Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Kolego Deutz Fahr k610 duzy ciagnik moc 119 konikow cena 210 215tysiakow genialny traktor 6cylindrowy 2 zaworowy w tym momencie deutzy sa bardzo tanie mozesz tez kupic deutza k410 420 430 ponizej 220tysiakow a do wyboru do koloru polecam !!i polecam agrotrona bo jezeli agrofarm 100 to bedzie ponizej 200tysiakow 210 tysiakow to chyba juz full wypas ze skora:) agrofarmy sa nizsze itp a agrotrony wyzsze masywniejsze zalezy do czego chcesz uzywac naprawde warto juz teraz jechac i dogadywac ceny deutz liczy po 4 zlote za euro fergusony tez sa super ale watpie ze dostaniesz w tych pieniazkach euro jest po 4.50:( a NH WIem mialem do czynienia niekrzyczec ale ja niepolecam

Edytowane przez kgbck
Opublikowano (edytowane)

@kgbck Deutz mówisz, No u mnie znajomy ma brać właśnie Deutz Fahra 110KM teraz w Grudniu jeszcze nie wiem dokładnie jakiego. Ale jak przyprowadzi to sobie go obejrzę, pojeżdże i zobaczymy, może jednak się skusze na takiego Deutza,a tym badziej że będzie mi do Prasy Pasował;)) No i mówiąć tu o mocy to chodzi mi koniecznie o 4 cylindrowe maszyny.

Edytowane przez Zettorek
Opublikowano

A pozatym ceny deutzow sa teraz genialne mysle ze za full wypas zaplacisz niewiecej niz 220tysiakow zadnego traktora taniej niekupisz bo juz wsio przerabialem a za mf zawoalaja ci okolo 270tysiakow;(:) drogie euro a deutz ma po 4 zlote dotego dobrze poczytaj na allegro agrokid 120 konny agrofarm 120konny i agrotron 120konny to to samo rozna sie ciagniki kolami gabarytami sila uciagu na kolach i masa tobie na to co potrebujesz polecam agrotrona poprostu polecam bo od 3 miesiecy przerabiam ten temat szukania ciagnika i wsio juz przegladlem i sprawdzilem:) a skad jestes bo u mnie kupili juz 2 k610 ale jescze niedostali ich

Opublikowano (edytowane)

Gdzie Ty widziałeś tak tanie Deutze? Podaj adres i zaraz jadę kupować. Zapomnij o kupnie Agrotrona 610 w takiej cenie. Za Agrofarma trzeba dać ponad 200 tys.Agrotron to wydatek od 250 tyś. wzyż .

Edytowane przez milanreal1
cytowanie poprzedniego posta
Opublikowano (edytowane)

Kolego jedzi do smgla poladowo k610 wyfakturowany u znajomego za 219tysiakow a dlamnie wstepnie 224konny ttv 630 380tysiakow full wypas za 410 tysiakow wiedz odswiez ceny deutz ma euro po 4 zlote jedz pogadaj a jak chcesz podaj jaki cie dokladnie interesuje dzwonie i ci mowie swietna cene aha i mowie o agrotronie k610 nie m610 nieznam ceny m610 a dla niedowiarkow deutza x710 kolos 240koni kosztuje 440tysiakow niewiem jak z full wypasem teraz deutz jest najtanszy

Edytowane przez kgbck
Opublikowano

@kgbck Ja jestem z okolic Radomia woj. Mazowieckie. Nie no koledzy nie przesadzajmy, trzymajmy się mojego tematu szukam ciągnika tak do 110KM i cyny równej 210 tys. netto. No byłbym bardzo zainteresowany właśnie tym Deutzem. A czy ktoś mógłby mi jeszcze powiedzieć coś na temat tej Valtry N??

Opublikowano

Valtra N 101 hi tech fakt faktem mieśiąc temu chcieli odemnie 190 netto w agrolmet gniewkowo największa sprzedaż valtry w 2010r. na początek. ciągnik robi na mnie wrażenie wydaje się być solidny i dokładnie wykonany amortyzacja kabiny bardzo dobrze działa, a tylny most to naprawde szacunek w żadnym innym ciągniku tej mocu czegoś takiego nie widziałem.

Opublikowano (edytowane)

no kolego deutz ma euro po 4 zlote skoro golas kosztuje 95tysiecy euro pomnoz x 4 i masz cene tak truno pomyslec. ja za full wypas dostalem cene 101,5 tys euro pomnoz razy 4 i masz cene i nieporownoj cene do fendta bo za 718 proponowali mi 103,5tysiecy euro jak by bylo normalne euro to okej ale jest po 4,50 do tego standardowe wyposazenie pare dodatkow i jest 110tysiecy euro

Edytowane przez kgbck
Opublikowano

Mnie najbardziej zaiteresował Deutz agrofarm ttv 420. Mógłby mi ktoś powiedzieć cenę takiego cacuszka, w pełnym wyposażeniu, czyli napewno EHR, Rewers elektro-hydrauliczny, klima itd. Full opcja.

 

Mój znajomy już takiego zamówił, mają mu przyprowadzić jakoś w Grudniu, i też Full opcja. Powiedzieli mu za niego 208tys. netto.

Opublikowano (edytowane)

Claas Arion 420 lub 430 w wersji CIS kupisz za te pieniądze i to całkiem nieźle wyposażonego. Mi przedstawiciel wycenił go na 220 netto z przednim tuzem i paroma innymi bajerami, więc bez tego będzie poniżej 210 netto.

Przekładnia w nich jest taka jak w MF-ach, ale dodatkowo można dołożyć automatyczną zmianę biegów, kabinkę też ma dużo lepszą niż w mf-ie, dodatkowo jest cięższy i ma lepsze rozłożenie masy, a cena jest porównywalna, bo korbanek sprzedaje po obecnym kursie euro, a w claasie stare ceny masz jeszcze do końca roku.

Edytowane przez MichalR
Opublikowano (edytowane)

ttv 420 w takiej cenie genialna cena nawet niema co sie zastanawiac ja sie zapytam mojego delera ile chce u mnie w okolicach ale staraj sie targowac ttv 430 to on ma max 109 ale nominalnie wlasnie 100kucy podnosnik tylni dzwiga niby 5,5tony

Edytowane przez kgbck
Opublikowano

No i chyba będę myślał nad takim Deutzem, Pytałem się też o Kubote m108s to powiedział mi 200tys. A tam nawet EHR-u nie ma, w kabinie miejsca tylko dla jednej osoby, no to walić to. Za Farmtraca 7110DT 190 z groszami i też rewelacji nie ma w wyposażeniu, bez rewersu. Zetor też odpada, ponieważ popatrzcie, że za wszytko trzeba dopłacić i co z tego ze dealerzy powiedzą wam np. 160-180tys. jak za dopłatą czyli w Full opcji wychodzi też ponad 200tys. A wiec jak dla mnie moim zdaniem byłby Deutz;) Resorowana przednia oś, resorowana kabinka:D

Opublikowano

@podcepiomy aj no możliwe, mój błąd;)

@dawidursus323 167tys. ale to golas jest mi się wydaje.

@kgbck No włąsnie to ma być przyjemność bo wiesz że spędzisz w ty ciągniku naptępne kilka lat. A wiec fotel wygodny, musi być i rewers, EHR itd.:))

Opublikowano

No niby tak. A więc najlepiej brać z pełną amortyzacją. No tak jak mówię mój znajomy dał za Full opcje 208tys. netto, 110KM tylko jeśli ma amortyzacje kabiny i przedniej osi to Raczej Agrotron, bo nie chce mi powiedzieć jaki to model. :D

Opublikowano (edytowane)

DANE TECHNICZNE K 410 K 420 K 610 K 430

SILNIK DEUTZ EURO III DEUTZ EURO III DEUTZ COMMON

RAIL 2012 EURO III

DEUTZ COMMON

RAIL 2012 EURO III

Ilość cylindrów/pojemność il./cm3 4 / 4038 4 / 4038 6 / 6057 4 / 4038

Doładowanie Turbo Intercooler

Moc maksymalna (ECE R24) KM/kW 100 / 73 112 / 82 119 / 87 127 / 93

Moc maksymalna z systeme DPC KM/kW - - 121 / 89 130 / 95

Obroty nominalne obr/min 2300

Maksymalny moment obrotowy Nm 378 398 420 475

Obroty przy maksymalnym momencie obr/min 1100-1700 1200-1800 1200-1800 1200-1700

Zapas momentu obrotowego % 38 30 28 37

Chłodzenie obr/min ciecz-olej

Regulacja silnika elektroniczna

Filtr powietrza suchy z podwójnym wkładem

Tłumik pod maską na słupku kabiny

Pojemność zbiornika 180

Typ paliwa % Olej napędowy i Biodiesel do 100%

UKŁAD NAPĘDOWY

Sprzęgło skrzyni biegów wielotarczowe w kąpieli olejowe sterowane hydrostatycznie

Skrzynia biegów 24 P + 8 T Skrzynia biegów z Powershift i Powershuttel: 3 biegi załączane elektrohydraulicznie pod obciążeniem

poprzez przycisk (prędkość min. 1,67 km/h)

Skrzynia biegów 36 P + 12 T Skrzynia biegów z Powershift i Powershuttel: 3 biegi załączane elektrohydraulicznie pod obciążeniem

poprzez przycisk i super reduktor (prędkość min. 0,33 km/h)

Prędkość max km/h 50 km/h ograniczona do 40 km/h, osiągana przy zredukowanych obrotach (1840 obr/min) poprzez

regulator elektroniczny

Inwersor elektrohydrauliczny załączany pod obciążeniem podwójne sprzęgło wielotarczowe w kąpieli olejowej i sterowaniem elektronicznym załączany poprzez

dźwignię

Blokada mechanizmów różnicowych sterowana elektrohydraulicznie

Smarowanie wymuszone + chłodnica oleju skrzyni biegów

UKŁAD HAMULCOWY I KIEROWNICZY

Układ hamulcowy zintegrowany na 4 koła hydrostatyczny z hamulcami tarczowymi w kąpieli olejowej

Hamulec przyczepy pneumatyczny, 3 wyjścia

Układ kierowniczy hydrostatyczny z niezależną pompą i regulowaną kolumną kierownicy

Kąt skrętu kół 52°

PRZEDNI W.O.M.

Sprzęgło / załączanie wielotarczowe w kąpieli olejowej

Obroty obr/min 1000

Sterowanie elektrohydraulicznie poprzez przycisk

TYLNY W.O.M.

Sprzęgło / załączanie wielotarczowe w kąpieli olejowej

Obroty obr/min 540-540ECO-1000-1000ECO

Sterowanie elektrohydraulicznie poprzez przycisk

PODNOŚNIK HYDRAULICZNY

Podnośnik tylny sterowany elektronicznie z radarem

Maksymalny udźwig podnośnika kg 6200

Wydajność pompy hydraulicznej l/min 75

Rozdzielacze hydrauliczne il. dróg 6

Trójpunktowy układ zawieszenia zaczepy automatyczne i blokada ruchów oscylacyjnych przy podnoszeniu

Podnośnik przedni maksymalny udźwig podnośnika 3200 kg

obciążnik 600kg

MIEJSCE KIEROWANIA

Sterowniki ergonomiczna dźwignia skrzyni biegów z przyciskami Powershift, zmiana przełożeń i sterowanie sprzęgłem

Kabina

oryginalna, wyciszona, na platformie zawieszonej na silent-block, szyberdach, wycieraczka tylna,

8 reflektorów pracy, lusterka wsteczne teleskopowe

na zawieszeniu pneumatycznym, z regulacją automatyczną

wentylacja, ogrzewanie, klimatyzacja

Oprzyrządowanie analogowe z monitorem cyfrowym

Fotel operatora na zawieszeniu pneumatycznym

WYMIARY I MASY 480/70 R34 480/70 R34 480/70 R38 480/70 R38

Max. długość bez ramion podnośnika mm 4140 4140 4370 4139

Szerokość min. - max. mm 1880-2480 1880-2480 1880-2480 1880-2480

Wysokość max. z kabiną mm 2685 2685 2765 2735

Prześwit mm 500 500 500 500

Rozstaw osi mm 2419 2419 2647 2419

Rozstaw kół przednich min.- max. mm 1300-1800 1300-1800 1300-1800 1300-1800

Rozstaw kół tylnych min.- max. mm 1400-2000 1400-2000 1400-2000 1400-2000

Promień skrętu bez hamulców mm 5455 5455 5850 5455

Masa ciągnika kg 4440 4440 4850 4440

WERSJA PROFILINE

Automatic Powershift (APS) COMFORTIP: programowanie i wywoływanie powtarzanych operacji

Układ hydrauliczny zamknięty o wydajności 83 l/min, Load Sensing, pompa o zmiennej wydajności Monitor wykonawczy z kontrolą wydajności

4 rozdzielacze hydrauliczne sterowane elektrohydraulicznie (8-o drogowe), z regulacją automatyczną Automatyczna klimatyzacja

Podłokietnik wielofunkcyjny z zintegrowanym joystickiem

za wyposazenie full zmiescisz sie w swojim przedziale roznia sie od ttv420 wiekszym udzwikiem na pompie troszke wieksze gabaryty i skrzynia tam jest bezstopniowa

Edytowane przez kgbck

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez masseyferguson255255
      Witam. Mam problem dziś podczas wyjazdu w czasie jazdy (10metrów) wyskoczył dźwignia sterowania reduktorem i wskoczył tak jakby luz, choć bieg był włączony, teraz w ogóle nie reaguje na biegi na każdym biegu jak na luzie i na biegach szosowych i na terenowych, proszę o pomoc co jest grane. z góry wielkie dzięki.
    • Przez Sebastian
      Jaki ciagnik na 20-26ha nie zwracajac na cenne (no moze nie wiecej jak 180tys)?? I jakie maszynny do niego??
    • Przez Andre8989
      Witam. Mam pytanie czy w case 5120 olej na hydraulike jest w osobnym zbiorniku czy razem ze skrzynią biegów.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v