Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ja mam i jestem zadowolony ogólnie ok. Spalania nie mierzylem ale lubi sobie wypić jak każdy zetor zresztą. Musisz sie jedynie nastawic na to ze bedzie ci ciezko palił zwlaszcza zima. To ich cięzkie palenie jest u wszystkich tych zetorów predzej myslalem ze tylko moj tak pali. Jesli swiece zarowe beda sprawne to jeszcze pół biedy ale jak nie bedą działac to ciężko będzie bez samostartu sie nieobędzie :) Odólnie dobra maszyna szybka zwrotna jak na zetora wygodna przyjemnie sie nim pracuje. U mnie chodzi w kombajnie kleine dwurzędowym i w agregacie uprawowosiewnum 3m i nie sprawia mu to problemu. W agregacie radzi sobie bez problemu na 2 biegu na 2 stopniu żółwia czyli na najnizszym ( szkrzynia 3biegowa)

Opublikowano

tak sa wersje ze skrzynia 40 km/h ale to tylko te sprowadzone pozatym moga tez miec EHR oraz rewers mechaniczny. Plug 4 skibowy uciagnie na pewni na lekkich ziemiach nie wiem tylko czy podniesie go tzn nie chodzi o podnosnik tylko o to czy ciagnik nie da susa do tylu najwyzej muszisz dociążyc go. Chociaz moze bez tego sie obedzie u mnie na rozlozonym agregazie ze siewnikiem 3m z zasypana skrzynia 300 kg nie daje susa a chyba plug nie bedzie duzo cięższy

Opublikowano

EHR elektrycznie sterowany podnośnik (Elektric hydraulik regulation) nie wiem czy dobrze napisalem, rewers mechaniczny masz dodatkowa dzwignie ktora jest odpowiedzialna za zmiane kierunku jazdy np wlaczasz na głównej dzwigni 2 bieg i jedziesz do przodu chcesz cofnac wciskac sprzegło (stad mechaniczny bo przy uzyciu sprzegla) i chwytasz za ten rewers czyli dzwignie zmiany kierunku jazdy cofasz ja do tylu i jedziesz do tylu to dziala jak w u 914 czy wiekszych 1224 czy 1614 chodzi o dzwignie z lewej strony tu dziala tak samo. Intercooler jest to urzadzenie ktore zwieksza moc ciagnika w taki sposob ze zasysa powietrze chlodzi je i takie zimne powietrze wtlacza do silnika przez co ma lepsze chlodzenie i wieksza moc. Tym sie różni 9540 od 10540 silnik ten sam turbina ta sama tylko 10540 posiada intercooler przez co ma zwiekszona moc o 10KM

Opublikowano

Jedna wada to to ze cieżko pali musi troche pokręcic zeby zaskoczyl moj tak ciezko pali ale na poczatku myslalem ze ten jest jakis zrypany ale ojciec rozmawial z kolesiem ktory tez takiego kupil sobie i z zapalaniem mowil ze ma to samo. Jego znowu jakis tam znajomy ma takiego od nowosci i od nowosci tak ciezko pali wiec to jakas wada fabryczna pozatym wiekszych wad nie ma oprocz tego ze troche pali a zetory tak juz maja

Opublikowano

wiesz nie wiem zawsze moze kupic plug 3+1 i wtedy zobaczysz jak w 4 nie pojdzie to odkrecisz ostatnia i dopiero wtedy wal zalozysz zebys wiedzial jaki szeroki. Niektorzy orza plugiem zwyklym 4 912 i jakos idzie tu masz niby wiecej koni zalezy tez jaki wal ciezki bedziesz ciagnal ja kupilem w tym roku do 5 skib obracanych wal cambella i croskila razem waza ok 1400kg predzej oralem 1634 ale teraz sprzedalem drugiego ursusa 1614 i chce co ok 200KM bo 1634 moze miec ciezko z tymi walami w plugu

Opublikowano

ja radia nie mam w swoim a czy inne maja nie mam pojecia niby miejsca nie ma tam przeznaczonego na radio ale byc moze ze te z zagranicy maja, nawiewy sa ale przy wiekszych upalach nie daja rady za to zima radza sobie dobrze kabinka szczelna wiec szybko sie magrzewa i jest cieplo. Komfort? wiesz to jest zetor nie ma co wymagac za wiele ale jak na zetora jest ok nie trzesie (zaley tez od cisnienia w oponach) jeszcze jak kupisz z fitelem grammera to nie powinienes narzekac. Szkoda ze skrzynia 3 ale ratuje to ze wzmacniacz momentu jest dwustopniowy

Opublikowano

Tak sa trzy biegi główne ale przy kierownicy masz taka dzwignie popularnie zwana żółw zajac i to ma dwa stopnie i dziala na kazdym biegu czyli masz 3 biegi i na kazdym biegu masz dwa półbiegi. Np wlaczasz 1 i jedziesz chcesz wolnie to przesuwasz dzwignie przy kierownicy o jeden stopien i jedziesz wolniej jeszcze raz przesuwasz i jeszcze wolniej jedziesz jak szybciej to wracasz z powrotem ta dzwignie o jeden albo dwa stopnie i tak na kazdym biegu no i oprocz tych masz jeszcze dzwignie polowe i szosowe biegi

Opublikowano

sa polowe i szosowe rozpisze ci dokladnie Biegi szosowe przód 3 na kazdym biegu masz 2 półbiegiczyli masz 3x3=9

polowe przód tak samo 3x3=9

wsteczne szosowe masz jeden i dwa półbiegi czyli razem 3

polowe wsteczne tak samo jak szosowe 3

razem masz 18 biegów w przód i 6 w tył

Opublikowano

Wiec ja ci napisze ja mam 10540 i ciagam nim pług 4 SKIBOWY OBRACANY LEMKEN i radzi sobie z nim bardzo dobrze jeżdze nim biegiem 1ką i z raz lub 2 razy przyspieszaczem. a pracuje w różnych glebach( przeważnie w tak zwanych burowinach jak ktos czai to wie co to jest.... czyli dobrej klasy ale ciężkie do obróbki) i w górzystym terenie a to z zapalaniem to prawda ale mi tylko w zimie cieżko pali a tak to dobrze. Naprawde dobry ciagnik i czesci sa dostepne bez problemu

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez krzysiekwm90
      opinie na temat ciągnika

      piście

    • Przez jeziosky
      Witam! Mam taki temat do dyskusji;  Oringi na tulejach w Zetorach. Wiadomo że dość często padają w Zetorach uszczelnienia tulei silnikowych.  Jak myślicie dlaczego tak jest? Z mojego doświadczenia, dość skromnego bo dotyczącego tylko dwóch Zetorów wydaję mi się  że oringi są dość luźno pasowane. Tuleje z nowymi uszczelniaczami wpadają w blok właściwie pod swoim ciężarem. Co ciekawe nowe oringi powinny mieć wymiar katalogowy 104x4,2  a mierząc je  mają max 4,0 mm.  Czy ma ktoś doświadczenie z zastosowaniem  innych  uszczelniaczy silikonowych ale grubszych np. 4,4?
    • Przez matixtex
      Witam, posiadam Zetora 9540. Przeciekał mi siłownik pomocniczy, wymieniłem uszczelniacze, ale dalej cieknie. Chcę go wymienić na nowy ale pan w sklepie powiedział mi że są 2 rodzaje jedne o skoku 300 drugi o skoku 280.  mówił że zakładają teraz te krótsze bo są lepsze . Wymieniał ktoś u siebie? Jak założę 280( bo mój miał 300)wszystko będzie grało czy coś się upierniczy?
    • Przez wesley
      Witam, mam problem z mocowaniem dźwigni rewersu. Tulejka w której osadzona jest dźwignia była trzykrotnie spawana i znów się urwała. Myślę żeby wymieniać całe obramowanie na nowe bo ciężko będzie to pospawać ale nie wiem czy można to kupić nie znam numeru w katalogu. Może ktoś miał z tym do czynienia i mógł mi pomóc byłbym wdzięczny. 


    • Przez Kuba1302
      Witam, potrzebuję założyć lampy ostrzegawcze w Zetorze Forterra 11741. Tak więc przychodzę z zapytaniem jak macie je zamontowane bo ja kupiłem go bez lamp i niewiem jak je założyć żeby niedziurawic kabiny.
      Ps. Będę wdzięczny za zdjęcia i porady 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v