Skocz do zawartości
c330ursus

Ursus C-330

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Ursus
c330ursus    1

W tamtym tygodniu robiliśmy remont C-330 i także wymieniliśmy filtry paliwa, szklankę odstojnika szklaną, filterek odstojnika, uszczelkę filterka odstojnika i wszystkie te miedziane uszczelki. Gdy skończyliśmy remont i odpaliliśmy ciągnik w szklance odstojnika zauważyłem latające bąbelki, domyśliłem się ze to powietrze się gdzieś dostaje, ale nie ma widocznych wycieków paliwa i ciągnik się nie zapowietrza ;) myślicie że to wina wężyka? Czy to latanie bąbelków jest normalne? Do wężyka żeby uniknąć wylania się paliwa włożyłem śrubkę "dziesiątkę" i wężyk mógł się rozciągnąć, myślicie ze gdy założę wężyk i ścisnę go ściskiem coś to pomoże, czy szukać problemu gdzie indziej? Dodam ze wszystkie śruby od wężyków po którymi są miedziane podkładki są dobrze dociągnięte :)

 

POZDRAWIAM C330URSUS :)


:D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    50

Zazwyczaj trochę bąbelków lata sobie i nie przejmuj się jeśli nie zapowietrza się. Konstrukcja osadnika jest taka, że zostaje taka poduszka powietrzna.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marian3p    17

Mozliwe ze wezyk jest rozciagniety, obsadz go dobrze i zacisnij. Ja mialem tak w 3p, powietrze sie dostawalo, a nie bylo zadnychych wyciekow.


Naprawa elektryki i elektroniki ciągników i maszyn rolniczych. Naprawa sterowników maszyn, skrzyń biegów (np. Autotronic), EHR itp.

Wykonywanie sterowania EHR (elektrohydrauliczne sterownie podnośnikiem) do każdego ciągnika, również wykonywanie własnych sterowników do ciągników z fabrycznym EHR.

Wykonywanie różnych sterowników do ciągników i maszyn rolniczych (liczniki, sterowniki ścieżek do siewnika, itp.).

Więcej info na PW.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

c330ursus    1

założyłem ścisk na wężyk i go dobrze docisnąłem i efekt jest podobny ;) Co dalej proponujecie? mam to zostawić w spokoju?


:D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
roborolnik    3

zostaw to w spokoju, jesli ciapek dobrze chodzi to go nie ruszaj, sam troszku przy nich robilem i zauwazylem ze wszystko sie trzyma dopoki nie zacznie sie przy nich grzebac, umnie nie wiem czy lataja abelki bo nigdy sie nie przygladalem, ale po co sie przyczyms meczyc jesli to nie przeszkadza, gzebiac mozesz zrobic wyciek paliwa a jak nie cieknie to sie nie dotykaj.

pozdro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
c330ursus    1

I tak zrobie ;) nic nie cieknie ani sie nie zapowietrza a ze se tam toche powietrza goni to co mnie to co ;)


:D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
c330ursus    1

Mam problem... od paru dni gdy jeżdżę C-330 zapowietrza się bez zasady jadę po drodze bak pełny a on się zapowietrzył... dziś na podwórku mi się zapowietrzył pompka ręczna bardzo słabo pompie nie może wycisnąć paliwa na filtry, odstojnik nie jest pełny, do wężyka dmuchałem. Wszystko szczelne. Filtry zmieniane miesiąc temu.

 

Co mogło się zepsuć??

 

Pozdrawiam :P


:D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kielbasa    1

Zapchany kranik, otwór odpowietrzający od baku, filtry. Sprawdź i zamelduj.


"Na forum zawsze się znajdzie jakiś smutny fajfus, który będzie mówił co trzeba robić i jak trzeba żyć, bo akurat wstał lewą nogą albo zaczepił chu...em o sprężynę w materacu."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
c330ursus    1

Melduję :D Wyjmowałem wężyk i dmuchałem do baku a korek był zamknięty paliwo z wężyka się leje :P


:D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kielbasa    1

Sprawdź uszczelki odstojnika przy pompce zasilającej i filtrach. Ale to raczej powinno się lać.


"Na forum zawsze się znajdzie jakiś smutny fajfus, który będzie mówił co trzeba robić i jak trzeba żyć, bo akurat wstał lewą nogą albo zaczepił chu...em o sprężynę w materacu."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    88

sprawdz jeszcze dopływ paliwa między przewodem a pompką zasilającą (tam gdzie nakłądasz przewód) mi raz paproch wpadł i zapchał, lub coś masz w baku na dnie, też mi raz śrubka mała wpadła i zatykała otwór w kraniku jak sie dmuchało to normalnie było, zaświeć w bak latarką i zobacz czy nic tam nie ma na dnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
elektrotech    3

powietrze w zasadzie bedzie w odstojniku -pojezdz dłuzej po czasie powinno zniknąć- jesli nie przecieka odstojnik -dodatkowo jesli coś w baku masz spusc paliwo i zajrzyj a najlepiej zdjąc i juz wiesz sam jesli cos metalowego to magnez... bardzo często przy samym wylocie paliwa z baku do kranika czesto jest syf -trzeba to wyczyscić.

 

Co do pompki recznej jesli jak podpompowywujesz powinien być opór jesli go niema prawdopodobnie z tąd leci lewe powiertrze i jest razem z paliwem pompowane co widac w odstojniku.Wymienić sam tłoczek skoro mechaniczna pompa podaje dobrze paliwo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    88

oczywiście jeśli paliwo dochodzi własciwie do pompki ręcznej wtedy powinna ona stawiać opór przy pompowaniu, jeśli paliwo nie dochodzi to nawet jak wstawi nową to bedzie tak samo ze nie bedzie podawać na filtry bo co ma podać samo powietrze :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Davidastra    0

albo przypchany układ albo pompka paliwa zasilająca poszła spać


Ursus c 330 1982r.

Ursus c 360 3P 1987r.

Zetor 7211 1989r.

Bizon ZO56/6 1988r.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rafal29    9

Sprawdż sobie zaworek ssący w pompce paliwowej bo może nie trzymać i przy pompowaniu paliwo sie cofa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Davidastra    0

To co miałeś do tej pory to jest oryginał z tym pierścieniem a nowe maja bolce od mechanicznego powawania paliwa , stary typ był lepszy bo nie zcierał tak wałka w pompie wtryskowej . Sprawdź jak pisał kolega wyżej zaworek ssący w pompce zasilającej może sprężynka siadła


Ursus c 330 1982r.

Ursus c 360 3P 1987r.

Zetor 7211 1989r.

Bizon ZO56/6 1988r.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
c330ursus    1

Czyli ta pompka nowa mi spasuje co nie?

 

Nie będę sie bawił z tym zaworkiem jak pompka spasuje nowa to założe nową 60zł u mnie w agromie myślę że będzie chodziło.


:D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kielbasa    1

Spasuje. Tylko mam sugestię, kup pompkę zasilającą z PZL Mielec, dorzucisz 40 zł, a na pewno dłużej pochodzi. :D


"Na forum zawsze się znajdzie jakiś smutny fajfus, który będzie mówił co trzeba robić i jak trzeba żyć, bo akurat wstał lewą nogą albo zaczepił chu...em o sprężynę w materacu."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kielbasa    1

Nie wiem co to jest - prywatna osoba. Kup lepiej bezpośrednio z Mielca, skontaktuj się z nimi. Tyle co wysyłka. Chyba, że pojedziesz do Mielca, bo z tego co wiem jesteś z Oświęcimia, a to nie daleko. Ale trochę drogi jest. Ja z Myślenic, może kojarzysz. :DMój odnośnik


"Na forum zawsze się znajdzie jakiś smutny fajfus, który będzie mówił co trzeba robić i jak trzeba żyć, bo akurat wstał lewą nogą albo zaczepił chu...em o sprężynę w materacu."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
c330ursus    1

Do Mielca mam 192km więc nie pojadę tam tylko zamówię kurierem jak będzie taka możliwość jak mówisz że dobre części tam robią.

 

Ty masz coś do aparatury wtryskowej z tego zakładu?


:D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kielbasa    1

U mnie całe bebechy pompy i wtryskiwacze chodzą na podzespołach WZM Warszawa i PZL Mielec. :D Pompę miałem robioną dwa razy: pierwszy raz dawno w Zasani koło Trzemeśni, bardzo dobry zakład. Drugi raz w Głogoczowie, nie daleko takich dwóch hoteli. Też polecam. Może kojarzysz któryś z tych zakładów. :D


"Na forum zawsze się znajdzie jakiś smutny fajfus, który będzie mówił co trzeba robić i jak trzeba żyć, bo akurat wstał lewą nogą albo zaczepił chu...em o sprężynę w materacu."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Davidastra    0

Mielec robi ale tylko pompy zasilajace zresztą aparatura idzie spać jeżeli nic sie nie zmieni wiem bo mieszkam 10 km od mielca


Ursus c 330 1982r.

Ursus c 360 3P 1987r.

Zetor 7211 1989r.

Bizon ZO56/6 1988r.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
elektrotech    3

dogadaj się w Agromie kup sam tłoczek -pompki recznej i zobaczysz czy nie to ,ale też wymiana na nową nie zaszkodzi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Butu
      Witam. Przez drobną nieuwagę, zapomniałem wlać wody do chłodnicy. Jechałem na przegląd ciągnika. Podczas jazdy zaczęło go lekko chwytać, zmienił trochę głos. Zatrzymując traktor, okazało się, że jechałem bez wody. Przejechałem około 1-1,5km - Ursus c335. Dolałem gorącej wody, aby nie pękł blok. Odpalił bez żadnych problemów, po czym zajechałem spokojnie do domu. Czy mogło się coś stać? coś pęknąć?
       
      Proszę o pomoc
    • Przez yaboll
      Witam co sadzicie o tym zeby załozyc wtrykiwacze od poloneza dokładnie koncowki wtryskiwaczy do c330m ? słyszałem ze duzo daja
    • Przez denis667
      Witam mam takie pytanie :
      Czy silnik z ursusa c-330 pasuje bez wielkich przeróbek do c-325 ?
    • Przez lukman2
      witam chciałem sie dowiedziec jak sie podkreca pompe w C-330???? <_<
    • Przez tata1
      Witam
      Na jesieni oddałem pompę wtryskową do regeneracji. Mechanik twierdzi że wymieniał sekcje. Wtryskiwacze są nowe założone (warszawskie) i ustawione. A mimo to ciągnik ciężko zapala, szczególnie w zimie. Na zimnie kręci ze 20 sekund i wychodzi biały dymek, po czym wreszcie zapala. Jak ciepły to prędzej. czemu tak się dzieje? CO może być.
×