Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

A i jak kupowac to biez lamborghini kolor srebrny i jaki wyglad a nie jakis czerwony pepej czy zielona zaba.lamborghini the best sam mam to polecam.

 

siłowniki jakieś5 kafli bo jak bralismy grand prixa to tyle trzeba bylo dołozyć.tylko weż i skrzynie hi-lo 40p 40t moj taka ma zaje==== sprawa

 

Nie piszemy posta pod postem!-mod

Opublikowano

lambo -diablo galardo murciellago renoma made in italy no shwabe

 

a z czym ma on pracowac?

 

Nie piszemy posta pod postem!-mod Radzę zapoznać się z treścią regulaminu zanim napiszesz następny post!

Opublikowano

co może byc przyczyną, lub czy to normalne że jak włącze wom na 540 na wolnych obr nawet jak nie jest podpieta maszyna to coś cyrka, czy jakby to inbaczej nazwać cyklicznie co kilka sekund skrabnie jakby jakaś zapadka przeskakiwała po jakimś kole, ni ejets to ani głośne ani jakiś dziwny dzwiek ale po właczeniu wom to jest, jak dodam kazu tak 1000 obr wszystko cichnie i po przekroczeniu 1500 obr z rozrzutnikiem znowu czasami się pojawia zwłaszcza jak jade po nierównościach lub jest bardzej obciązony, przy obr może to być reozonans od krzywego lekko wałka wom?

Na poczatku występowąło to na zakresie 1000 obr teraz na 1000 obr jest cichutko a na 540 występuje, czy to jest coś niepokojącego?

Czy w innych sdf to sie zdarza?

Opublikowano

Zależy w jakim terenie będziesz niż jeździł. Jak po polach i różnych innych nie utwardzonych nawierzchniach to myślę, że 10ton max, a jak tylko po drogach utwardzonych to i 14 ton można.

Opublikowano

wymienia się filtr paliwa ten duzy co idzie też wode spuszczać jak tankujesz pewne paliwo to co 600mth lub przed samą zimą koniec listopada żeby być pewnym w duże mrozy, a ten mały przeszkolny gdzie widać ON to się tylko przemywa i usuwa ewentualne brudy,

Opublikowano

Tak sobie przeglądam instrukcję obsługi i wychodzi na to że ciągnik pracuje normalnie przy temperaturze 70-75stC a nawet w polu raczej nigdy nie przekroczył 80stC, oczywiście wszystko jest OK bo w innych ciągnikach jest to samo, tylko zastanawia mnie czy tak naprawde on pracuje w takim zakresie temepratur, czy te wskaźniki są tak wyskalowane, jak myślicie? W moim wskazówka nie przekracza pierwszej połowy tarczy a w najcięższej robocie ledwie dochodzi do połowy tak chyba mają wszystkei garofarmy itd, co według instrukcji w połowie jest 80stC a na końcu wyświetlacza 120stC, czy mozliwe że ten początek czerwonego pola to jest 120stC tak jak to jest w samochodach w końcu to ciśnieniowy układ i dziwi nmie troche to wyskalowanie wskaźnika, bo w instrukcji jasno jest napisane koniec czerwonego pola 120stC

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Grzesiek11
      Witam wszystkich.
      Mam zamiar kupić agrofarma 85, czy ktoś może mi coś o nim napisać? Jak ze spalaniem, jaką ma moc (do czego porównywalną), ile miejsca w kabinie, jak widoczność?
      Czekam na te i inne informacje, z góry dzięki wszystkim.
    • Przez papuszka23
      Witam!!!!
      Czy robiliście już pruby na swoich traktorach i z biodislem?
      Jak wygląda spalanie i osiągi w porównaniu do ON?
      Dzia za odpowiedzi!!!!!!11
    • Przez sydney
      Co wiecie o tym ciągniku?  
    • Przez Zuro95
      Witam. Posiadam Agrofarma 420 z rewersem mechanicznym, skrzynia 20x20 bez półbiegów, od dłuższego już czasu przy wciskaniu sprzęgła słychać głośne skrzypienie najprawdopodobniej łożyska oporowego/ślizgowego, sprzęgło stawia przy tym dość mocny opór, moje pytanie brzmi czy ktoś spotkał się już z takim problemem i czy ktokolwiek zna jego rozwiązanie, bo przy dłuższej pracy można sobie faktycznie nogę zerwać.
    • Przez jd6220
      witam. mam problem z moim agrofarmem 420 z przebiegiem około 1000h chodzi o dymienie na niebiesko lub niebiesko czarno po rannym odpaleniu po nocy dymienie nastepuje podczas rozruchu i po max 5sek. ustaje później jak już przestoji caly dzień i zapale go poznym popołuniem to jjuz tego dymku nie ma a dzisiaj jak 2 razy grzałem swiece to puścił sadze oraz trochę czarnawo-niebieskawy dym jak już ruszyłem z miejsca i dalem trochę gazu to pojawił się ciemno niebieski dym ale tez na pare sekund czy to jest wina uszczelniaczy zaworowych? czy może nie cos z wtryskiwaczami lub turbina? bo potem  już wszystko jest ok nie zauważyłem żeby olej znikal na bagietce

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v