Skocz do zawartości

Case Maxxum 140 multicontroller


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Mam zamiar kupić ciągnik case, taki jak w temacie. Chciałbym dowiedzieć się coś więcej o tym traktorze(spalanie podczs orki, awarie,itp.)

Proszę także o opinie użytkowników ciągników case.

Opublikowano

Mamy od niedawna takiego case'a zaorał dopiero 80 h nam spalanie wyszlo dosyc wysoko z plugiem 4x30 bylo 20l na ha ,a z pługiem 4x50 wychodzi cos kolo 17 na ha

Opublikowano

My zamowilismy skrzynie 16x16 to jest 4 glowne biegi i na kazdym biegu po 4 polbiegi nie wiem jak ta skrzynia sie nazywa. Sa tez skrzynie interesujace dla odbiorcow ktorzy duzo jezdza w transporcie jest to skrzynia, ktora ma 17 przelozen do przodu i 16 do tylu. Kolega @loogann taka posiada :P. Pozdrawiam.

Opublikowano
Siemka my dzis zamowilismy ten ciagnik mam nadzieje ze bedzie dobrze chodzil jezdzilem nim po placu tylko, to za wiele nie moge powiedziec.

Jwśli można wiedzieć ile taki case kosztuje bo jestem zainteresowany kupnem

Pozdrawiam

Opublikowano

Mam dwa pytania. Czy X-line to zubożona wersja Maxxuma? Jest ona o wiele tańsza od Multicontrolera, ale jeśli chodzi o wyposażenie to ciężko się z dealerem się dogadać - sam nie wie co jest w opcji. I drugie, czy w Maxxumach można zamówić amortyzowaną kabinę?

Opublikowano

kolego gba , coś duże spalanie masz 20l , ja mam 2szt. ale MX 135 i 170 to mx 170 na maxa jak chodzi to spala 20l. znajomy jak kupił Silver 130 to tez tyle palił ale teraz zmniejszyli mu dawkę paliwa <_< . ogólnie jestem bardzo zadowolony z CASE'a :)

Opublikowano

Kolego @ducho odpowiedz na twoje 1 pytanie: czy jest to ubozsza wersja Maxxuma nie chce urazic ludzi ktorzy maja ta wersje, ale niestety jest to ubozsza wersja przede wszystkim nie ma Power Boostera. I odpowiedz na 2 pytanie tak mozna zamowic amortyzacje kabiny, my sobie to wzielismy:D Pozdrawiam.

Opublikowano

Bo właśnie dylemat mam. Z jednej strony Multicontroller jest dużo lepiej wyposażony, przede wszystkim ma ten Multicontroller, ale z drugiej ma też Common Rail, którego się trochę boję przy obecnej jakości okolicznego paliwa (nieważne, czy prywaciarz, czy BP, czy Lukoil - wszędzie to samo dziadowskie paliwo <_< ). A słyszałem że Common Rail jest bardzo na to wrażliwy. X-line ma normalną pompę, ale znowu golas prawie - amortyzacji kabiny nawet w opcji nie ma, Power Boostera też nie. I powiedz mi, na co się zdecydować, bo różnica w cenie jest praktycznie do wyrównania przy dobrym targowaniu.

Opublikowano

My tez sie balismy Common Rail. Ale po odpowiednim przeanalizowaniu wiecej plusow bylo za Multicontrollerem. A poza tym kupujemy paliwo tylko ze sprawdzonych stacji. Mamy samochod z silnikiem Common Rail i juz 2 lata jezdzimy nim, oprocz 1 wpadki (z naszej winy bo z 1000l beczki zlalem koncowke do tego samochcodu i strasznie nierowno chodzil, ale przepalil i bylo dobrze). Nieprawda jest rowniez ze ciezko pala owe sliniki w zime.

Opublikowano

Co do odpalania to jakiś miesiąc temu byłem w New Hollandzie i 6050 z pompą odpalił od razu, a 6070 czy 6080 z Commonem musiał ze 3 razy zakręcić. Ale bynajmniej nie jest to jakaś wielka sprawa poczekać 2 sekundy aż odpali. A i spalanie troszkę mniejsze niż na pompie. Bierzesz do swojego amortyzowaną przednią oś? Bo dealer Case'a wmawia mojemu tacie że to zbytek, a jednak ciągnik będzie używany dużo w transporcie (pola tylko 35 ha jest) i zarówno przednia oś miękka, kabina amortyzowana i skrzynia 50 km/h by się przydała.

 

A i jeszcze jedno. Na ile wycenili Ci twojego? Ja mam zamiar wziąć 125-kę więc cena prawie porównywalna - 211000 netto za X-line przed negocjacjami.

Opublikowano

Pewnie ze biore resorowana os, tak w woli informacji podobno amortyzowana os sprawdza sie w pelni tylko w transporcie. Wiem to od uzytkownika owego traktora. Pozdrawiam :)

Opublikowano

Prosze cie, to chyba logiczne. Amortyzowana os ma za zadanie niwelowac nierownosci ktore sie znajduja na naszej drodze. A przez to traktor jest stabilniejszy, bo drgania zamiast rozchodzic sie po traktorze sa niwelowane przez ową os.

Opublikowano

Może mi ktoś wytłumaczyć jak działa ten power booster , załacza sie samoczynnie czy trzeba to wprowadzic do komputera?

Opublikowano

Właśnie był u mnie dealer case i za x-line 110 chce 167 tyś netto, a za multicontrolera 110 ok 220 netto, sam nie wiem co robić. Ciągnik ma chodzić z prasą vicona zmiennokomorową z nożami, wziął bym x-line ale nie wiem czy da sobie radę bo u nas dużo górek.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Sebastian
      Jaki ciagnik na 20-26ha nie zwracajac na cenne (no moze nie wiecej jak 180tys)?? I jakie maszynny do niego??
    • Przez SawekOcha
      Witam. Poszukuje posiadaczy ciągnika case cs 86. Mianowicie chciałbym się dowiedzieć jak sprawują się te ciągniki i co jest w nich wadliwe. Ile pala.
    • Przez Andre8989
      Witam. Mam pytanie czy w case 5120 olej na hydraulike jest w osobnym zbiorniku czy razem ze skrzynią biegów.
    • Przez grzybekkee
      Witam. Mam problem z nowo nabytym ciągnikiem Case 5130. Problem polega na tym, iż nie ma możliwości sterowania podnośnikiem, ani przyciskami na błotnikach, ani dźwignią na panelu. Sterować można jedynie joystickiem, lecz te sterowanie również jest zepsute, ponieważ na 5 z 6 pozycji podnosi, a w jednej pozycji opuszcza. Do tego pokrętło z trybami pracy można przekręcić o 360°. Aha, i ta kontrolka (N) ciągle mruga.

      Poprzedni właściciel twierdzi, że problem pojawił się podczas regeneracji pompy, więc jest taka możliwość, że coś źle podczepił.
    • Przez Padykilos
      Witam, zwaracam się do was z prośbą o wytłumaczenie różnic pomiędzy tymi modelami. Na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo, a z tego co pamiętam to seria T5 zaczynała się od 99KM. Proszę o pomoc pozdrawiam . 

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v