Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Mam problem z jd 2650. Słabo unosi tur i podnośnik ,skrzynia sie grzeje. Została zregenerowana pompa skrzyni,sprawdzona pompa główna ,wymienione gumki rurek, oringi ,filtry, nowy olej. Nadal jest bez zmian. Na wolnych obrotach nie ma oleju w chłodnicy z przodu ,a na dużych jest, ciśnienie na wyjściu nie jest stałe,podejrzewam ,że jest jeszcze jakiś zawór którym ucieka olej. Proszę o pomoc w usterce.

Edytowane przez wariatezzz
Opublikowano

miałem takiego 2650 i nie pamiętam jak tam jest ta pompa z przodu to jest od hydrauliki ale czy ona pobiera olej tylko z butli z przodu czy sama może zassać nie pamiętam .  Ale mi to wolno chodził podnośnik bo się okazało że wyrwało 4 czy 5 zaworków na 8 :huh:

 

A jeszcze może sprawdź orbitrol jak mi padł (na drodze na gorącym oleju potrafił sam skręcić) to kupiłem nowy zwykły no i działał ale podnośnik nie dopiero po skręceniu kołami max W prawo czy w lewo podnośnik działał. Bo przy tym orbitrolu jest zawór .

 

No to może weź koła max skręć i zobacz czy się coś poprawi

Opublikowano

http://jdpc.deere.com/jdpc/servlet/com.deere.u90490.partscatalog.view.servlets.HomePageServlet_Alt

 

http://jdpc.deere.com/pimages/L116/L116513________UN01JAN94.gif

 

Ale jaki ty masz problem żę wolno chodzi czy słabo że siły nie ma i ciężkiego nie podniesie

 

Jak zaworki wyrwało-gwinty to powolutku wszystko podnosił ale siłę miał

 

Pompę rozbierasz tą pokrywę i nr 10 ramki to ten zaworek , ja zaspawałem ale błąd zrobiłem bo wyszłem za daleko i wypaliłem pod uszczelkę od pokrywy trochę i ją wywalało to olej ciekł i w końcu nową kupiłem (ok2000 zł )

 

A może masz coś nie tak zorbitrolem zaworki ma , próbowałęś na max skręcie kół podnosić

 

 


a bo przy 40 l/min pompa masz 8 śrub na około na 8 tłoczków (pompa tłoczkowa) a pod pokrywą zaworki 8. Każdy oddzielnie to chyba że ci sprężyny popękały czy może z gwintów wyrwało że ciśnienie skacze

Opublikowano (edytowane)

przednia jest od podnośnika, wyjść zewnętrznych i orbitrola , próbowałeś z max skręconymi kołami , możesz tez odłączyć orbitrol bo on ma zawór priorytetowy ze olej ma iść do niego najpierw a jak nie potrzebuje to dopiero na podnośnik

 

A może pompa siedzi mi tylko ze w innym (pompa podnośnika oddzielna) tez olej się zagotował coraz słabiej podnosiła , spalenizna taka ze myślałem ze się sprzęgło czy hamulce pala , na koniec już kosiarki nie złozyłem

Edytowane przez sebe1033
Opublikowano

Serwis stwierdził że pompa w skrzyni do wymiany. Rozebraliśmy i wyglądała dobrze wszytko grało,postanowilismy że zdejmiemy jeszcze podnośnik że może tam jakaś nieszczelność. Naszym oczom ukazały sie zerwane śruby mocujące tuleje podnośnika (mocowana na 5 a trzymały tylko 2). W nim rozdzielacz jest wbudowany w podnośnik z tuleją połączona kanałem w obudowie ,więc  gdy sie podnosiło tuleja sie odchylała od wbudowanego rozdzielacz i olej uciekał.  

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Mateusz0110
      Witam.mam pytanie aktualnie z tyłu w moim.john Deere 3140 mam założone opony 520/70 r38 a z przodu 16.9 r24 myślałem żeby założyć delikatnie szersze opony z przodu i doradził mi sprzedawca żebym założył 480/70 r28 czy ktoś z wam ma podobne rozwiązanie u siebie . Niestety muszę zmienić felgi bo moje są 12 calowe i nie założone na nie opony 480 bo podobno będzie się felga wcinać i dlatego muszę zmienić też felgi mogą być 14 15 albo 16 cali
    • Przez Mateusz0110
      Witam..ma ktoś opis bezpieczników w John Deere 3140.i drugie pytanie czy miał ktoś z was przypadek żeby w jednym miejscu ta płytka na bezpieczniki mocno się Grzela że widać po niej że jest przegrzana i w tym miejscu kabel co w nią wchodzi też ma kolor przegrzanego .więc coś jest nie tak że tylko w tym jednym miejscu się grzeje i  cały czas pali mi jeden bezpiecznik .
    • Przez rojewskib
      Kupiliśmy JD 2130 i nie działał przy nim przedni napęd (hydrauliczny). Przyczyną były pozrywane kable od elektromagnesu. Są tam dwa kable czarne i jeden brązowy. wszystkie trzy kable reagowały na prąd, bo było słychac otwarcie elektromagnesu. Nie było w ciągniku oryginalnego włącznika więc zamontowałem nowy. Zmostkowałem dwa czarne przewody i podłączyłem i przedni napęd działa. Nie wiem czy jest dobrze bo przedni napęd ciągnie tylko do przodu, gdy mam wyłączony bieg i włącze przedni napęd to koła przednie ciągną ciągnik. Do tyłu nie można jechac bo tylnia oś ciągnie do tyłu a przednia do przodu. Odpiszcie czy w tym modelu przedni napęd jest podłączony pod włącznik czy jakoś inaczej może jeszcze z innym elektromagnesem. Jak by ktoś mógł mi przysłac jakieś zdjęcia jak jest podłączony ten napęd. Z góry dzięki, mój adres rojewskib@poczta.onet.pl
    • Przez pawel2593
      Witam. Nie dawno zakupiłem JD 3130 i od początku pojawiły się problemy ze wspomaganiem i podnośnikiem, zdarzało się że czasami nie działało zarówno wspomaganie i podnośnik, lecz ostatnio jest już gorzej na małych obrotach nie ma szans żeby złapało. Dopiero po chwila jazdy na wyższych obrotach zaczynają działać(podnośnik często szarpie). Nie wiem w czym leży problem, nie znam dokładniej budowy mojej maszyny, ale wydaje mi się że ma za mało oleju, ale dlaczego jak nie działa wpom. to też podno. czyżby olej do tych dwóch urządzeń pochodził z jednego źródła?
    • Przez mucha7
      witam kilka dni temu kupiłem JD 2130 z 1980r. i mam problem z wałkiem bo sie nie wyłancza cały czas sie kręci facet od którego kupiłem ten ciągnik twierdzi ze sie wyłancza tą wajcha po prawej stronie u dołu jak sie siedzi tylko ze ona jest złamana próbowałem tą przy kierownicy to zero reakcji. Proszę o pomoc w tej sprawie moze ktos z was bedzie sie orjętował
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v