Skocz do zawartości

Renault 110 54 zagadkowa linka/czujnik


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

 

Kupiłem Renault 110 54, wszystko sprawne tylko niepokoi mnie jedna rzecz.

W pęczku kabli do alternatora jest jakiś przewód/linka, który jest urwany.

Nie wiem w którym miejscu się znajdował i do czego służył. Ktoś pomoże ?

Dodam że alternator nie ładuje i jest nadpalony, co prawdopodobnie sygnalizuje migający STOP i sygnał dźwiękowy wraz z zapaloną kontrolką od akumulatora.

post-201474-0-08090100-1480606165_thumb.jpg

Opublikowano

Dziękuję, w takim razie nie będę tego naprawiał. Acet i tak pokazuje tylko obroty i prędkość a guziki na nim nie reagują. 

Opublikowano

Panowie,

 

gdzie jest wlew oleju hydraulicznego ? 

 

Musze zrobić dolewkę ale nie wiem gdzie to lać,

jedyne co znalazłem to jakiś plastikowy korek z tyłu nad plecakiem od podnośnika.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez damianzb9613
      Witam, co może być przyczyną mokrego kolektora wydechowego i całego tłumika aż do samej góry (podstawiłem puszkę pod tłumik to nakapało oleju z paliwem czy coś takiego )zostały wymienione pierścienie tłokowe , uszczelki pod głowicą i pompa paliwa i wtryski były sprawdzone.
    • Przez Piotrek106
      Witam, mam pytanie z jakiego samochodu podchodzą klocki hamulcowe do ciągnika renault 106.14?

       
    • Przez mumin0121
      KOLEDZY KTO POMOZE CO TO ZA KONTROLKA POD NUMEREM 10 ZASWIECILA SIE NA GORACYM SILNIKU I PISZCZAL SYGNAŁ
    • Przez Reno123
      Witam jestem posiadaczem Renault 103.54 mam problem z hydraulikom. Po odpaleniu rurka od pompy hydraulicznej do rozdzielacza mocno drży , przewody do hydrauliki wywrotu są ok nie wiem co powoduje drganie i jak to usunąć . Czy to może być przez rozdzielacz. Po dłuższej pracy słabnie wspomaganie. Proszę o poradę 
    • Przez BartekCiszek
      witam mam problem a mianowicie pólbiegi nie chca sie przelaczac jak pojezdze troche to wtedy sie przelaczy ale to dopiero po polowie dnia gdy przelacze z polbiegu 2 na 3 to kontrolka przeskakuje jak by sie przelaczyl a zaraz wskakuje spowrotem na 2 to samo z 1 póbiegiem
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v