Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Ja jak robiłem wycenę we wrześniu różnica pomiędzy 420 a 430 wynosiła 3 tyś zł. 220 vs 223 do negocjacji. Ja bym polecał T5 lub Luxxum/Multi jeżeli głównym zadaniem ma być ładowacz. 

Opublikowano
27 minut temu, sumek666 napisał:

Ja jak robiłem wycenę we wrześniu różnica pomiędzy 420 a 430 wynosiła 3 tyś zł. 220 vs 223 do negocjacji. Ja bym polecał T5 lub Luxxum/Multi jeżeli głównym zadaniem ma być ładowacz. 

T5 bedzie tanszy ponizej 190 mialem wycene takiego 110- case i steyr znacznie drozej moze Ty rozmawiales na temat cen tych modeli

Opublikowano

Zależy co potrzebujesz :) T5.100 możesz mieć za 180 tyś nawet. Bez ośki i TUZ przedniego. Kwestia rozmiaru opon. Do ładowacza na pewno weź pompę 84 litry. W Multi/Luxxum można mieć pompe 100 czy 110 litrów tłoczkowa. Jeżeli byś brał T5 to zamów sobie orygilny joystick jeżeli nie będziesz brał ładowacza od STOLLa. Moim zdaniem jest spoko oryginalny joystick bo wygląda ładnie i można półbiegi zmieniać. Podobno można również dolutowac do niego przyciski zmieniające kierunek. Te joysticki dokładnie z polskimi turami to jak pół d*py zza krzaka to wyglada. Jakby ktoś takiego babola dokleil. 

Jest tylko i wyłącznie moja opinia z którą nie każdy się musi zgodzić. 

Fajna propozycja jest 5R ale to cena ok 2000 tyś. 

Użytkownik @michał_xs ma do odbioru 5100R który ma najlepszy promień skrętu w tej klasie. 

Opublikowano
8 minut temu, sumek666 napisał:

Zależy co potrzebujesz :) T5.100 możesz mieć za 180 tyś nawet. Bez ośki i TUZ przedniego. Kwestia rozmiaru opon. Do ładowacza na pewno weź pompę 84 litry. W Multi/Luxxum można mieć pompe 100 czy 110 litrów tłoczkowa. Jeżeli byś brał T5 to zamów sobie orygilny joystick jeżeli nie będziesz brał ładowacza od STOLLa. Moim zdaniem jest spoko oryginalny joystick bo wygląda ładnie i można półbiegi zmieniać. Podobno można również dolutowac do niego przyciski zmieniające kierunek. Te joysticki dokładnie z polskimi turami to jak pół d*py zza krzaka to wyglada. Jakby ktoś takiego babola dokleil. 

Jest tylko i wyłącznie moja opinia z którą nie każdy się musi zgodzić. 

Fajna propozycja jest 5R ale to cena ok 2000 tyś. 

Użytkownik @michał_xs ma do odbioru 5100R który ma najlepszy promień skrętu w tej klasie. 

Ja rowniez mam dogadany 5r ale aneksowalem zmiane 1 maszyny trwa to juz 3 miechy i tak w miedzy czasie zaczalem sie zastanawiac czy jednak nie lepszy bylby ciagnik bez dpf szczegolnie zima pracowalby tylko przy zaludunku wozu paszowego +obornik latem inaczej kosiarka przyczepa prasa itp

Opublikowano

Witam. Stoję przed wyborem ciągnika. Biorę pod uwagę John deere 5090M, Deutz Fahr 5100 G oraz Steyr 4095 kompakt. Ciągniki mają pracować jako głowny w 25 hektarowym gospodarstwie oraz z ładowaczem czołowym. Wszystkie mają mokre sprzęgła, rewers elektro hydrauliczny i te inne bajery Co byście polecili?

Opublikowano

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez masseyferguson255255
      Witam. Mam problem dziś podczas wyjazdu w czasie jazdy (10metrów) wyskoczył dźwignia sterowania reduktorem i wskoczył tak jakby luz, choć bieg był włączony, teraz w ogóle nie reaguje na biegi na każdym biegu jak na luzie i na biegach szosowych i na terenowych, proszę o pomoc co jest grane. z góry wielkie dzięki.
    • Przez Sebastian
      Jaki ciagnik na 20-26ha nie zwracajac na cenne (no moze nie wiecej jak 180tys)?? I jakie maszynny do niego??
    • Przez Andre8989
      Witam. Mam pytanie czy w case 5120 olej na hydraulike jest w osobnym zbiorniku czy razem ze skrzynią biegów.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v