Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, jeśli są podobne tematy to przepraszam ale nie  mogłem znaleźć dokładnie tego co mnie interesuje.

 

Niedawno kupiłem ww Renówke, przy oglądzinach nie zauważyłem, że jest problem z WOM, otóż jeśli ciągnik jest włączony i nastawiona jest prędkość 540  lub 1000 wom się kręci, problem, że nie można go wyłączyć wajchą(sprzęgłem) jedynie przesuwajac w pozycje N dzwignią od zmiany prędkości WOM. Gorsze jest to, że po podaniu obciążenia(podłączenie maszyny) womu wogóle nie da się włączyć, nawet poprzez wyłączenie ciągnika, załączenia prędkości wom i włączeniu, tylko coś zgrzyta a nie kręci, czytałem że można podciągnąć linkę od sprzęgła WOM, jak się to robi i czy to wogóle może coś dać w moim przypadku. Czekam na pomocne rady.

PZDR.

Opublikowano

Ok czyli pewnie linka występuje w wersjach z zaciąganą wajchą a'la ręczny? Sprawdzić ciśnienie w układzie hydraulicznym? Czyli podpiąć się pod gniazdo hydrauliki?

Ok jakie powinno być ciśnienie? i ewentualnie jak można to wyregulować?

Opublikowano

 Tak właśnie z lewej strony siedzenia w starszych modelach  jest dzwignia i sterowanie linką. A Ty masz sterowanie hydrauliką Na przewodach lub dzielniku ciśnienia powinien być trójnik z lewej strony za kołem nad zbiornikiem paliwa. ciśnienie powinno być około 23 atm. można sie wpiąć w przewód prowadzący do siłownika wysprzęglika.

Opublikowano

a ciśnienie zapodać podciągając tą wajchę od womu? coś czuje, że nic z tego nie będzie bo dość luźno się zaciąga, da się dostać do tego trójnika bez rozkręcania czegokolwiek?

Opublikowano

Rozpoławianie? ;)

Wczoraj pierwsze testy, pług 5x 35, na jakieś 25cm 1 na zającu szedł dość gładko, ale mam dziwne odczucie jakby cały czas podrywało mi podnośnik, czy to normalne? Czy na rozgrzanym silniku para z odmy(dość mocno) powinna się wydostawać?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez krzysiek16m
      W tym temacie, prosiłbym o zamieszczanie instrukcje obsługi, katalogów części do ciągników marki Renault.
    • Przez grzesiekgie
      Witam pacjent Renault Ares 620rz problem z WOM po załączeniu walka pracuje za każdym
      razem około 20sekund po czym wałek się wyłącza na wyswietlaczu zaczyna mrugać pomarańczowa kontrolka od wom, następnie jeśli ponownie włącznikiem go wyłącze i włączę ponowny objaw. Dodam ze w ciągniku przełączniki na błotnikach od wom zmutowane na „krótko” sprawdzony elektrozawor oraz cewka (bez uwag). Jakieś pomysły? 
    • Przez lukasz51195
      Witam, Panowie mam taki dziwny problem z renault 461 a mianowicie po ok 3-4 godzinach postoju ten zbiorniczek na paliwo do świecy płomieniowej jest pusty. Świeca  nowa ok, brak wycieków założyłem też zaworek zwrotny na powrocie od wtryskiwaczy i też nic nie pomogło.Nie wiem od czego zacząć diagnozę i liczę na waszą pomoc. Pozdrawiam 🙂🤚
       

    • Przez Aprilars125
      Witam.Mam problem z moim Renault 120.54 A mianowicie dziś przy pracy nagle nie mogłem cofać do tylu A do przodu mogę jechać tylko na 2 polbiegu A na pierwszym i trzecim ciągnik nie może ruszyć. Wie ktoś co może być przyczyną? Sprawa pilna
    • Przez Michałł
      Witam od nie dawna założyłem tu konto i jakoś nie mogę się tu odnaleźć i dużych tematów więc jak zaczynam nowy to sorry. 
      Mam problem taki że oddałem pompę do regeneracji bo ciekła a wcześniej przed pompą sprawdziłem wtryski w moje renault 103.54 z ciekawości bo coś za dużo dymiła jak się okazło każdy lał. Kupiłem drugie za 150zl sztuka  ustawione na 190 bar założyłem a ciągnik nie chce zapalić więc pompa poszła do roboty. Przed wyjęcie czytałem oglądałem co zrobić że nie da się przestawić zapłonu bo ten talerzyk pasuje tylko w jednej pozycji i konieć nie do końca wierzyłem i zaznaczyłem dodatkowo na trybach znaki. Po zrobieniu pompy przyszedł czas na montaż. Poskładałem co i jak trzeba opdpowierzyłem pompę filtr paliwa przewody do wtryskiwaczy itd. Kręcę a ciągnik nie pali jakiś dymek leci ale słabo to wygląda. Jeszcze raz odpowierzyłem a tu dalej nic. Na starych wytryskach palił i pompie również choć paliwo z niej się lało i to ostro był po prostu brak siły.  Dodam że wtryski kupiłem i ustawiał mi je znajomy a pompę oddzielnie dałem do firmy która się tym zajmóje, i może źle zrobiłem bo pompę ustawiają pod wtryski, chociaż jak oglądałem filmiki to wtryski sam chłopak w garażu ustawił a pompę oddał do regeneracji i gitara i niego ciągnik odpalił po drugiej próbie. A  umnie  teraz jest bieda proszę pomóżcie co robić 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v