Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ja też muszę poprzeć Roberta. Każdy dostaje coś od rodziców ,jedni mniej drudzy więcej. @Malutki ty wszystko kupiłeś? Napewno dostałeś coś od rodziców więc się nie czepiaj. ;) A sprzęt. Każdy się chwali czy może ;)

Opublikowano

zebrało sie dwóch takich... jeden kronolus pisze bajeczki ( dobrze gościu że nie możesz cytatów ze swoich postów zmieniać - bajki dla potomnych zostaną ;) ), drugi, Malutki szuka i prowokuje konflikty... lepiej zmieńcie forum

Opublikowano
O ile mi wiadomo to mieszkasz w domu swoich rodziców, ojciec płaci za prąd, wodę, gaz, kanalizację, kupuje chlebuś, masełko, herbatę i szynkę na śniadanie więc jak śmiesz napisać że nie jesteś na utrzymaniu rodziców.

A może to jest na głowie służącej a nie taty? ;)

 

 

No to napisz gdzie chodzisz do pracy, ile miesięcznie odkładasz i co za własną pensję kupiłeś ??

Książkę piszesz czy z Policji jesteś?

 

 

Zazdrość, zazdrość i jeszcze raz zazdrość, weź się za robotę a nie kimś innym się interesujesz ;)

Opublikowano

Zazdrościć to ja mu nie mam czego. A nawet wręcz przeciwnie życzę mu aby miał jak najwięcej hektarów, krów, mleka i ciągników. Tylko niech pamięta skąd to ma. I niech nie szydzi z innych.

A co do reszty wypowiedzi to mi się nie chce z wami konwersować bo spełniacie tu tylko rolę klakierów a z takimi nie dyskutuje.

Opublikowano

Panowie radzę wrócić do tematu - za każdy kolejny post nie związany z wątkiem będzie % bo powoli te przepychanki robią się żałosne, a nie chce abyście robili syf w moim dziale (na spółkę z @wsk125ccm)... ;) Problemy prywatne rozwiązywać na PW bądź GG

 

Pozdrawiam

Opublikowano
Muszę cię zaskoczyć ale przeglądałem kilka for rolniczych i na większości znalazłem twoje wpisy.

 

No to napisz gdzie chodzisz do pracy, ile miesięcznie odkładasz i co za własną pensję kupiłeś ??

 

Tak, jeśli chodzi o PPR o byłem tam tylko chwile i nigdy tam nie wróce bo nie ma po co.

 

Gdzie pracuje -w swoim i Rodziców gospodarstwie, a które maszyny ile ha figuruje na mnie to juz nie Twoja sprawa. Od tego mamy galerie i forum aby dzielic się swoimi spostrzeżeniami. Wstawiaj foty i bedziemy komentować.

 

Za własne pieniążki właśnie szykuje dom.

 

 

Tym sposobem koncze, wracajmy do tematu ;)

Opublikowano

Cześć forumowicze!

Na początku wszystkiego najlepszego na te święta. Panowie jak tak poczytałem te Wasze posty to normalnie żal serce ściska jak się traktujecie, ludzie mamy święta!!!!!! Na górze politycy się gnoją a tu na dole wcale nie lepiej.

Myślę że każdy powinien wyciągnąć refleksję ze swojego postępowania i nie chcę umoralniać nikogo.

Wracając do tematu (a to właśnie chodzi) opinie o TL-100A czyli CASE JXU 1100. Co do starszych modeli NH TL100 to całkiem inna historia i nie ma co porównywać z TL100A. TL100 silnik IVECO 3,9 litra, z tego co znam użytkowników ale pobieżnie to są zadowoleni i z jakości i parametrów. Mogę uwierzyć że pociągnie pług obracalny 4 skibowy ale generalnie to nie jest ciągnik do ciężkich prac, da się ale to jest niszczenie ciągnika, moim zdaniem jest za lekki a już zestaw agregat i siewnik tym bardziej chociaż jak nalać wody w koła to pewnie z podrywaniem nie byłoby źle. Co do ładowacza czołowego to myślę że to idealny ciągnik. TL100A co do wagi to praktycznie to samo ale zdecydowanie nowocześniejsza jednostka napędowa 4,5l IVECO lepsze parametry a obecnie to już T5000 i EURO III. Osobiście to i tak nie kupiłbym NH ale to moja prywatna opinia i nie będę pisał dlaczego bo zaraz ktoś się przyczepi że oczerniam lub takie coś. Wypowiadanie się również że ZETOR to lipa i takie tam, jak chcesz mieć dobry ciągnik to nie kupuj ZETORA to uważam za wypowiedzi godne przedszkolaków.

Opublikowano
O ile mi wiadomo to mieszkasz w domu swoich rodziców, ojciec płaci za prąd, wodę, gaz, kanalizację, kupuje chlebuś, masełko, herbatę i szynkę na śniadanie więc jak śmiesz napisać że nie jesteś na utrzymaniu rodziców.

Je pierdyle, ale dramat, mieszka z rodzicami, a Ciebie wygnali czy co? A może sam sobie poszedłeś bo to nie honor mieszkać ze starymi? Szacun, jesteś tfffardy jak stal ;) Tak sie składa że podobnie jak Robert mieszkam z rodzicami w domu w spadku po pradziadku (ś.p.), za wode i kanalizacje nie płace bo mam studnie, szambo i meprozeta. Jeśli poczujesz sie lepiej to moge Ci wyszczególnić na PW kto za co płaci w naszym domu, bo widzę że strasznie Cie interesują takie sprawy. Pracuje razem z rodzicami ale tak sie stało że źródła dochodu mamy inne - to dopiero zagadka, co? OK, może nie będe już wiecej pisał bo zacznie mnie ścigać grupka kiboli z Rzeszowa (a niby fajne miasto, raz byłem).

 

Królik, dawaj te procenty albo sam se wlepie póki jeszcze moge ;)

 

Co do niu-hollanda to szczerze przyznam że nie miałem przyjemności pracować takim, jedynie posiedziałem troche na placu u Gabrysia. Patrząc na specyfikacje to ciągnik zdaje sie być odpowiedni do gospodarstw posiadających hodowlę i lekkie grunty orne. Na hamowni w teście "top technika" silnik (T5060) wypadł bardzo dobrze, praktycznie między 1800 a 2350rpm dostępna jest maksymalna moc, wzrost momentu rewelacyjny.

 

@MCKYLO

Ten nowy silnik 4,5 nadal jest produkcji Iveco?

Opublikowano

@b0gdan! Po pierwsze nie znajdziesz New Hollanda TL 100A w kolorze czerwonym (czerwonego to mogłeś ew. dostać, ale TL 100 )

Po drugie New Holland TL 100A ma silnik CNH Engine (New Holland Family)

Opublikowano
@b0gdan! Po pierwsze nie znajdziesz New Hollanda TL 100A w kolorze czerwonym (czerwonego to mogłeś ew. dostać, ale TL 100 )

Po drugie New Holland TL 100A ma silnik CNH Engine (New Holland Family)

no pewnie,że chodziło o Case ;) Jak wiadomo Case i NH to klony, rozmawiałem z dilerem Case i zapewniał mnie że są to silniki produkowane przez koncern CNH, który jest własnością Fiata, a ten jest właścicielem IVECO i produkuje ten silnik, który jest montowany w nowej serii JX, JXU i ich niebieskich klonów

O ile silniki 4litry montowane w JX i TDD przed liftem były oceniane raczej nisko, to te maja bardzo dobre opinie

jeszcze taki link znalazłem http://www.agromechanika.net.pl/szukaj.php..._str=1#arty_tek

Opublikowano

Odnoszę wrażenie, ze mówimy o dwóch innych modelach ciągników ze stajni CNH ;) W JXU i TDD owszem są silniki Iveco i to jest bezsprzeczne, ale temat kreci się wokół NH TL 100A, który jak wcześniej napisałem ma silnik New Holland Family (prawie Iveco) ;)

Opublikowano

zerknij w link, a zresztą JX=TDD=TD5000, JXU=TLA=T5000 a silniki jak zwał tak zwał produkowane przez IVECO które New Holland dla lepszego samo poczucia nazwał teraz "New Holland Family" co by było logiczne bo to ta sama rodzinka ;)

Opublikowano

Silnik 4,5 litra to IVECO na 100% jedynie w CASE MAGNUM i T8000 (dawne TG) jest amerykański Cummins cały NH i CASE korzysta z IVECO a CNH jako samo w sobie nie ma fabryk silnikowych tak jak np. ZETOR czy JD. Teraz już oficjalnie grupa CNH to FIAT GROUP czyli IVECO też ale na silnikach w NH i CASE znajdzie się tabliczka CNH taki wymóg lub inne kwestie tego nie wiem. Zgodzę się że te stare silniki 3,9 z TDD i JX oceniane są nisko ale nowe jednostki 4,5l oraz 6-cylindrowe z serii NEF to już jest półka najwyższa i są to bardzo dobre jednostki napędowe.

Opublikowano

Trochę trzeba odświeżyć ten temat :P robiliście już przeglądy główne po 1200 h pracy? jakie koszty takiego przeglądu? wyczytałem w instrukcji ze trzeba ustawić luz zaworowy ale słyszałem od serwisanta że nie jest to konieczne.czekam na jakieś informacje,mam nadzieje że ktoś się odezwie :P

Opublikowano (edytowane)

Te dwa pokrętła to regulacja przepływu oleju w  rozdzielaczach.

Ta rączka wyciagana to sterowanie  podnośnika z  zewnątrz.

1,2,3,  to rozdzielacze. a 4 to dźwignia wyboru funkcjonowania standardowego WOM.

Podnośnik to norma że dwie, w 360 też są dwie.

kontrolki, 1 nieaktywna,2 blokada napędu, 3pedały hamulca nie są sprzężone, 4 ciśnienie oleju.

Ty naprawdę części nie wiedziałeś czy się zgrywasz.

Edytowane przez tomek73

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez mirek194
      Witam.  Mój NH to 6050 na pompie mechanicznej Boscha. Problem polega na tym,że na rozgrzanym silniku po zgaszeniu ciagnika nie chce odpalić,  nie dochodzi prąd do cewek,  po ostygnięciu wraca prąd i odpala.  Aczkolwiek zdarzyło mi się dziś,że nie chciał w ogóle odpalić, okazało się że spalil się bezpiecznik.  Po wymianie prąd wrócił i odpala na zimnym. Po czym znowu po rozgrzaniu nie odpalił..
      Czyżby to jakiś przekaźnik? 
      Czy mógłby mi ktoś coś poradzić?
    • Przez Mateusz320
      Witam wszystkich,
      New Holand T5 utility 
      Chciałbym usunąć suchy filtr dpf w swoim T5 85 czy to jest bezpiecznie dla silnika ? Bo słyszałem różne opinie ,Moim zdaniem to tylko na plus bo raz że zostanie odciążony- luźny wydech, nie przejmowanie się dopalaniem mniejsze zużycie paliwa gwizd turbinki
      Z drugiej strony słyszałem że te konstrukcje silników nie są przystosowane do luźnego wydechu,po usunięciu filtra DPF głowice nie będą się dobrze dogrzewać a nawet mogą pęknąć.
      Nie nie ma problemu z filtrem ...
      Chciałbym usłyszeć wasze opinie i doświadczenie użytkowników.
       
    • Przez Newhollandtc5050
      Witam. Czy ktoś z Państwa wyjmował lub wie w jaki sposób wyjąć pompe wtryskową?
       
    • Przez Zet7211MF6140
      Witam. Chciałem ustawić luzy zaworowe ale niestety nie znalazłem nigdzie jakie powinny być? Może ktoś wie? Silnik IVECO. 
    • Przez xxxpiotreeekxxx
      Witam . mam problem z fordem . Jechał i nie jedzie. Gdy wciskam sprzęgło pojawia się kontrolka ciśnienia oleju i traktor chce ruszyć ale nie może.Robile już kalibrację i nic to nie dało. Biegi przeżuca , rewers działa olej i filtry wymienione. Pomóżcie bo już nie mam sił do niego.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v