Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Teraz to chyba najtaniej wychodzi LPG, chociaż jak ktoś ma dużą pojemność to wyjdzie duże spalanie i wtedy diesel wyjdzie oszczędniej. Ja mam benzyniaka bo nowego diesla nie opłacało mi się kupować jak robie przebieg ok 10tys rocznie. A spalanie mojego golfa to maksymalnie 6,5l, na trasie schodzi nawet do 6l.

Opublikowano

no disel dobry benzynaki tez dobre bo roznica w spalniu nie jest tez taka duza, ale gaz lpg czy cng to jest najgorsze co moze byc dla silnika ale za ta cene paliwa napewno sie na remont silnika zwruci...

 

edit

1,9 tdi i 2.0tdi to najpopularniejsze jednostki jednak nie naleza do az tak trwałych najtwardsza konstrukcja silnika jest silnik mercedesa 2.0d z wersji w124 i 3.0d z w 123 potrafia dojsc do 800tys km bez remontu niestety 1.9 i 2.0tdi gora 600tys km

Opublikowano
a ja tam jestem za dieslem mam 1.9 TDi i 2.2 DTi wcześniej miałem 2 litrową benzyne zagazowana to nie wspominam tego miło...

czego jak masz sekwencje to całkiem milo sie jeździ na lpg :lol:

Opublikowano

Według mnie to samochód nie ciągnik żeby na ON jeździł B) LPG to już wogóle porażka bo naprawde do silnika to nie jest dobre, może tylko w tym jest dobre że jest tanie, ale czy o wiele tańsze?

Tylko benzyna :lol:

Opublikowano
no disel dobry benzynaki tez dobre bo roznica w spalniu nie jest tez taka duza, ale gaz lpg czy cng to jest najgorsze co moze byc dla silnika ale za ta cene paliwa napewno sie na remont silnika zwruci...

 

edit

1,9 tdi i 2.0tdi to najpopularniejsze jednostki jednak nie naleza do az tak trwałych najtwardsza konstrukcja silnika jest silnik mercedesa 2.0d z wersji w124 i 3.0d z w 123 potrafia dojsc do 800tys km bez remontu niestety 1.9 i 2.0tdi gora 600tys km

widziałeś taxówki ile mają kilometrów narobione 600tyś i silniczek jeszcze ładnie chodzi jeśli jeździsz na normalnych obrotach (czyli nie wbijasz za bardzo na czerwone pole; ok. 3/4 możliwych obrotów max) to ten silniczek długo ci posłuży :lol:

Silniki 1.9 2.0 2.2 na pewno są b. dobre miałem takie w VW i w Mercedesie

Opublikowano

a skad wiesz czy silnik w taxówce niebył robiony? zreszta nie wiem jak mozna disla na wysokie obroty wciagac, zreszta niewiem poco dpro napisałes ten post skoro przyznajesz mi racje z tymi 600tys km. a tak na marginiesie gdybym teraz kupywał samochod to beyłby to benzyniak...

Opublikowano

umiesz czytać 600tyś i silniczek jeszcze ładnie chodzi; no raczej wątpię żeby silnik robili bo by bardziej opłacało się sprzedać ten samochód i kupić nowy

Opublikowano

dlamnie wysokie obroty to jest powyzej 4 tys disle ma do 6 tyys zazwyczaj

Opublikowano
dlamnie wysokie obroty to jest powyzej 4 tys disle ma do 6 tyys zazwyczaj

aha no to w ogole fajnie wiedziec na jakim poziomie rozmawiamy B)

dziekuje ale na razie nie bede sie udzielal

 

cytuje by kolega nie zrobil EDIT, po tym jak zobaczy jaka glupote napisal

 

Sorki brzozak ale nie cytujemy poprzedniego postu. Ty byś zostawił człowiekowi ostrzeżenie ale ja Ci nie zostawię gdyż to niema najmniejszego sensu. Ale na następny raz pamiętaj "nie cytujemy poprzedniego postu" :lol:-mod

Opublikowano
edit

1,9 tdi i 2.0tdi to najpopularniejsze jednostki jednak nie naleza do az tak trwałych najtwardsza konstrukcja silnika jest silnik mercedesa 2.0d z wersji w124 i 3.0d z w 123 potrafia dojsc do 800tys km bez remontu niestety 1.9 i 2.0tdi gora 600tys km

Stare diesle Merca są bardzo twarde, zasilane rzędowymi pompami spalą najgorszy gnój, praktycznie bezobsługowe - łańcuch rozrządu wytrzymuje 400-500 tys.km, prosta regulacja zaworów. Dość odporne na przegrzanie. Pisze o OM616 i OM617 (2.4d i 3.0d z w123) bo z takimi sie bawiłem, nie wiem jak nowsze w w124 ale widuje na nich przebiegi blisko 500 tys.km i mają sie dobrze.

 

Silniki w taksówkach zrobią może i z milion kilometrów, jakie one mają obciążenie? Ani w trasie na obrotach ani z przyczepą tylko zawsze lekka noga taksiarza.

 

Znajomy ma blaszaka Hiace 2.4d (2L), ma nalatane ponad 800 tys.km, silnik w super stanie bez zadnych remontów i jeździ dalej B)

 

PS: mój diesel kręci sie tylko do 4800rpm, coś z nim nie tak? :lol:

Opublikowano

jeśli temat zszedł trochę na diesle to chciałbym się zapytać który silnik w VW jest żywotniejszy, bardziej ekonomiczny i tańszy w obsłudze sdi czy tdi ?

Opublikowano

ja pierdziu ze im nie szkoda zycia na takie przebiegi :lol:

hiluxa krecisz do 4800 bardzo wysoko jak na malowysilonego starszego diesla, pamietam jak kiedys benzyniaki w autach terenowych wykrecyly ma ok. 4500 obrotow.

golfa do 4300 krece, bo ulamek sekundy pozniej juz go zmulka lapie

 

@binek zywotniejszy i tanszy obsludze pewno sdi, czy jest ekonomiczniejszy to juz zalezy gdzie i jak bedziesz jezdzil

Opublikowano

brzozak mozesz mi wyjasnic jaka głupote popełniłem bo sam uzywam disli 1.9tdi, 2.0tdi i 2,5tdi i niewiem oco ci chodzi 1.9 tdi niema odciecia i do 5 tys obrotów dojdzie spokojnie przy 4 tys jest juz wielki szum silnika a 2,5 tdi to najwiecej 4 tysie miałem i to jak na moje oo to na disla sa to duze obroty a jesli ty brzozak wiesz cos innego to sie podziel wiadomosciami chetnie posłucham

Opublikowano
jeśli temat zszedł trochę na diesle to chciałbym się zapytać który silnik w VW jest żywotniejszy, bardziej ekonomiczny i tańszy w obsłudze sdi czy tdi ?

nie wiem który jest żywotniejszy bo z żadnym nie miałem awarii, ale TDi ładniej chodzi :lol:

Opublikowano

sdi jest na pompowtryskach i nie lubi kiepskiego paliwa i mniej wiecej co 100-150tys trrzeba je wymienic

Opublikowano

oj sory tdi ma pompowtryski sdi to zwykły silnik disla bez turba

Opublikowano

Witam ja mam rocznio Octavie i A4 Octavia jest w Bęzynie 2.0 turbo pali jakieś 7-8l. przy spokojnej jeździe w trasie jak jej ciśniesz to pali już 12-13 ale idzie jak głupia:-) a A4 mam w 1.9 TDI pali jakieś 4-5 l przy spokojnej w trasie to bardzo mało sam sie dziwie a jak jej ciśniesz to potrafi spalić 7-8l. Ale bym powiedział że to już nie to co bęzyna na bęzynie jest lepsze przyśpieszenie i wogóle samochód jest cichszy z tego co zauważyłem.

Opublikowano

wg najlepsza jest benzyna. Silniki diesla to już nie to mimo że spalanie dużo mniejsze. A LPG to się nadaje tylko do silników większych jak 1,4. Do mniejszych nie jest warto zakładać gazu. No i jeszcze jak @bartus16 napisał na sekwencji dużo lepiej samochód chodzi. Dla mnie LPG strasznie niszczy silnik.

Ojciec zakłada instalacje LPG to trochę wykładów od niego dostałem.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez magik503
      Hej
      Chciałbym poznać waszą opinie na temat tego samochodu: http://szukaj.pl.mobile.eu/pojazdy/showDetails.html?id=152997173
      Potrzebuję kupić jakiś samochód do jeżdżenia na uczelnie , mam troszkę daleko o pociągi nie jeżdżą już tak jaki kiedyś..
      Jakie są wasze opinie na temat tego Opla?
    • Przez Marcin821010
      Witam wszystkich,
      Mam pytanie gdzie w przyczepie Autosan D50 z 1990 r.  znajduje się tabliczka znamionowa i numery ramy
    • Przez Gremorg
      Witam, mam pytanie dotyczące obsługi, a konkretnie do czego służą te 3 przyciski w ładowarce Manitou MT 1740 SLT.
      Nie mam do niej instrukcji obsługi, a podczas pracy ciężko zaobserwować aby coś znacznie się zmieniało.
      Dzięki za pomoc i pozdrawiam !


    • Przez Paweł8484
      Witam, Mam problem z ładowarką teleskopową manitou mt1135 rozrusznik kręci ale maszyna nie chce odpalić tak jak by była jakaś blokada. Wyświetla się czerwony trójkąt z wykrzyknikiem. Może ktoś coś wie coś na ten temat

    • Przez Filip98
      Witam serdecznie,  poszukuje kompletną kabinę do kramera 612slx,  czy wiecie może gdzie udało by mi się kupić? Pozdrawiam serdecznie 

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v