Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Kupiłem MF 3075 i mam w nim problem. Polega na tym, że jak się zagrzeje olej to ciężko chodzi kierownica, a jak jeszcze się daje faje np. podczas jazdy po asfalcie to już całkiem :lol: i wolniej działa tuz, ale tur chodzi bez zarzutów i nie wiem czy to jest wina pompy, czy samego orbitrolu.

Opublikowano

Jeśli gorzej chodzi wspomaganie jak i TUZ to nie może byc winny orbitol.

Ale pompa jak najbardziej bo ona wpływa na obie te rzeczy. skoro po wymianie oleju na nowy nie pomogło to pompa musi byc naprawde słaba.

Nie znam sie na MF ale czy w nim nie ma 2 pomp hydrauliki.

Jedna do Wspomagania jaki i tylnego TUZ-a, druga do hydrauliki zewnetrznej do której masz podpietego tura. I dlatego tur chodzi dobrze bo pracuje na sprawnej pompie.

Opublikowano

W mf 3075 masz 1 pompę dwu sekcyjną. U mnie również ciężko działa wspomaganie na małych obrotach (mf3080)- wymiana pompy na nową nic w tym zakresie nie pomogła. Muszę wymienić orbitrol, ale nie wiem czy to to na 100%. Jeżeli to nie orbitrol to sam już nie wiem. pozdr

Opublikowano
To może być filtr od hydrauliki wymień go

A ja mam do kolegi pytanie... Gdzie się znajduje filtr od wspomagania kierownicy bo u mnie jest taki problem że po wymianie filtra od hydrauliki i oleju wspomaganie wogóle nie działa.. natomiast wnioskuje że pompa jest ok bo podnośnik podnosi bez zarzutów! I myśle że włąśnie ten filter może być winny... Prosze o pomoc!

Opublikowano (edytowane)

Filtr od wspomagania znajduje się pod kabiną z prawej strony, taki długi powinien być w kolorze podwozia, bo ma tylko wymienny wkład.

 

Posta piszemy w tym pierwszym okienku ;) .

Edytowane przez MarcinPykuS

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Arek128
      Witam!!!
       
      Mam pytanie dotyczące układu kierowniczego we władzimircu. mam luzy na 3/4 obrotu kierownicy :huh:. Jak sie jedzie po szosie to mozna sie poprostu zabic. W zaden sposób nie mozna nad nim zapanowac. Planuje przepobic układ kierowniczy tylko nie wiem dokładnie jak. Myslałem zeby wsadzic kolumnę od "szescdziesiątki". teraz moje pytania:
       
      1. czy ktoś taką kolumne ma??
      2. jakie trzeba przeróbki zrobic??
      3. czy ta kierownica od 360 jest bilzej kierowcy??
      4, czy są odczuwalne różnice po założeniu takiej kolumny??
       
      Prosze o odpowiedz
      Mile widziany kontakt z osobą która posiada taką kolumne w swoim władku
       
      PS. Przepraszam za to ze napisałem tak byle jak ale sie spiesze
       
      Pozdrawiam
    • Przez banan575
      Podczas jazdy po drodze asfaltowej na 5tce ile fabryka da po jakims czasie zaczynaja chodzic jak zosemkowane i zaczyna telepac calym ciagnikiem. Jak sie skreci w lewo albo w prawo to przestaje ale jak sie jedzie znow po prostej to znow sie tak dzieje. os byla robiona koncowki drazka tez. Co to moze byc??
    • Przez grzegorzw1971
      Witam Wszystkich!!! czy Wiecie może gdzie można kupić kierownicę do ursusa ale taką niską i grubą,ona była chyba w tej serii ciągników z okrągłą maską.widziałem kiadyś jak ktoś w starym 914 miał taką.
    • Przez grzegorzw1971
      witam Wszystkich! w moim zetorku mam popękaną kierownicę(takiego już kupiłem) nie wiem jak ją zdjąć?
    • Przez skat18
      Witam mam problem w zetorze 7211 podczs pracy silnika na nieskich juz nawet obrotach kierownica sama skreca w prawo nie wiem co moze byc przyczyną krecilem już tłoczyskiem nic mi to nie dało znajomy mowil ze moze byc to wina peknietego uszczelniacz i ze puszcza w jedną strone lecz nie wiem bo zadnego wycieku nie ma kilka lat temu zmienialem uszczelniacze co sie dzieje?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v