Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
skat18

Zetor 7211 kierownica sama ucieka wspomaganie

Polecane posty

skat18    0

Witam mam problem w zetorze 7211 podczs pracy silnika na nieskich juz nawet obrotach kierownica sama skreca w prawo nie wiem co moze byc przyczyną krecilem już tłoczyskiem nic mi to nie dało znajomy mowil ze moze byc to wina peknietego uszczelniacz i ze puszcza w jedną strone lecz nie wiem bo zadnego wycieku nie ma kilka lat temu zmienialem uszczelniacze co sie dzieje?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Bartmk    0

Miałem ten sam problem po wymianie uszczelniaczy.Prawie by mi ręce pourywało kierownicą; ale reguluje się to o ile pamiętam tłokiem ale nie jestem pewny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
4porucznik01    15

u mnie w zetorze jest luz jak się jedzie na 5 na pół obrotu kierownicy i też nie wiadomo co robić ?? był skręcany siłownik ale tylko kierownicą ciężko skręcić .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
skat18    0

Zrobiło sie to samo,czy wimieniałeś uczczelniacze i po tym powstał problem?

 

 

uszczelniacze jak juz mowilem wymienialem kilka lat temu i było wszystko wporządku od ubiegłego roku tak sie zaczelo ze sam zaczą skrecac podczas jazdy po drodze trzeba bardzo mocno trzymac jak bym poscil kierownice od razu rów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sakos2803    3

Ja miałem problem po wymianie. Zaraz gdy odpaliłem wyrywało kierownice z rak i skrecał w prawo. meczyłem sie 2 dni na 3 dzien pojechałem do Hydrotoru w Tucholi. Tam mi to zrobili i powiedzieli co i jak .Na tłoku jest gwint i to nim sie reguluje. Podobno samemu jest ciezko idealnie ustawic,ten pracownik co mi robił to mówił mi ze oni ustawiaja to pneumatycznie bo jest bardziej dokładnie.Spróbój pokrecic tym gwintem moze cos pomoze.

Edytowano przez sakos2803

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
juras390    2

umnie kiedy poluzowała się obejma na tłoku i w czasie jazdy zaczoł skrecac to przekrecałem tłokiem rekom na postoju obroty na postoju tak 1500 i rekom w prawo lewo az znajdziesz ten momet po srodku i kątrujesz obejme i jest OK.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Przemek1017    0

w moim zetorze też mam to samo-dziś trochę przy tym grzebałem-podniosłem go, żeby przód był w powietrzu, odkręciłem obejmę tłoka i zacząłem regulować i trochę pomogło :) piszę trochę bo wcześniej to na wolnych obrotach sam skręcał w prawo, teraz też sam skręca ale dopiero jak się go wkręci na 2000tyś obrotów, pewnie to kwestia jeszcze regulacji ale już mi się nie chciało :) a wiecie koledzy jak wymienić płyn od wspomagania tak aby cały zeszedł z układu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez tomek14
      Witam mam problem z smarowaniem silnika zetora 7211 robiłem talerzówka ciągnik miał temperaturę cieczy 80-85 stopni i na wolnych obrotach 200-500 obrotów świeciła się kontrolka smarowania a jak się dodało gazu to gasła co może być przyczyną ?
    • Przez rosek11
      Witajcie,
      Ostatnio byłem  ojca Zetorem 7245 i przyczepą D47 z pszenicą. Nidy wszystko dobrze lecz wydaje mnie się że coś nie tak jest z hydrauliką. Tzn. w mojej ocenie z dużym opóźnieniem przyczepa zaczęła kiprować. Musiałem czekać około 10-15 sekund niczym zaczęło podnosić, dodatkowo robiło to chyba zbyt wolno, ponadto opuszczanie też było wolne. Wiem, że tato jakiś czas temu wymieniał chyba jakieś pierścienie w hydraulice bo słabo podnośnik trzymał. Czy ktoś z Was podpowie czym możę być spowodowane to że tak mozolnie działa ta hydraulika. 
      Nie znam słownictwa technicznego związanego z tym tematem ale mimo to myślę że wiecie o co mi chodzi;)
    • Przez Adi118
      Mam problem ze wspomaganiem w moim Aresie 556rz, przy skręcaniu na wolnych obrotach ciężko chodzi kierownica, zapala się kontrolka ciśnienia oleju w skrzyni i ciągnik staje. Problem się nasila kiedy olej jest rozgrzany i czasem nie pomaga nawet trzymanie wysokich obrotów. Sprawdzałem ciśnienie na pompie hydraulicznej i jest ok. Czy przyczyną moich problemów może być orbitrol? Czy w tym modelu jest dodatkowa pompa od wspomagania? Może ktoś ma inne pomysły co może być nie tak?
    • Przez Luki1988
      Witajcie.
      Panowie szybkie pytanie. Czy żeby wymienić ta pompkę trzeba rozwalać cały kokpit i osłony czy da się tylko odkręcając cały pedał przykręcony na cztery śruby?
    • Przez kruczek14
      Witam 
      Mam problem z moim zetorkiem,  mianowicie ostatnio jak włączę wsteczny to zalącza się napęd dosłownie na sekundę i tak strzela jak by się rozlaczyl,  widocznie coś tam zazębia się i po chwili rozlacza,  co może być tego przyczyną? Z góry dziękuję za pomoc 
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.