Loko1988

Problem z hamulcami w MF 3070. Pomocy!!

Polecane posty

Loko1988    0

Witam jestem posiadaczem MF 3070 i mam z nim pewien problem :) Tzn.gdy zostawię ciągnik na około dwa dni nie ruszany ginął mi hamulce :angry: gdy go jednak zapale i na dużych obrotach zacznę "pompować" pedałem hamulca to po jakis 30min.sie znajdzie: ) Co to może być?? Prosze o pomoc. Dzieki


W Bełchatowie gra ma GIEKSA Kochana-dałem Serce swe UKOCHANEJ Drużynie! Ja Kocham TYLKO JĄ I ZAWSZE BEDE Z NIĄ NAWET W CHWILI ZŁEJ NIGDY NIE OPUSZCZE JEJ!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Loko1988    0

tak


W Bełchatowie gra ma GIEKSA Kochana-dałem Serce swe UKOCHANEJ Drużynie! Ja Kocham TYLKO JĄ I ZAWSZE BEDE Z NIĄ NAWET W CHWILI ZŁEJ NIGDY NIE OPUSZCZE JEJ!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

MIC    0

To pewnie jest wina pompki, bo tam chyba nie ma żadnego zaworka zwrotnego a jakaś kontrolka sie nie zapaliła czy w pobliżu pompki nie ma oznak jakichś płynów?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Loko1988    0

Ale ja nie wiem, gdzie tam jest płyn;/ to są chyba hamulce olejowe;;/ żadna kontrolka się nie zapala.


W Bełchatowie gra ma GIEKSA Kochana-dałem Serce swe UKOCHANEJ Drużynie! Ja Kocham TYLKO JĄ I ZAWSZE BEDE Z NIĄ NAWET W CHWILI ZŁEJ NIGDY NIE OPUSZCZE JEJ!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasz6140    0

z tyłu pod rozdzielaczami sa odpowitrzniki takie same jak w samochodach troche trudno je dostrzec bo trudny dostep trzeba reka namacac bo moga byc przsypane piachem. Przy odpowietrzaniu musi pracowc silnik. Jak to nie pomoze to mozana odpowietrzyc pompke odkrecajac przewody co z niej wychodza i pompowac

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Loko1988    0

a gdzie moge sprawdzić stan płynu hamulcowego??


W Bełchatowie gra ma GIEKSA Kochana-dałem Serce swe UKOCHANEJ Drużynie! Ja Kocham TYLKO JĄ I ZAWSZE BEDE Z NIĄ NAWET W CHWILI ZŁEJ NIGDY NIE OPUSZCZE JEJ!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    11

W zbiorniczku płynu hamulcowego który jest na pompce lub w najgorszym wypadku niedaleko niej :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Loko1988    0

a w nim nie ma hamulcy olejowych??


W Bełchatowie gra ma GIEKSA Kochana-dałem Serce swe UKOCHANEJ Drużynie! Ja Kocham TYLKO JĄ I ZAWSZE BEDE Z NIĄ NAWET W CHWILI ZŁEJ NIGDY NIE OPUSZCZE JEJ!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    11

Jeśli chodzi o hamulce w kąpieli olejowej to są, sterowane hydraulicznie :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Loko1988    0

Robiłem już wszystko co pisaliście i nadal po 24 godz. hamulce ginął :lol:


W Bełchatowie gra ma GIEKSA Kochana-dałem Serce swe UKOCHANEJ Drużynie! Ja Kocham TYLKO JĄ I ZAWSZE BEDE Z NIĄ NAWET W CHWILI ZŁEJ NIGDY NIE OPUSZCZE JEJ!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty
Jeśli chodzi o hamulce w kąpieli olejowej to są, sterowane hydraulicznie :lol:

Poprzednikowi chodziło chyba o hamulce wspomagane, tzn pedał steruje rozdzielaczem, ciśnienie pochodzi z układu hydraulicznego ciągnika(układ niskiego ciśnienia 17 kg/cm2). W moim MF są właśnie takie i nie ma osobnego obiegu płynu hamulcowego, wszystko jest na oleju ze skrzyni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    11

To pewnie i takie są w 3070, nie wiedziałem o istnieniu tego typu wynalazku. Ale to troche dziwne skoro pedał rozdzielający ciśnienie z obwodu wpada do końca... :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Nom jest to wynalazek potrzebny do instalacji hydraulicznych hamulców przyczepy. Z tym rozdzielaczem to może nie do końca tak jak napisałem, sam nie do końca rozumiem zasadę działania tego układu. Funkcję zaworu pełni pompka, prawdopodobnie na wejściu ma już olej pod ciśnieniem. Dzięki temu na zgaszonym silniku są hamulce(chodzą ciężej ale są). Gdyby nie wspomaganie nie dało by się wyhamować przyczep, dodatkowe siłowniki w przyczepie potrzebują więcej oleju niż można by napompować jednym naciśnięciem pedału.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radzik    0

Morze też byc wina oileju u nas we wsi jednemu gościowi też przy 3070 olej rozpuścił tarcze hamulcowe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radzik    0

niewiem ile to go kosztowało! Ale wiem tylko, że przy wymianie tej tarczy wymienił odrazu drugą bo też z niąbyło nie tak no i wymienił olej. A mam pytanko może i nie w tym dziale ale zapytać zawsze można jakim olejem zalać szkrzynie i hydraulike w CAse 685 xl.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtek918    5

Mam podobny problem jak ty. Domniemywam ze masz w swojim ferdku uklad poowietrzny jesli tak jest to jest tak samo jak u mnie. ja mam MF 8110 mam te hamulce hydrauliczno-pneumatyczne. I tez jest tak ze jesli postoji dluzej powiedzmy 2 dni to te hamulce gina i trzeba pompowac z 10 minut pedalem hamulca zeby sie poajwily. O dziwo dzieje sie tak tylko gdy jest zimno w lato jak hamulce wpadna to moze stac miesiac nie ruszany i wszystko gra. Wymienilem uszczelniacze na pompkach hamulcowych, wymienilem olej w skrzyni, wymienilem filtry a hamulce dalej szwankuja. Jedyna rzecza która można jeszcze zrobic to rozebrac taki zawor co jest pod kabina po prawej stroneie przy elektromagnesach tam jest taki tloczek i uszczelniacz byc moze to wina tego uszczelniacza. Ja juz to kiedys rozbieralem i ten uszczelniacz nie byl w dobrym stanie a pozatym bylo tam duzo swinstwa. teraz tez chce to rozebrac i sprobowac dokupic nowy uszczelniacz. Jesli ktos cos wie wiecej na ten temat to prosze o rady moje gg 1253905. Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Loko1988    0

chodzi Ci o spężarke, czy mam??


W Bełchatowie gra ma GIEKSA Kochana-dałem Serce swe UKOCHANEJ Drużynie! Ja Kocham TYLKO JĄ I ZAWSZE BEDE Z NIĄ NAWET W CHWILI ZŁEJ NIGDY NIE OPUSZCZE JEJ!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Loko1988    0

nie mam


W Bełchatowie gra ma GIEKSA Kochana-dałem Serce swe UKOCHANEJ Drużynie! Ja Kocham TYLKO JĄ I ZAWSZE BEDE Z NIĄ NAWET W CHWILI ZŁEJ NIGDY NIE OPUSZCZE JEJ!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fubus84    18

Odgrzebię dinozaura ;-)

Ale problem mam identyczny i chciałbym, zapytać czy znalazł ktoś na to jakieś rozwiązanie ??

W sumie u mnie dopiero początki, bo to mi się stało dopiero kilka razy, ale w moim rejonie brak hamulca to duży problem ;-/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek3125    21
Dnia 31.10.2016 o 21:16, fubus84 napisał:

Odgrzebię dinozaura 😉

Ale problem mam identyczny i chciałbym, zapytać czy znalazł ktoś na to jakieś rozwiązanie ??

W sumie u mnie dopiero początki, bo to mi się stało dopiero kilka razy, ale w moim rejonie brak hamulca to duży problem ;-/

znalazłeś przyczyne? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez seba1718
      Witam od paru dni jestem posiadaczem masseya fergusona 6160 na skrzyni dynashift przesiadłem się na niego ze starego zetora i chciałbym się dopytać o użytkowanie skrzyni biegów wiem jak to wszystko działa 4 biegi główne żółw zając i 4 pół biegi pod obciążeniem i o te właśnie półbiegi mi chodzi jak to jest z ich obsługą żeby dobrze użytkować tą skrzynie włączać je tylko pod obciążeniem w polu z maszyną czy na postoju też można sobie ustawić np. jakiś bieg i powiedzmy półbieg C i tak z miejsca ruszyć czy lepiej dla skrzyni będzie włączać je po kolei A B i dopiero C 
      a np. przy rozpędzaniu się na pusto lepiej odejmować gaz w momencie włączania czy nie jest to konieczne ? 
      a i przy rozpędzaniu lepiej je załączyć od razu na niskim biegu czy dopiero na 4 biegu ?
      te pytania mogą wydać się dziwne niektórzy pomyślą że skoro nie umiem go obsługiwać to po co mi taki ciągnik a no właśnie po to że to niebo a ziemia jeśli chodzi o rozwiązania i komfort pracy niż w takim zetorku ( co nie oznacza że to zły ciągnik wiele lat mi służył ) po prostu różne są opinie o tych skrzyniach koszt serwisu każdy wie nie mały a ja chciałbym jak najdłużej przedłużyć jej żywot  
    • Przez santiago2502
      Witam panowie. 
      Problem polega na tym że mój MF 6140 tak jakby stracił sprzęgło.. tzn na polu po wciśnięciu sprzęgła i wrzuceniu biegu po chwili zaczął jechać (gdy sprzęgło było w dalszym ciągu wciśnięte).  Mierzyłem już ciśnienie 17bar na tej złączce pod kabiną i sprawa wygląda trochę dziwnie... jest niby 0 bar ale jak wcisnę sprzęgło to wzrasta do ponad 17 bar i spada powoli do 0 bar, a sprzęgło jakieś dziwne jest miękkie i nie idzie wrzucić biegów... Do wysprzęglika dochodzi 17 bar bo mam wpięty manometr przy. Prosił bym o jakaś sugestię bądź jakieś sugestię...  Może ktoś wie jakie powinno być ciśnienie dokładnie tam przy tym złączu serwisowym pod kabiną ? 
    • Przez Artur1986
      Mam pytanie. Massey Ferguson 3085 mam luzy na ramionach tylnego podnosnika wariuję mi przy pługu obrotowym. Chce się dowiedzieć jak wymienić ramiona i wałek. Żeby wysunąć wałek przeszkadza bak paliwa więc moje pytanie czy trzeba dźwigać kabinę albo odkręcić samą pokrywe?
    • Przez Matus96
      Witam. 
      Mam problem z turbina w mf 3065. Ciągnik zaczął brać olej i brakowało mu mocy. Po diagnozie mechanika kazał zregenerować turbine i zrobić pompę paliwowa oraz wtryski. Po złożeniu ciągnika moc wróciła, ale po przejechaniu 4km przy turbienie pokazal się olej. Ciągnik wrócił do mechanika który stwierdził że turbina była źle zregenerowana i kazal jechac na gwarancje. Turbina zrobiona jeszcze raz po złożeniu stało się dokładnie to samo. Mechanik twierdzi, że jest to nie możliwe i nie wie gdzie leży przyczyna. 
      Zdjęcie jak to teraz wygląda.
      Miał ktoś podobny problem lub może ktoś wie coś się dzieje?? 

    • Przez RedPower
      Witam,
      zabrałem się za naprawę skrzyni biegów w mf 3065 ( 32x32) w celu wymiany zużytych synchronizatorów. Rozpołowiłem już traktor i zdjąłem dekiel w komorze w której znajduje się sprzęgło. Co dalej aby dobrać się dalej do skrzyni. Zielony element się cały rusza lecz nie chce wyjść.
      **************
      LINK DO RESZTY ZDJĘĆ: https://photos.app.goo.gl/7c1doGIDZBfkK29Q2
      **************


×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj