Skocz do zawartości
Loko1988

Problem z hamulcami w MF 3070. Pomocy!!

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Loko1988    0

Witam jestem posiadaczem MF 3070 i mam z nim pewien problem :) Tzn.gdy zostawię ciągnik na około dwa dni nie ruszany ginął mi hamulce :angry: gdy go jednak zapale i na dużych obrotach zacznę "pompować" pedałem hamulca to po jakis 30min.sie znajdzie: ) Co to może być?? Prosze o pomoc. Dzieki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

MIC    0

To pewnie jest wina pompki, bo tam chyba nie ma żadnego zaworka zwrotnego a jakaś kontrolka sie nie zapaliła czy w pobliżu pompki nie ma oznak jakichś płynów?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Loko1988    0

Ale ja nie wiem, gdzie tam jest płyn;/ to są chyba hamulce olejowe;;/ żadna kontrolka się nie zapala.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasz6140    0

z tyłu pod rozdzielaczami sa odpowitrzniki takie same jak w samochodach troche trudno je dostrzec bo trudny dostep trzeba reka namacac bo moga byc przsypane piachem. Przy odpowietrzaniu musi pracowc silnik. Jak to nie pomoze to mozana odpowietrzyc pompke odkrecajac przewody co z niej wychodza i pompowac

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    7

W zbiorniczku płynu hamulcowego który jest na pompce lub w najgorszym wypadku niedaleko niej :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty
Jeśli chodzi o hamulce w kąpieli olejowej to są, sterowane hydraulicznie :lol:

Poprzednikowi chodziło chyba o hamulce wspomagane, tzn pedał steruje rozdzielaczem, ciśnienie pochodzi z układu hydraulicznego ciągnika(układ niskiego ciśnienia 17 kg/cm2). W moim MF są właśnie takie i nie ma osobnego obiegu płynu hamulcowego, wszystko jest na oleju ze skrzyni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    7

To pewnie i takie są w 3070, nie wiedziałem o istnieniu tego typu wynalazku. Ale to troche dziwne skoro pedał rozdzielający ciśnienie z obwodu wpada do końca... :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Nom jest to wynalazek potrzebny do instalacji hydraulicznych hamulców przyczepy. Z tym rozdzielaczem to może nie do końca tak jak napisałem, sam nie do końca rozumiem zasadę działania tego układu. Funkcję zaworu pełni pompka, prawdopodobnie na wejściu ma już olej pod ciśnieniem. Dzięki temu na zgaszonym silniku są hamulce(chodzą ciężej ale są). Gdyby nie wspomaganie nie dało by się wyhamować przyczep, dodatkowe siłowniki w przyczepie potrzebują więcej oleju niż można by napompować jednym naciśnięciem pedału.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radzik    0

Morze też byc wina oileju u nas we wsi jednemu gościowi też przy 3070 olej rozpuścił tarcze hamulcowe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radzik    0

niewiem ile to go kosztowało! Ale wiem tylko, że przy wymianie tej tarczy wymienił odrazu drugą bo też z niąbyło nie tak no i wymienił olej. A mam pytanko może i nie w tym dziale ale zapytać zawsze można jakim olejem zalać szkrzynie i hydraulike w CAse 685 xl.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtek918    3

Mam podobny problem jak ty. Domniemywam ze masz w swojim ferdku uklad poowietrzny jesli tak jest to jest tak samo jak u mnie. ja mam MF 8110 mam te hamulce hydrauliczno-pneumatyczne. I tez jest tak ze jesli postoji dluzej powiedzmy 2 dni to te hamulce gina i trzeba pompowac z 10 minut pedalem hamulca zeby sie poajwily. O dziwo dzieje sie tak tylko gdy jest zimno w lato jak hamulce wpadna to moze stac miesiac nie ruszany i wszystko gra. Wymienilem uszczelniacze na pompkach hamulcowych, wymienilem olej w skrzyni, wymienilem filtry a hamulce dalej szwankuja. Jedyna rzecza która można jeszcze zrobic to rozebrac taki zawor co jest pod kabina po prawej stroneie przy elektromagnesach tam jest taki tloczek i uszczelniacz byc moze to wina tego uszczelniacza. Ja juz to kiedys rozbieralem i ten uszczelniacz nie byl w dobrym stanie a pozatym bylo tam duzo swinstwa. teraz tez chce to rozebrac i sprobowac dokupic nowy uszczelniacz. Jesli ktos cos wie wiecej na ten temat to prosze o rady moje gg 1253905. Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fubus84    11

Odgrzebię dinozaura ;-)

Ale problem mam identyczny i chciałbym, zapytać czy znalazł ktoś na to jakieś rozwiązanie ??

W sumie u mnie dopiero początki, bo to mi się stało dopiero kilka razy, ale w moim rejonie brak hamulca to duży problem ;-/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez sznajdik
      Czy da się zrobić wyjście do hamulca hydraulicznego do hamowania przyczepy w mf 3060 i gdzie ewentualnie się podłączyć?
    • Przez kiernoz
      Witam. Mam do kupienia traktor Massey ferguson 6110 Chciałem zapytać czy to dobry traktor i czy jest awaryjny ? byłby to traktor zastępujący ursusa c3603p głównym jego przeznaczeniem była by praca z ładowaszem czołowym ,rozrzutnik, beczkowóz, kosiarka, zgrabiarka ,przetrząsarka. Był by to 2 traktor w gospodarstwie do lżejszych prac. Z góry dziękuję i pozdrawiam
    • Przez Masterek24
      Witam
      Dzisiaj umyłem przed zimą ciągnik. Po myciu odpaliłem i podczas jazdy nie działa żaden półbieg. Jak zatrzymam ciągnik to każdy półbieg wchodzi i jaki sobie wbije i ruszę to na takim jadę tylko problem że podczas jazdy już zmienić nie mogę nie działają o co chodzi ??
    • Przez dawid1983
      WITAM MAM PYTANIE CZY DO MF 3070  PRZED POMKA PALIWA MOGE ZAMONTOWAC JAKIS DODATKOWY FILTERK  ZEBU ZBIRAL TEN CALY SYF ZE ZBIORNIKA A NIE POMPKA PALIWA  JAKI TEN FILTERK ZAMONTOWAC PROSZE O PODPOWIEDZ MOZE KTOS MA COS TAKIEGO ZROBIONE JAKIES ZDJECIA
    • Przez mfmf
      mam problem z kontrolka zapchanego filtra oleju, zapala sie po jakiejs godz pracy w polu, gdy go zgasze odstoji 5-10 minut gasnie ale po chwili znowu sie zapala. Ciagnik po zapaleniu kontrolki nadal jest sprawny i wszystko dziala wporzadku?
       
      olej i filtry sa nowe, olej to fuchs hydramot 10w40
       
       
      co to moze byc? czujnik cos nie bangla?
×