Skocz do zawartości

ducho

Members
  • Zawartość

    61
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O ducho

  • Ranga
    Użytkownik
  • Urodziny 12.02.1993

Contact Methods

  • ICQ
    0

Profile Information

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Radom
  1. Najlepszego!!! 100lat i zdrówka!!!

  2. Najlepsze życzenia w dniu urodzin przesyła Krzysiek ;)
    Pozdrawiam

  3. Valtra N

    [quote name='MgrLukash' timestamp='1294339578' post='620033'] Oriętuje się ktoś może jaka jest różnica w cenie pomiędzy Valtrą N101 Classic a HiTech? [/quote] Mniej więcej 10, do 15tu tysięcy złotych. Taka jest różnica między HiTechem a Advancem, więc, między Classikiem a HiTechem pewnie będzie podobnie. Dobra rada - negocjuj z przedstawicielami Valtry do upadłego - niektórzy (np. ten od którego kupowaliśmy) liczą na początku ceny z kosmosu, większe od Fendta (może liczą, że jakiś frajer niezorientowany w cenach to kupi), a potem schodzą do atrakcyjnego pułapu. U nas - N111 HiTech + V55 początkowo za 280 netto, a po ostrych negocjacjach stanęło na 204
  4. Valtra T 161

    Za N111 dałem stosunkowo bardzo korzystnie, bo razem z gołym (bez osprzętu) ładowaczem V55 i przednim TUZ-em dałem 204 tysiące netto, ale to była trochę inna sytuacja z tą N111. Więcej mogę Ci na PW napisać . W kabinie jest Hi-tech, z dodatkowego wyposażenia jest amortyzowana kabina, a poza tym to raczej standard.
  5. Valtra T 161

    Za 210 tysięcy to raczej nie poszalejesz z serią T. W tej cenie to raczej coś z N-ek, N101 albo N111. Tą ostatnią sami kupiliśmy właśnie na różnicowanie, z ładowaczem, przednim TUZ-em i amortyzacją kabiny. Co prawda na razie ma 20 godzin dopiero zrobione, ale naprawdę jest przyjemny ciągnik i chyba w tej mocy ma najlepszy stosunek ceny do jakości (tak mi się przynajmniej wydaje)
  6. Buggy

    No tak, ale takie Libero to niezbyt częsty "gość" na szrotach , chodzi o coś w miarę popularnego, dostępnego w miarę od ręki. Ale jak w przyszłym tygodniu aktywuję do życia skuter po zimowej przerwie to pojeżdżę po różnych złomach i zorientuję się w sytuacji
  7. Buggy

    Jaka aktywność Jestem pod wrażeniem zainteresowania Co do bazy silnikowej to myślę nad jakimś popularnym jeździdłem typu Escort albo Fiesta (mój znajomy złomiarz często takie "cacka" zwozi za jakieś 300 czy 400 zł i takim jeździ aż mu się zepsuje, to poinformuję go, żeby dla mnie coś znalazł ) @brzozak : Właśnie myślę nad RWD i w miarę nie za wysokim zawieszeniu, bo i tak żadnego trialu nie będę tym czynił - nie ma u mnie na to terenu. @Thomas : Nie mam jakoś przekonania, że przełożenie mechanizmu różnicowego coś da... ale może się mylę - jestem raczej technik teoretyk jeśli chodzi o mechanizm różnicowy Łatwiej będzie zrobić jakieś przeniesienie do dźwigni zmiany biegów chyba. Ale to wyjdzie w praniu. A tak btw. to Transporter T3 z 84r. stoi w garażu i czeka na zainteresowanie i pomalowanie, ale nie poświęcę go na buggy - będzie na niedzielne lansiarskie wyjazdy @macieja : Projekt mógłbym i zrobić bo w konstrukcjach, wytrzymałościach i mechanice technicznej ponad poziomem liceum raczej jestem, bo się do OWT przygotowywałem, ale to tylko teoria, a potem będzie tak, że kartka z projektem sobie a spawarka i rury sobie i wyjdzie zupełnie co innego Więc kolejne pytanie: jaki w miarę popularny samochód ma porządną ramę nadającą się do takich celów? Duży Fiat czy Poldek by się nadawał? (one w ogóle mają ramę taką typową - lamerskie pytanie )
  8. Buggy

    Witam Od dłuższego czasu prześladuje mnie nieodparta chęć wyżycia się motoryzacyjnie, ale bezpiecznie, nie na drogach publicznych. Więc myślę nad budową porządnego buggy do pośmigania po polach i w średnim, niezbyt wymagającym terenie. Nie mam zamiaru sklecać byle czego z rurek od płotu, więc się pytam, jeżeli ktoś miał w tym doświadczenie: Po pierwsze: czy samodzielnie uspawana rama da dobrą sztywność całości? Jakiej grubości rury wystarczą (od razu mówię, że do dyspozycji mam tylko zwykłą spawarkę i niezbyt dużo czasu na budowę)? Czy lepiej nie bawić się i kupić gotową ramę z samochodu i dorobić klatkę bezpieczeństwa? Nadała by się taka od Wartburga rama na przykład? Po drugie: Od czego zaadaptować silnik i skrzynię, żeby nie rozleciało się to po dniu zabawy? (silnik planuję zamontować z tyłu, bo lepsze będzie rozłożenie wagi) Myślę, że przy wadze do 500-600 kg, 100 KM będzie już górną granicą, bo i tak będzie nadmiar mocy przy takiej masie. No i po trzecie wasze ogólne porady I jest jeszcze drugie wyjście: nie robić od początku, tylko kupić jakiegoś tylnonapędowca starego i go należycie wzmocnić... Co lepsze?
  9. najlepszego;)

  10. 100 lat życzy @jakub16 ;)

  11. Wszystkiego najlepszego życzy włascicielziemski1

  12. Najlepsze życzenia w dniu urodzin przesyła krolikNH ;)

  13. Rozsądku w życiu, umiaru w piciu. Dobrego zdrowia, pieniędzy mrowia. Uśmiechu na twarzy, spełnienia marzeń. Ciągłej radości szczęścia w miłości.

×