke??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

×