Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
karolek321

Sprzęgło w NH TDD

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
karolek321    1

Mam NH TD90D i po przepracowaniu zaledwie 400mtch zauważyłem ślizganie sie sprzęgła przy wiekszych obciążeniach. Miał może ktoś podobne problemy?? Wiecie może jakie są koszty naprawy koszty częśći jakieś dane do ustawienia sprzęgła??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
cosmos    1

Chyba w jakimś RPT był art. o TD w jakimś dużym gospodarstwie i tam po kilku tysiącach robili sprzęgło (bo w TURze chodził) to 4-5 tyś. zł to kosztowało.


a

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    62

400 mtg gwarancja już sie skończyła? który to rocznik? podobno jakieś wadliwe tarcze były ale już od jakiegośczasu dają lepsze, może to tylko tarcza sprzęgłowa więc max 400-500zł :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

karolek321    1
Chyba w jakimś RPT był art. o TD w jakimś dużym gospodarstwie i tam po kilku tysiącach robili sprzęgło (bo w TURze chodził) to 4-5 tyś. zł to kosztowało.

Też to czytałem ale ten ciągnik zrobił ten przebieg tylko i wyłącznie w TURze i wycinaku i nic pozatym wiecej nierobił

 

400 mtg gwarancja już sie skończyła? który to rocznik? podobno jakieś wadliwe tarcze były ale już od jakiegośczasu dają lepsze, może to tylko tarcza sprzęgłowa więc max 400-500zł :P

ON jest z kwietnia 2006 gwarancja sie już skączyła :angry: A może wiesz coś wiecej o tych wadliwych tarczach

 

Nie piszemy posta pod postem, używaj opcji EDIT

Edytowano przez krolikNH
Łączenie postów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

no bo ty chlopaku sprytny jestes w NEW Hollandach tdd trzeba po jakims czasie samu wyregulowyc sprzeglo bardzo prosta robota roboty jest gora 1min w tych ciagnikach jak wciasach pedal sprzegla musi byc troche luzu a jak sprzeglo bedzie ci bralo na samym poczatku to 150mtg i trzeba wymieniac tarcze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    62

jak ślizga sie tylko przy większych obciążeniach to może jest jeszcze nadzieja, miałem tak w mf 255 popuściłem sprzęgło bo tez nikt nie lregulował i zniknoł skok jałowy :P więc po popuszczeniu dalej się slizgał ale ze 100-200 godz pochodził tylko w lekkich pracach i sprzęgło się dotarło i jest ok, więc może wyreguluj jak należy to sprzęgło i pracuj w lekkich pracach bez 4x4 na niższych biegach i może się dotrze jeszcze :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karolek321    1
no bo ty chlopaku sprytny jestes w NEW Hollandach tdd trzeba po jakims czasie samu wyregulowyc sprzeglo bardzo prosta robota roboty jest gora 1min w tych ciagnikach jak wciasach pedal sprzegla musi byc troche luzu a jak sprzeglo bedzie ci bralo na samym poczatku to 150mtg i trzeba wymieniac tarcze

O to chodzi że luz cały czas był właściwy

Tak na wiekszym obciążeniu sie ślizga narazie niebęde nic robił może jak mówisz sie dotrze choć w to troche wątpie ale czas pokarze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    62

no ale najpierw sprawdz czy tam wszystko jest dobrze ustawione i podreguluj co trzeba i dopiero docieraj w najlżejszych pracach :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karolek321    1

Wiesz tu mało co wyregulujesz jedynie skok jałowy sprzęgła bo do dzwigienek niema dostępu z zewnątrz ( brak okienka). Zeby sprawdzić dzwigienki trzeba rozpoławiać ciągnik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    62

to w td nie ma chydraulicznego sprzęgła? jak masz za mały skok jałowy lub go wogóle niema to tez mogłeś podpalić lekko sprzęgło i dlatego ślizga się pod obciążeniem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karolek321    1
to w td nie ma chydraulicznego sprzęgła? jak masz za mały skok jałowy lub go wogóle niema to tez mogłeś podpalić lekko sprzęgło i dlatego ślizga się pod obciążeniem

Sprzęgło jest włanczane mechanicznie a skok cały czas był prawidłowy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcint19    3
Chyba w jakimś RPT był art. o TD w jakimś dużym gospodarstwie i tam po kilku tysiącach robili sprzęgło (bo w TURze chodził) to 4-5 tyś. zł to kosztowało.

tak tylko tam TD80D pracował tylko do załadunku i nic dziwnego że sprzęgło wysiadło!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mario509    0
Mam NH TD90D i po przepracowaniu zaledwie 400mtch zauważyłem ślizganie sie sprzęgła przy wiekszych obciążeniach. Miał może ktoś podobne problemy?? Wiecie może jakie są koszty naprawy koszty częśći jakieś dane do ustawienia sprzęgła??

ja niemialem takiego problemu w swoim td80d chociaz mam juz 1700mth i chodzi non stop w turze a czesci to niewiem ile moga kosztowac

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jak raz wyjechalem orac to wlasnie mialem problem bo nie szedl jak powinnien normalnie jak zjechalem to okazalo sie ze to sprzeglo trzeba podkrecic i wszystko bylo ok

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bercikoo    0

ja niestety mojego td 80d musiałem rozpoławiac po 1900 mth i wymieniac całe sprzegło (nie ma zamieników sprzegła do tego ciagnika) koszt sprzegła + 2 łozyska 4600zł neto + 900zł neto robota u mechanika. w serwisie chcieli mi to zrobic za pól roku. łozyska od sprzegła były tureckie koło zamachowe biło o 5 dych a na wałku od napedu łozysko było polskie fłt a przecierz to włoski ciagnik 3 srubki były tak ukryte ze cały dzien je odkrecał mówił ze tak byle jak zrobionego ciagnika jeszcze nie widział nie polecam tej marki

Edytowano przez bercikoo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez rafix255
      Witajcie koledzy. Pisze do was bo mam problem w swoim NH TD5 105. Mianowicie jakis czas (zimą) zauważyłem kałuze oleju na lewym tylnym kole ze zwolnicy. Nadmienie że ciagnik ma na dzisiaj równiuskie 500 godzin, nie ma tura a był na zime umyty i postawiony w garazu i nagle wywaliło olej ze zwolnicy. Dolałem tego multi g na stan i wycieka ten olej w nieduzym stopniu ale wtedy dolałem pona 1l czyli tyle wyleciało. Druga zwolnice jak poluzowałem korek od wlewu to poszło cisnienie. czy to mozliwe ze ściagło mi oring (uszczelniacz) ze zwolnicy zeby uszło ciścienie??? czy ktos z was miał ta usteke?? czy myslicie ze musze sciagac koło i to robć czy to ustanie??
    • Przez pawlo694
      Witam. Chciałbym wam zaprezentować nowego New Hollanda TD5.115.










      Myślę ze jest ładniejszy od TD5000 troche dziwi mnie dlaczego zegarów nie zmienili no ale może to poprawią
    • Przez Lukas85
      Mam problem z podnosnikiem w moim TD90. Z podnoszeniem nie na zadnego problemu ale podczas opuszczania ramiona opuszczaja sie bardzo wolno. Nawet pod duzym, obciazeniem podnosnik opada bardzo powoli. Co dziwne nie zawsze tak sie dzieje ale ostatnio coraz czesciej. Przy podnoszeniu/opuszczaniu podnosnika za pomocą przycisku na prawym błotniku wszystko działa jak należy.
      Moze ktos ma pomysł dlaczego tak sie dzieje?
    • Przez reazer
      witam
      miał ktoś taki przypadek że pekła mu sprężyna od pedału sprzęgła w td5050?
      jak sie zabrac za rozebranie tych plastików "deski rozdzielczej"?
      odkręcilem 2 sruby 17 z boku. i jedna 10tke z przodu i dalej wszytstko siedzi
       
    • Przez jurek195
      Witam jestem ciekawy czy można do NH TD5050 dołożyć siłowniki do tylnego podnośnika
×