Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam jestem posiadaczem MF 3070 i mam z nim pewien problem :) Tzn.gdy zostawię ciągnik na około dwa dni nie ruszany ginął mi hamulce :angry: gdy go jednak zapale i na dużych obrotach zacznę "pompować" pedałem hamulca to po jakis 30min.sie znajdzie: ) Co to może być?? Prosze o pomoc. Dzieki

Opublikowano

To pewnie jest wina pompki, bo tam chyba nie ma żadnego zaworka zwrotnego a jakaś kontrolka sie nie zapaliła czy w pobliżu pompki nie ma oznak jakichś płynów?

Opublikowano

z tyłu pod rozdzielaczami sa odpowitrzniki takie same jak w samochodach troche trudno je dostrzec bo trudny dostep trzeba reka namacac bo moga byc przsypane piachem. Przy odpowietrzaniu musi pracowc silnik. Jak to nie pomoze to mozana odpowietrzyc pompke odkrecajac przewody co z niej wychodza i pompowac

Gość Profil usunięty
Opublikowano
Jeśli chodzi o hamulce w kąpieli olejowej to są, sterowane hydraulicznie :lol:

Poprzednikowi chodziło chyba o hamulce wspomagane, tzn pedał steruje rozdzielaczem, ciśnienie pochodzi z układu hydraulicznego ciągnika(układ niskiego ciśnienia 17 kg/cm2). W moim MF są właśnie takie i nie ma osobnego obiegu płynu hamulcowego, wszystko jest na oleju ze skrzyni.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Nom jest to wynalazek potrzebny do instalacji hydraulicznych hamulców przyczepy. Z tym rozdzielaczem to może nie do końca tak jak napisałem, sam nie do końca rozumiem zasadę działania tego układu. Funkcję zaworu pełni pompka, prawdopodobnie na wejściu ma już olej pod ciśnieniem. Dzięki temu na zgaszonym silniku są hamulce(chodzą ciężej ale są). Gdyby nie wspomaganie nie dało by się wyhamować przyczep, dodatkowe siłowniki w przyczepie potrzebują więcej oleju niż można by napompować jednym naciśnięciem pedału.

Opublikowano

niewiem ile to go kosztowało! Ale wiem tylko, że przy wymianie tej tarczy wymienił odrazu drugą bo też z niąbyło nie tak no i wymienił olej. A mam pytanko może i nie w tym dziale ale zapytać zawsze można jakim olejem zalać szkrzynie i hydraulike w CAse 685 xl.

Opublikowano

Mam podobny problem jak ty. Domniemywam ze masz w swojim ferdku uklad poowietrzny jesli tak jest to jest tak samo jak u mnie. ja mam MF 8110 mam te hamulce hydrauliczno-pneumatyczne. I tez jest tak ze jesli postoji dluzej powiedzmy 2 dni to te hamulce gina i trzeba pompowac z 10 minut pedalem hamulca zeby sie poajwily. O dziwo dzieje sie tak tylko gdy jest zimno w lato jak hamulce wpadna to moze stac miesiac nie ruszany i wszystko gra. Wymienilem uszczelniacze na pompkach hamulcowych, wymienilem olej w skrzyni, wymienilem filtry a hamulce dalej szwankuja. Jedyna rzecza która można jeszcze zrobic to rozebrac taki zawor co jest pod kabina po prawej stroneie przy elektromagnesach tam jest taki tloczek i uszczelniacz byc moze to wina tego uszczelniacza. Ja juz to kiedys rozbieralem i ten uszczelniacz nie byl w dobrym stanie a pozatym bylo tam duzo swinstwa. teraz tez chce to rozebrac i sprobowac dokupic nowy uszczelniacz. Jesli ktos cos wie wiecej na ten temat to prosze o rady moje gg 1253905. Pozdrawiam

Opublikowano

Odgrzebię dinozaura ;-)

Ale problem mam identyczny i chciałbym, zapytać czy znalazł ktoś na to jakieś rozwiązanie ??

W sumie u mnie dopiero początki, bo to mi się stało dopiero kilka razy, ale w moim rejonie brak hamulca to duży problem ;-/

Opublikowano
Dnia 31.10.2016 o 21:16, fubus84 napisał:

Odgrzebię dinozaura 😉

Ale problem mam identyczny i chciałbym, zapytać czy znalazł ktoś na to jakieś rozwiązanie ??

W sumie u mnie dopiero początki, bo to mi się stało dopiero kilka razy, ale w moim rejonie brak hamulca to duży problem ;-/

znalazłeś przyczyne? 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez manik
      Witam
      Problem leży w pompie Lucas, wycieka paliwo na zaznaczonym na zdjęciu elemencie.
      Jak zniwelować ten wyciek? Czy tą śrubę z talerzem można wykręcić samemu (i jaką spełnia funkcję?) czy niezbędny będzie mechanik/pompiarz? Podejrzewam że jest tam jakiś oring który przepuszcza paliwo?

    • Przez marcin80wlkp
      Mam wyciek z pompy paliwowej z elementu zaznaczonego na zdjęciu na żółto. Można tym obracać dookoła i wtedy paliwo wylatuje mniej lub bardziej. Za co jest on odpowiedzialny? Czy dostanę gdzieś coś takiego, nowego? Czy można to ewentualnie wykręcić i zaślepić? Z góry dziękuję za pomoc.


    • Przez xzibit0000
      Czesc. Mam problem z wałkiem wom. Podczas jazdy z rozrzutnikiem nagle wałek wom sie zatrzymał i zaczął zgrzytac. Po zdjęciu przekaźnika i wlaczeniu wom walek zaczął sie kręcić i zgrzytal i na ,,oko,, nie kręcił z ta prędkością co powinien kręcić patrząc na obroty silnika. Dzisiaj za każdym włączeniem walka zgrzytal i po wyłączeniu go tez zgrzytal dopiero po chwili przestawał.
      Za co sie zabrać? Kosz WOM czy cos innego? Dzięki za podpowiedzi
       
    • Przez darkowe1
      Pany da radę wymienić w rozdzuelaczu od ponosnika suwak na linkę? Teraz jest na panel ehr jednak sa z nim straszne problemy . Ostatnio przestał działać był jakis elektronik stwierdził ze panel jest dobry . Przerobiliśmy podnosnik na krótko nowe kable gura dół i tez się zacina ... chciałem przerobić sterowanie na linkę tylko czy da radę...
    • Przez szymon628
      Mam problem ponieważ rozebrałem przedni most w mf 3050 i zauważyłem że jedna półos jest dluzsza od drugiej czy ktoś wie z której strony powinna być 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v