Zaloguj się, aby obserwować  
skat18

Zetor 7211 kierownica sama ucieka wspomaganie

Polecane posty

skat18    0

Witam mam problem w zetorze 7211 podczs pracy silnika na nieskich juz nawet obrotach kierownica sama skreca w prawo nie wiem co moze byc przyczyną krecilem już tłoczyskiem nic mi to nie dało znajomy mowil ze moze byc to wina peknietego uszczelniacz i ze puszcza w jedną strone lecz nie wiem bo zadnego wycieku nie ma kilka lat temu zmienialem uszczelniacze co sie dzieje?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Bartmk    0

Miałem ten sam problem po wymianie uszczelniaczy.Prawie by mi ręce pourywało kierownicą; ale reguluje się to o ile pamiętam tłokiem ale nie jestem pewny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
4porucznik01    15

u mnie w zetorze jest luz jak się jedzie na 5 na pół obrotu kierownicy i też nie wiadomo co robić ?? był skręcany siłownik ale tylko kierownicą ciężko skręcić .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
skat18    0

Zrobiło sie to samo,czy wimieniałeś uczczelniacze i po tym powstał problem?

 

 

uszczelniacze jak juz mowilem wymienialem kilka lat temu i było wszystko wporządku od ubiegłego roku tak sie zaczelo ze sam zaczą skrecac podczas jazdy po drodze trzeba bardzo mocno trzymac jak bym poscil kierownice od razu rów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sakos2803    3

Ja miałem problem po wymianie. Zaraz gdy odpaliłem wyrywało kierownice z rak i skrecał w prawo. meczyłem sie 2 dni na 3 dzien pojechałem do Hydrotoru w Tucholi. Tam mi to zrobili i powiedzieli co i jak .Na tłoku jest gwint i to nim sie reguluje. Podobno samemu jest ciezko idealnie ustawic,ten pracownik co mi robił to mówił mi ze oni ustawiaja to pneumatycznie bo jest bardziej dokładnie.Spróbój pokrecic tym gwintem moze cos pomoze.

Edytowano przez sakos2803

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
juras390    2

umnie kiedy poluzowała się obejma na tłoku i w czasie jazdy zaczoł skrecac to przekrecałem tłokiem rekom na postoju obroty na postoju tak 1500 i rekom w prawo lewo az znajdziesz ten momet po srodku i kątrujesz obejme i jest OK.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Przemek1017    0

w moim zetorze też mam to samo-dziś trochę przy tym grzebałem-podniosłem go, żeby przód był w powietrzu, odkręciłem obejmę tłoka i zacząłem regulować i trochę pomogło :) piszę trochę bo wcześniej to na wolnych obrotach sam skręcał w prawo, teraz też sam skręca ale dopiero jak się go wkręci na 2000tyś obrotów, pewnie to kwestia jeszcze regulacji ale już mi się nie chciało :) a wiecie koledzy jak wymienić płyn od wspomagania tak aby cały zeszedł z układu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez bazar
      Słyszałem, że aby wymienić orbitrol w Zetorze 7711 trzeba ściągać kabinę. Czy to prawda? Dodam, że jest straszny luz w kierownicy w ciągniku
    • Przez Belaruss820
      Jaki rozmiar kół mogę założyć na felgi w zetorze 9540. Dodam że jest to stary typ felg z przodu te czarne. Teraz mam z przodu 12,4/11r24 a z tylu 16,9 r38. Czy mogę na te felgi założyć sersze opony?jeżeli tak to.jakie najszersze?z tylu 18,4r38 a na przód wtedy jakie?aby się zgrywało wszystko?
    • Przez canabis
      Witam, nie znalazłem odpowiedniego tematu więc zakładam nowy. Potrzebuje opinii o w/w zetorkach ponieważ noszę się z zamiarem kupna. Jak jest z trwałością tych maszyn i ogólnie z pracą nimi. Czy jest w ogóle sens pchać się teraz w te ciągniki bo cena nie jest mała, komfort nie powala no i DPF i SCR?
    • Przez lukaszeekk24
      Witam mam pytanie odnosnie zetora 10540. W jaki sposób mozna zmienic promien skretu. Problem polega na tym ze przy skręcie w lewo protektor opony delikatnie trze o przedni wał napędowy. Z góry dziękuje.
    • Przez zetorowy
      Witam.
       
      Od niedawna jestem posiadaczem Zetora 7340 i mam kilka pytań co do tego ciągnika-ewentualnie pochodnych. Po pierwsze mam zamontowane stabilizatory boczne z profila kwadratowego a nie śruby rzymskie. Po zabezpieczeniu sworzniem stabilizatory i tak mają luz- maszyna delikatnie pracuje na boki, i tu moje pytanie czy tak ma być czy maszyna powinna być zawieszona na sztywno? A Wy drodzy koledzy jak zawieszacie swoje maszyny do transportu i pracy w polu? Zawsze mają luz czy są skręcone na sztywno ( pomijam oczywiście pług ),
      Drugie pytanie dotyczy podnośnika, a mianowicie o czas podnoszenia ( 2 siłowniki wspomagające). Jak długo wasze zetory podnoszą? U mnie wydaje mi się, że zbyt długo podnosi. Czy może być coś nie tak, czy po prostu ten typ tak ma?
       
      Sory, że tyle pytań, może i głupich, ale zaczynam dopiero przygodę z rolnictwem, zetorami i wszystkim co z tym związane. 
      Pozdrawiam!
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.