Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

możliwe że coś sie przestawiło... w przyszłym tygodniu zobacze i jak problem zniknie to dam znać... ;) a jeśli to nie to, to co moze być jeszcze przyczyną???

aha... i tymi przyciskami na błotnikach podnosi do samej góry jak sie naciśnie, wiec tak jak piszesz moze być wina tego co napisałeś ;)

Opublikowano

Witam ponownie... ;)

proszę o info na temat EHR-u... czy ktoś to już robił??? jak to rozebrać itd...

 

a mianowicie mam duży problem, jak już wcześniej wspomniałem szwankował mi EHR, teraz nie chce wogóle działać...

jakie mogą być przyczyny tego??? objawy są takie, że kompletnie nie działa tylny TUZ, ani ehr-em (w kabinie) ani buziczkami (na tylnym błotniku)...

na panelu nie podświetla sie nic... podejżewam że przyczyną tego może być zepsuty przełącznik od "szybkiego podnoszenia i opuszczania"...

proszę o wypowiedzi na ten temat...zaraz trzeba wjeżdżać w pole a tu tuz nie działa... ;)

 

proszę o jak najszybsze i jak najliczniejsze wypowiedzi... ;)

Opublikowano

gdyby ten prełącznik byl uszkodzony to i tak zewnetrzne sterowanie by działało. Sprwadzałes zasilanie panelu??? EHR przestał ci działac nagle czy też na poczatku nie działał czasmi a wraz z upływem czasu było coraz gorzej. Czy kiedy EHR nie działał wystarczyło zgasic i ponownie uruchomic silnik zeby zaczął on znowuu poprawnie działać????

Opublikowano

wcześniej chodziło wszystko "cacy" ;) ...zasilania nie sprawdzałem, ale możliwe że to może być przyczyną, bo żadne kontrolki na panelu nie działają... ;)

 

EDIT: dzięki chłopaki... mamy go niedługi czas wiec nie wiedziałem że trzeba przygazować, problem rozwiązany ;)

Opublikowano

To było coś związane z dociążaniem maszyny wczasie pracy, np żeby lepiej pług się zagłębiał albo agregat- wtedy podnośnik wciąga maszynę w ziemię ale jak to się sprawdza to nie wiem...

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Podnośnik nie może wciągnąć maszyny bo ma siłowniki jednostronnego działania. Przycisk na zdjęciu zwiększa prędkość opadania TUZ.

Opublikowano (edytowane)

Z tego co wiem na pewno to:

1 - szybkość opuszczania

2 - jak maksymalnie wysoko może podnosić

3 - to jest pewnie ta regulacja co przedtem o niej gadali, że siłowa itp.

4 - o ile się nie mylę to jest opuszczanie i podnoszenie

5 - Jak nisko ma opuszczać.

Jeśli się gdzieś mylę to proszę poprawić ;)

 

 

EDIT: Rozjaśnił by mi ktoś trochę o co chodzi z tym: 2. regulacja czułości tłumienia drgań ? jak to powinno być ustawione?

Edytowane przez Bartek72511
Opublikowano (edytowane)

Możecie mi wytłumaczyc do czego służa poszczególne pokrętła?

Na rysunku mam zaznaczone cyferkami

 

 

post-6086-1220002341_thumb.jpg

4 - pokrętło wyboru funkcji

Pługi podorywkowe: pozycja 3-4

Orka: pozycja 3-5

Brona: pozycja 2-3

Głębosz: pozycja 3-4

Należy zawsze wybrać odpowiednie ustawienie(siły ciągu i pozycji lub kombinacji tych dwóch ustawień) odpowiednio dla danego narzędzia roboczego, warunków polowych i typu pracy, po przez użycie pokrętła kontroli 4.

Jeżeli narzędzie musi być utrzymywane na stałej wysokości, pozycja najniższa 1. Podłączanie narzędzia roboczego z fotela kierowcy, również pozycja 1 na pokrętle wyboru funkcji.(zaczerpnięte z instrukcji) B)

Dotyczy serii 3000/3100

Edytowane przez BobsMF
Opublikowano (edytowane)

Witam, pilnie potrzebuje instrukcji jak włączyć w MF 6180(grafika trzy posty wyżej) położenie transportowe te tłumienie drgań, widzę że po lewej stronie przy pokrętle 1 jest diodka z takim amortyzatorkiem, ale nie wiem jak to włączyć. Pozdrawiam

Edytowane przez Cineek
Opublikowano

Cineek

Witam, pilnie potrzebuje instrukcji jak włączyć w MF 6180(grafika trzy posty wyżej) położenie transportowe te tłumienie drgań, widzę że po lewej stronie przy pokrętle 1 jest diodka z takim amortyzatorkiem, ale nie wiem jak to włączyć. Pozdrawiam

 

Kolego ja w w mf 5445 mam taki mały guzik dotykowy właśnie przy tej sprezynce,sprawdz bo jest on słabo widoczny.Z tą funkcja ehr bardzo dobrze tłumi wstrząsy na nie równościach(przy podniesionym tuz-ie).po wyłaczeniu zapłonu i ponownym uruchomieniu silnika funkcje ta trzeba ponownie właczyc.pozdro

Opublikowano (edytowane)

-- połączono --

 

Witam.

Mam problem z panelem podnośnika EHR w MF 3070, który w ogóle nie działa, podnoszenie jest zrobione na "krótko" poszukuję kontaktów do osób zajmujących się naprawą tego panelu.

Czekam na pomoc z waszej strony.

Edytowane przez Marcin91
Opublikowano

nie, nie pali się żadna kontrolka. podnoszenie działa ale jest zrobione tak że cały czas podnosi jeśli przełaczymy na podnoszenie, natomiast po przełączeniu na opuszczanie opuszcza się pod obciążeniem inne funkcje panelu w ogóle nie działają.

Opublikowano

Do czego służy przycisk "2" na panelu EHR w MF 3070 94r?

 

 

 

 

Powiedział by mi ktoś czemu ten pnel wogole nie dziala tak jak kolega wyrzej napisal ze musial przygazowac u mnie nawet to nie pomaga :D

 

i ewentualnie ile taki paniel kosztuje :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez qkohe155
      Tak jak w tytule - od zakupu(4 lata) mam problem z odpaleniem gdy jest zimno. Jak jest ciepło to bez żadnego problemu, dlatego w sezonie się tym nie przejmuję, chyba że jakaś zimowa orka się przeciąga. Jesienią jakoś wspomagam się prostownikiem. Jednak jak już te parę razy w roku trzeba go odpalić zimą to robi się wielki problem.
      Niby akumulatory przychodzą na 1 myśl, ale latem nie ma żadnych problemów, w dodatku czasem poczyszczenie niektórych kabli daje mniejszy, lub większy efekt. Tylko, że napięcie zimą potrafi spaść przy kręceniu do okolić 7V. Czy mierząc multimetrem bezpośrednio na biegunach akumulatorów jestem w stanie tym sposobem wykluczyć kable? I teraz nie wiem czy wymieniać od razu dla pewności i akumulatory i wszystkie kable idące do rozrusznika? A dlatego taki wywód na ten temat, ponieważ tam jest takie spaghetti jak na zdjęciu(2 kable na 1 planie to akurat od prostownika).

      2 akumulatory, w dodatku zwróćcie uwagę, że mają odwrotnie bieguny niż wszystkie co mieli w sklepach, 3 osobne plusy i bezpieczniki po drodze. Masa idzie na hebel i rozdziela się na 2, ale dla pewności hebel zdążyłem ominąć.
      Może ktoś mający tą serię wysłać zdjęcie jak to wygląda u niego?
      Najchętniej to bym wpakował 1 duży akumulator tak jak kiedyś zrobiłem w 6180 i by było po problemie, ale w tą skrzynkę się wystarczający raczej nie zmieści.

    • Przez Rolnik8888
      Witam mam problem z podnośnikiem mianowicie świeca się dwie diody jak na zdjęciu podnośnik nie reaguje ani na podnoszenie ani na opuszczanie od czego zacząć ciągnik MF 5455

    • Przez Clark
      Witam. Mam problem ze światłami awaryjnymi w MF255 i kontrolkami. Wymienione włącznik, przerywacz, cała instalacja. Wszystkie styki i masy wyczyszczone, kontrolki i bezpieczniki nowe. Najbardziej irytuje mnie fakt, że przez chwile już wszystko grało. Przykręciłem osłony i znowu jest problem. Kilka razy już wszystko rozbierałem i czyściłem i nadal nie mam rozwiązania.
    • Przez Clark
      Szukam patentu na przełożenie przewodów w błotnikach w MF255. Układam nowa instalację i mam problem z przełożeniem przewodów w tunelach błotników. Ma ktoś jakiś patent? Przepchnięcie raczej w grę nie w chodzi bo skutecznie uniemożliwi to łuk na błotniku i brud w samym tunelu. Myślałem żeby włożyć przewody w peszel i przymocować do błotnika od wewnętrznej strony. Plus tego rozwiązania byłby taki, że będzie łatwy dostęp i brak brudu ale nie wiem sam czy warto odchodzić od oryginału. 
    • Przez Clark
      Witam. Mam problem ze zdjęciem ramion z wielowypustu przekładni. Ściągacz się rozgina, uderzyć się tego nie da, WD, podgrzewanie itp nie działa. Macie jakieś patenty jak to ściągnąć? 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v