Skocz do zawartości
szorti

Case Maxxum 140 multicontroller

Polecane posty

szorti    0

Witam,

Mam zamiar kupić ciągnik case, taki jak w temacie. Chciałbym dowiedzieć się coś więcej o tym traktorze(spalanie podczs orki, awarie,itp.)

Proszę także o opinie użytkowników ciągników case.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qba    1

Mamy od niedawna takiego case'a zaorał dopiero 80 h nam spalanie wyszlo dosyc wysoko z plugiem 4x30 bylo 20l na ha ,a z pługiem 4x50 wychodzi cos kolo 17 na ha

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
beret1990    24

ja też biorę pod uwage taki ciągnik i właśnie nie wiem jak on się sprawuje.....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

kiju221    14

Siemka my dzis zamowilismy ten ciagnik mam nadzieje ze bedzie dobrze chodzil jezdzilem nim po placu tylko, to za wiele nie moge powiedziec.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
loogann    1

Mamy takiego od roku do niego plug 4*50 G-B Atlas 4,5 i jak narazie maszynka smiga az milo <_<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
beret1990    24

a jak tam jest ze skrzynią?? jest bezstopniowa?? bo w prospektach pisze że sprzęgło jest elektrochydrałlicznie załanczane....jak to się spisuje??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kiju221    14

Nie ma mozliwosci zamowienia w pelni automatycznej skrzyni do niego bynajmniej tak nam powiedzial sprzedawca.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kiju221    14

My zamowilismy skrzynie 16x16 to jest 4 glowne biegi i na kazdym biegu po 4 polbiegi nie wiem jak ta skrzynia sie nazywa. Sa tez skrzynie interesujace dla odbiorcow ktorzy duzo jezdza w transporcie jest to skrzynia, ktora ma 17 przelozen do przodu i 16 do tylu. Kolega @loogann taka posiada :P. Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcin55    0
Siemka my dzis zamowilismy ten ciagnik mam nadzieje ze bedzie dobrze chodzil jezdzilem nim po placu tylko, to za wiele nie moge powiedziec.

Jwśli można wiedzieć ile taki case kosztuje bo jestem zainteresowany kupnem

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ducho    0

Mam dwa pytania. Czy X-line to zubożona wersja Maxxuma? Jest ona o wiele tańsza od Multicontrolera, ale jeśli chodzi o wyposażenie to ciężko się z dealerem się dogadać - sam nie wie co jest w opcji. I drugie, czy w Maxxumach można zamówić amortyzowaną kabinę?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qqq    18

kolego gba , coś duże spalanie masz 20l , ja mam 2szt. ale MX 135 i 170 to mx 170 na maxa jak chodzi to spala 20l. znajomy jak kupił Silver 130 to tez tyle palił ale teraz zmniejszyli mu dawkę paliwa <_< . ogólnie jestem bardzo zadowolony z CASE'a :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kiju221    14

Kolego @ducho odpowiedz na twoje 1 pytanie: czy jest to ubozsza wersja Maxxuma nie chce urazic ludzi ktorzy maja ta wersje, ale niestety jest to ubozsza wersja przede wszystkim nie ma Power Boostera. I odpowiedz na 2 pytanie tak mozna zamowic amortyzacje kabiny, my sobie to wzielismy:D Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ducho    0

Bo właśnie dylemat mam. Z jednej strony Multicontroller jest dużo lepiej wyposażony, przede wszystkim ma ten Multicontroller, ale z drugiej ma też Common Rail, którego się trochę boję przy obecnej jakości okolicznego paliwa (nieważne, czy prywaciarz, czy BP, czy Lukoil - wszędzie to samo dziadowskie paliwo <_< ). A słyszałem że Common Rail jest bardzo na to wrażliwy. X-line ma normalną pompę, ale znowu golas prawie - amortyzacji kabiny nawet w opcji nie ma, Power Boostera też nie. I powiedz mi, na co się zdecydować, bo różnica w cenie jest praktycznie do wyrównania przy dobrym targowaniu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kiju221    14

My tez sie balismy Common Rail. Ale po odpowiednim przeanalizowaniu wiecej plusow bylo za Multicontrollerem. A poza tym kupujemy paliwo tylko ze sprawdzonych stacji. Mamy samochod z silnikiem Common Rail i juz 2 lata jezdzimy nim, oprocz 1 wpadki (z naszej winy bo z 1000l beczki zlalem koncowke do tego samochcodu i strasznie nierowno chodzil, ale przepalil i bylo dobrze). Nieprawda jest rowniez ze ciezko pala owe sliniki w zime.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ducho    0

Co do odpalania to jakiś miesiąc temu byłem w New Hollandzie i 6050 z pompą odpalił od razu, a 6070 czy 6080 z Commonem musiał ze 3 razy zakręcić. Ale bynajmniej nie jest to jakaś wielka sprawa poczekać 2 sekundy aż odpali. A i spalanie troszkę mniejsze niż na pompie. Bierzesz do swojego amortyzowaną przednią oś? Bo dealer Case'a wmawia mojemu tacie że to zbytek, a jednak ciągnik będzie używany dużo w transporcie (pola tylko 35 ha jest) i zarówno przednia oś miękka, kabina amortyzowana i skrzynia 50 km/h by się przydała.

 

A i jeszcze jedno. Na ile wycenili Ci twojego? Ja mam zamiar wziąć 125-kę więc cena prawie porównywalna - 211000 netto za X-line przed negocjacjami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcin99023    0

multicontroller 125 w grupie 403 kosztuje 213 netto... też przed negocjacjami ...

mozecie powiedziec czy opłaca sie brać tą amortyzowaną przednią oś?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kiju221    14

Pewnie ze biore resorowana os, tak w woli informacji podobno amortyzowana os sprawdza sie w pelni tylko w transporcie. Wiem to od uzytkownika owego traktora. Pozdrawiam :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kiju221    14

Prosze cie, to chyba logiczne. Amortyzowana os ma za zadanie niwelowac nierownosci ktore sie znajduja na naszej drodze. A przez to traktor jest stabilniejszy, bo drgania zamiast rozchodzic sie po traktorze sa niwelowane przez ową os.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qba    1

Może mi ktoś wytłumaczyć jak działa ten power booster , załacza sie samoczynnie czy trzeba to wprowadzic do komputera?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sydney    32

Właśnie był u mnie dealer case i za x-line 110 chce 167 tyś netto, a za multicontrolera 110 ok 220 netto, sam nie wiem co robić. Ciągnik ma chodzić z prasą vicona zmiennokomorową z nożami, wziął bym x-line ale nie wiem czy da sobie radę bo u nas dużo górek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×