Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

W instrukcji obsługi ciągnika DF Agrofarm 420 producent podaje, że by przez pierwsze 50 mth nie poddawać silnika maksymalnym obciązeniom w długich okresach czasu, w celu prawidłowego dotarcia się pierścieni w cylindrach i innych podzespołów - np: skrzyni biegów. Nie zaleca się również używania ciągnika w długich okresach czasu na wysokich lub niskich obrotach na biegu jałowym.

Producent wskazuje jeszcze że obciązanie silnika powinno następować stopniowo czyli od lżejszych prac do ciężczych i wydłużac okresy pracy.

Oczywiście ktoś powie, że nie ma co sie pieścic bo po to jest ciągnik żeby pracował. Oczywiście jest to racja jednak lepiej stosować sie do zaleceń producenta aby przedłużyć żywotność ciągnika.

Pozdraweiam MK. B)

Opublikowano

do 50 MTG można wykorzystywać go w 30-50% jakieś prace transportowe itp. inne rozwiązania ma silnik perkins, stosując frezki na tłokach znikła musowość docierania, ale w przyszłości jest kłopot bo po dużych przebiegach biorą olej :)

Opublikowano

Mi serwisant powiedział zeby przez pierwsze 50mth nie przekraczac 1800 obrotów,prace jakie wykonuje to juz nie jest istotne,ale nawet zalecał ciezszą prace.

Opublikowano

Wszedzie mowią ze teraz nowe ciagniki sa docierane na hamowni,Ale to tylko w teori,Praktyka to co innego,ja swoim explorerem przez pierwsze 50 mtg to nic nie robiłem ciazkiego ,praktycznie przez te 50 mtg chodził na pusto.Przyprowadzilismy go we wrzesniu i cała orke wtedy wykonywalismy 3p bo same nam było szkoda bo był na dotarciu B)

Moim zdaniem dotrzyj go jeszcze troche,resztę orki wykonasz rollerem :P

A poza tym to bezawaryjnosci :D

Opublikowano

Dotarłem dokładnie K 410 a teraz przegląd główny na 1000h.Wymieniacie plyny i filtry sami,czy przez serwis?I jeszcze jedno ,czy przy tym przebiegu należy skalibrować sprzęgło i ile taka "przyjemność" kosztuje?

Opublikowano

Silniki jedynie są docierane i sprawdzane na hamowni następnie ostatecznie ustawiane, natomiast skrzynie biegów są jedynie składane i ustawiane i w świat, trzeba pamiętać by ich nie przeciążyć, a części do skrzyń df kosztują koszmarne pieniądze....

Opublikowano

Nie przeszkadza Ci gorsze wykonanie niż w starych DF. Nie przeszkadza Ci że te banikaki od powietrza umieszczono obok kół wink.gif . Dziwie się dlaczego? Mogli już by całkiem powkładać w felgi smile.gif. Niewiem po co sa te zbiorniczki plastkikowe kolo ramion z tylu. Troche badziewne i nieprzemyslane wykonanie. Ale chociaz ladnie wyglada.

ten zbiorniczek to masz sciek oleju z wyjsc hydraulicznych zlatuje do zbiorniczka a nie na glebe.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez asus921
      Witam.
      Co moze byc przyczyna wycia hydrauliki? Swieci sie kontrolka od hydrauliki i wyje. Podnosnik dziala normalnie. Jak deliktnie nacisne na sekcje to wycie ustepuje, jak cofne dzwignie to wyje. Olej dolalem, bo bylo malo, ale podnosnik i wyjscia hydrauliczne dzialaja normalnie tylko na luzie cos wyje jakby sie jakis zawor zacial?
      Ciagnik nie uzywany 2 lata, potrzebny teraz na kilka godzin do podciagania przyczep. Stal i sie zepsul xD.
    • Przez daizor
      Tak jak w temacie kompletna serwisów-ka w języku angielskim.
       
      Instrukcja do pobrania :
      http://www.wrzucaj.com/518069
       
      Proszę o wciśnięcie "głosuj na post do góry"
      W sprawie hasła do archiwum pisać na PW
    • Przez arty
      Jak prawidłowo używać tzw sprzęgło pięciominutowe WOM w ciągniku Deutz/Same/lamborghini?

      Mam z lewej strony dźwignie z pozycjami - Wałek WOM zależny od prędkości jazdy/luz/wałek zależny od obrotów silnika.
      Aby przełączyć dźwignię z luzu na zależne od prędkości jazdy mogę to zrobić przy pracującym silniku - nic nie zgrzyta - aby przełączyć z luzu na zależne od obrotów murze zgasić silnik bo w przeciwnym razie jest zgrzyt.... (sprzegło pieciominutowe cały czas wyłączone). Aby wałek zaczął się obracać muszę jeszcze przekręcić elektryczny przełącznik....  -nie znam sie na tym ale to chyba to sprzęgło pięciominutowe.... - tym też wyłanczam WOM np na nawrotach...
      Gdzieś słyszałem ze  aby nie zużywało się jakieś tam łożysko powinno sie po skończonej pracy z WOM wyłączyć sprzegło pieciominutowe - właczyć luz na dzwigni i następnie sprzegło pieciominutowe znow przelaczyc na pozycję załączone tak jak w trakcie pracy WOM. Nie wiem czy ta instrukcja dotyczy konkretnej marki czy w ciagnikach SDF też powinno sie tak robić???
    • Przez tomek3105
      witam mam problem z ciagnikiem lamborghini premium 1060 
      mianowicie problem polega na tym że ciezko wrzucic bieg roboczy szybkie wolne każdą serię jak przerzucę na jadę do przodu to jest troszkę ciszej tak samo do tyłu na luzie na rozłączonej skrzyni jest najciszej jest to wersja bez połbiegów
      pompa hydrauliczna nowa
      nie wiem już czego się złapać
      kalibracja zrobiona 
      tarczki sprzęglowe zrobione 
      brak błędów na komputerze
      jest taki objaw e stuka po lewej stronie skrzyni przy silniku na wysokości jak kończy się kosz sprzęgłowy ale w samym koszu nie  było nic uszkodzone poszły nowe uszczelniacze  nie wiem co jest 
      już dużo kasy włożone i nie wiadomo o co chodzi 
      proszę o pomoc 
    • Przez radek8817
      Witam posiadam deutz agrotron mk3 135 swieci mo się kontrolka emc ładnie zapala wszystko niby działa ma moc tempomat dziala od czego ona może byc. Kolejna kontrolka  to zolw cały czas swieci zokw Skrzynia 6biegow 4 polbiegi ciagnik jezdzi normalnie szybko jak ja wyłączyć?. Kolejna sprawa pokazuje mi włączony Przedni wom i obroty przedniego womu ciagnik nie posiada przedniego womu nawet włącznika do niego ktoś cos moze podpowie o co tu chodzi 

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v