Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

obrotomierz jest cyfrowy i analogowy wiec sa jakby 2 i oczywiscie jest ekranik cyfrowy ktory pokazuje szereg funkcji predkosc walka i takie inne... jesli chodzi o cene to w marcu byla ustalona na 115 tys i jak bralem przed 1 maja to ta cena juz zostala... do tego mam w nim siedzenie dla pasazera ktore udalo mi sie wyrwac za darmo... ten ma 67 km dokladnie brany na doplaty z Uni a na moja gospodarke taki mi wystarczy w zupełności dodam ze przesiadlem sie na niego z C-330... wyciszenie w kabinie uwazam ze dobre jest duza roznica gdy masz wszystko zamkniete podczas jazdy (malo slychac) a gdy uchylisz okna czy drzwi to wiadomo glosniej.... aha wydech pod spodem.... z lewej strony

Opublikowano

Księciuniu, to jaką masz w końcu deskę rozdzielczą? czy masz taką - http://www.agrofoto.pl/forum/Explorer3-100...image28452.html ???? Siedziałem w r2 76target i miał właśnie taką, dieler twierdził że tak jak w prospekcie napisali że będzie analogowa to będzie jak w starym lampo, ale w tym r2 target była właśnei ta nowa deska na pytanei jak to ejst sam nie wiedział w końcu a tym bardziej jaka deska i wskaźniki będą w r3!!

 

księciuniu ale obić tapicerskich na błotnikach niemasz?>

 

Księciuniu prosimy o foty wnętrza!!!!

Opublikowano (edytowane)

odpisalem ci na priv tak mam taka jak na zdjeciu dokladnie i nie ma obic na blotnikach zaraz wrzuce do galeri

 

ZDJECIA JUZ WRZUCILEM... nie pytalem nawet i inny wydech... a co do koguta to oczywiscie jest jest skladany elegancki ;)

 

Używaj opcji EDIT zamiast pisać post pod postem! - mod.

Edytowane przez Olik
Opublikowano

kogut był w standardzie?

 

ten wyświetlacz cyfrowy ma te wszystkie funkcje, tzn przejechany dystans, prędkość wom itd? w targecie podobno nie ma tych funkcji, jak zamawiałeś ciągnik to było coś o tym wspominane czy taki przyszedł i za te wyświetlacze nic nie dopłacałeś?

tzn są te funkcje i są czynne tak?

Opublikowano (edytowane)

wiesz wydaje mi sie ze kogut jest w standardzie i nic nie doplacasz bo znajomy kupil Lambo ktore ma 95 KM Grand czy cos takiego i tez ma koguta wiec chyba standard... na tym wyswietlaczu jest predkosc wom-u w zaleznosci tez jaki masz czy tylko z tylu czy i przedni wom w kazdym razie jest na tym wyswietlaczu u mnie predkosc walka z tylu bo przedniego nie mam no i trzeba wspomniec ze ta predkosc jest zmienna... manualnie regulujesz dzwignia albo max 500 albo 750obr/min co rowniez widac na wyswietlaczu oprocz tego masa kontrolek ktore informuja cie o oleju hamulcach napedzie i innych... wieksze mocniejsze wersje chyba nawet target 87 ma jeszcze predkosc wom-u 1000obr/min

 

przy zakupie nie bylo mowy o tych funkcjach wiec nic nie powiem na ten tenat widac Targrt jednak ma te funkcje

 

 

Używaj opcji EDIT zamiast pisać post pod postem! - mod.

Edytowane przez Olik
Opublikowano

no ciekawe, dzwine żeby w r3 target była inna deska rozdzielcza niż w r2 target, a możesz sprawdzić jak to jest napisane w instrukcji obsługi, czy jest że deska rozdzielcza jest analogowa, czy że cyfrowa?

właściwie to dieler sam mówił że do końca sam jest ciekaw co przyjdzie i jak te nowe targety wyglądają, bo być moze w prospektach mogą być nieścisłości

Opublikowano

co to jest w dachu za jakaś aluminiowa jakby chłodniczka to jest nagrzewnica? sprawdzałeś działanie dobrze daje?

ps. co to za zabespieczenia tak piszczy po dopaleniu ciągnika, to o właczonym wom czy co?

Opublikowano

chodzi ci o te kratki z zewnatrz co widac z tylu z dachu?? nie to jakies filtry a raczej miejsce na nie w przypadku klimy ale ja jej nie mam nagrzewnica jest w srodku z przodu i przyznam ze tak jest cieplo jak zapuscisz.... powiem ci ze on piszczy na wszystko lecz wiecej tego przy gaszeniu bo trzeba reczny zaciagnac i swiatla zgasic a przy odpalaniu to juz nie tylko wciskasz guzik i z kluczyka wszystko... opony daja o sobie znac przy szybkiej jezdzie bylem szczerze zaskoczony jak ten ciagnik szybko jezdzi w porownaniu z 30-tka to wyscigowka... jak zapniesz 5-tke to ma odejscie ale ponad 2tys obrotow juz wpada przez opony w drgania i zaczyna skakac wiec na szybsza jazde niestety amory juz sa potrzebne

Opublikowano

więkse też podobno strasznie skaczą , znajomego premium to samo odejście na 5tce iście samochód lamborghini ale skacze jak żaba, mam nadzieje że na niskoprofilówkah będzie mniej skakał, ale przynajmniej jest pewność że się szybko wychamuje dzięki porzadnym przednim hamulcom

 

 

co do filtrów to pytam o filtr kabinowy bo ogladałem jeszcze starego lampo to miał z tyłu pod siatkami chyba ten filtr a w targecie jest wogóle jakis filtr kabinowy?

Opublikowano

widział ktoś na af lambo r3 lub explorera clasik albo agrofarma ecoline, czy w końcu ma tą deskę rozdzielczą taką samą jak droższe wersje, czy też target r2 Księciunia, czy jest analogowy tak jak w prospektach jest napisane?

Opublikowano
Czy Lamborghini R2 56 Target na ogumieniu 12,4/36 to dobry następca dla poczciwej trzydziestki??

moge wiedzieć dlaczego takie wąskie koła chcesz? nie lepiej bra na jak najszerszych a wąskie to sobie można dokupic używane jakies jak będą potrzebne, bo ciągnik jest szybki i na wąski będzie moim zdaniem bardzo trzęsło,

 

ps. czy ktoś mi wytłumaczy czy równolegle robią lampo w jackowie i r2 we włoszech czy jak to jest?

Opublikowano

W zeszłym roku w kwietniu na terenówce zwiedziłem całą fabrykę SDF w Jackowie, to z ciągników składali tam tylko te małe sdf 25-45 KM , no czasami jakiś MF 1400 wychodził...

Opublikowano
moge wiedzieć dlaczego takie wąskie koła chcesz? nie lepiej bra na jak najszerszych a wąskie to sobie można dokupic używane jakies jak będą potrzebne, bo ciągnik jest szybki i na wąski będzie moim zdaniem bardzo trzęsło,

 

ps. czy ktoś mi wytłumaczy czy równolegle robią lampo w jackowie i r2 we włoszech czy jak to jest?

 

Jak wcześniej napisałem, chcę zastąpić poczciwą trzydziestkę, a ona przecież jest na 12,4. Czy bardziej będzie trzęsło? Na asfalcie chyba nie bo są wyższe od tych 42/70 R30, w polu raczej niewiele więcej. Zresztą jeśli już kupować to tylko z fotelem pneumatycznym. Więć po co mi szerokie. Jak na szerokich wjadę w ziemniaki albo ścieżki technologiczne??

Opublikowano

każdy ma inne potrzeby, ale ciagnik na oponach wąskich iwyskoich koach zawsze trzęsie niemiłościwie, znajomy ma zetora na kołach 13,6/36 i przekloł już te koła boszyko jechać to oberwania żołądka można dostać, pozatym uciąg, na takich wąskich prawie do wszystkiego przodek trzeba będzie załączać, pozatym w polu lepsze szerokie nie ugniatają ziemi i nie zostaje sladów w postaci rowków na polu, no ale twój wybór, bo mom zdaniem łatwiej dokupić potem wąskie koła niż szerokie

Opublikowano

Na wąskich trzęsie, to prawda, czy niemiłosćiwie już bym polemizował (mam koła 12,4x52 ), a już napewno na wąskich kołach o wiele mniej buja ciągnikiem, ciągnik nie ma też tendencji do skakania, co na szerokich gumach bez przedniego mostu amortyzowanego jest standardem, dzięki temu pewniej się jedzie i bezpieczniej.

 

Co do ugniatania to oczywiste że szerokie opony mają mniejszy nacisk jednostkowy i nie robią głębokich kolein w miekkiej ziemi.

 

Co wy z tym uciągiem, wszyscy jak mantrę powtarzacie że na szerszych kołach lepszy uciąg niż na wąskich ?

Ja mam zgoła inne doświadczenia, jeśli chodzi o koła wąskie i opony radialne, z resztą z logiki wynika że im węższe koła tym większy nacisk jednostkowy. Zresztą glebę można potraktować w przyczepności jak wyścigi na lodzie samochodem, a tam zakładają jak najwięższe opony.

 

Co do doświadczeń: przy mf255 koła 12,4x32 i 9,5x42, u-4512 13,6x36 i 11,2x44 , mogę zdecydowanie powiedzieć że tam gdzie przejeżdżałem na wąskich to na tych szerszych to mógłbym pomażyć, a ruszanie z miejsca z załadowanymi przyczepami, wiele lepiej wychodzi na wąskich. Daje zwłaszcza to się odczuć na glebach, które lubią z wierzchu jak są mokre ,,oślizgnąć'' (gleby gliniaste, ilaste). Z JD na kołach 11,2x38 i 12,4x52 nie miałem jeszcze doświadczeń w ekstremalnych sytuacjach.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez asus921
      Witam.
      Co moze byc przyczyna wycia hydrauliki? Swieci sie kontrolka od hydrauliki i wyje. Podnosnik dziala normalnie. Jak deliktnie nacisne na sekcje to wycie ustepuje, jak cofne dzwignie to wyje. Olej dolalem, bo bylo malo, ale podnosnik i wyjscia hydrauliczne dzialaja normalnie tylko na luzie cos wyje jakby sie jakis zawor zacial?
      Ciagnik nie uzywany 2 lata, potrzebny teraz na kilka godzin do podciagania przyczep. Stal i sie zepsul xD.
    • Przez daizor
      Tak jak w temacie kompletna serwisów-ka w języku angielskim.
       
      Instrukcja do pobrania :
      http://www.wrzucaj.com/518069
       
      Proszę o wciśnięcie "głosuj na post do góry"
      W sprawie hasła do archiwum pisać na PW
    • Przez arty
      Jak prawidłowo używać tzw sprzęgło pięciominutowe WOM w ciągniku Deutz/Same/lamborghini?

      Mam z lewej strony dźwignie z pozycjami - Wałek WOM zależny od prędkości jazdy/luz/wałek zależny od obrotów silnika.
      Aby przełączyć dźwignię z luzu na zależne od prędkości jazdy mogę to zrobić przy pracującym silniku - nic nie zgrzyta - aby przełączyć z luzu na zależne od obrotów murze zgasić silnik bo w przeciwnym razie jest zgrzyt.... (sprzegło pieciominutowe cały czas wyłączone). Aby wałek zaczął się obracać muszę jeszcze przekręcić elektryczny przełącznik....  -nie znam sie na tym ale to chyba to sprzęgło pięciominutowe.... - tym też wyłanczam WOM np na nawrotach...
      Gdzieś słyszałem ze  aby nie zużywało się jakieś tam łożysko powinno sie po skończonej pracy z WOM wyłączyć sprzegło pieciominutowe - właczyć luz na dzwigni i następnie sprzegło pieciominutowe znow przelaczyc na pozycję załączone tak jak w trakcie pracy WOM. Nie wiem czy ta instrukcja dotyczy konkretnej marki czy w ciagnikach SDF też powinno sie tak robić???
    • Przez tomek3105
      witam mam problem z ciagnikiem lamborghini premium 1060 
      mianowicie problem polega na tym że ciezko wrzucic bieg roboczy szybkie wolne każdą serię jak przerzucę na jadę do przodu to jest troszkę ciszej tak samo do tyłu na luzie na rozłączonej skrzyni jest najciszej jest to wersja bez połbiegów
      pompa hydrauliczna nowa
      nie wiem już czego się złapać
      kalibracja zrobiona 
      tarczki sprzęglowe zrobione 
      brak błędów na komputerze
      jest taki objaw e stuka po lewej stronie skrzyni przy silniku na wysokości jak kończy się kosz sprzęgłowy ale w samym koszu nie  było nic uszkodzone poszły nowe uszczelniacze  nie wiem co jest 
      już dużo kasy włożone i nie wiadomo o co chodzi 
      proszę o pomoc 
    • Przez radek8817
      Witam posiadam deutz agrotron mk3 135 swieci mo się kontrolka emc ładnie zapala wszystko niby działa ma moc tempomat dziala od czego ona może byc. Kolejna kontrolka  to zolw cały czas swieci zokw Skrzynia 6biegow 4 polbiegi ciagnik jezdzi normalnie szybko jak ja wyłączyć?. Kolejna sprawa pokazuje mi włączony Przedni wom i obroty przedniego womu ciagnik nie posiada przedniego womu nawet włącznika do niego ktoś cos moze podpowie o co tu chodzi 

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v