Skocz do zawartości
Arek

Czujnik skrętu ASM w Agrotronie

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Olik    0

A czemu pytasz? Popsowało się? ;>


DF K100(zmieniona mapa wtrysku z K120) + Quicke Q55, McCormick cx 75 + Quicke Q45, Ursus C-360, Ursus C-330...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    134

Niestety :/ Najpierw przestawał działać jak się dłużej pracowało a teraz chyba zupełnie przestał działać :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Arek    134

Przy skręcie powyżej 30stopni wyłącza blokady a przy max skręcie wyłącza napęd.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Olik    0

... I przy prędkości powyżej 15 km/h wyłącza przedni napęd a przy powyżej 10 km/h blokadę mechanizmu różnicowego :D


DF K100(zmieniona mapa wtrysku z K120) + Quicke Q55, McCormick cx 75 + Quicke Q45, Ursus C-360, Ursus C-330...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Olik    0

A to nie działa Ci tylko czujnik skrętu czy w ogóle ASM ?


DF K100(zmieniona mapa wtrysku z K120) + Quicke Q55, McCormick cx 75 + Quicke Q45, Ursus C-360, Ursus C-330...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    134

tylko przy skręcie się nie wyłącza napęd i blokady, po przekroczeniu prędkości wyłącza się.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
luk2782    19

u mnie tez ten asm nie dokonca chodzi jak powinien ale nie powinien rozłaczac napedu jesli skrecasz maksymalnie tylko blokade mech róznicowego. jak jest u was z załączaniem ASM ja jak wcsne przycisk ASM i naped na 4 koła to załacza mnie sie naped i blokada nieraz przy wyzszej predkosci tak jakby z przerwami z kolei ja włacze asm i blokade załacza naped i blokade. troszke mnie tro wkurza bo nieraz potrzebuje tylko napedu a nie blokady


Nie ma piękniejszego dzwięku niz ryk 7,1 litrowego Deutza - muzyka dla moich uszu:)

szacunek dla NH ale respekt uznanie i oddanie dla DEUTZ-FAHR-a:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    134

No właśnie przy max skręcie powinien wyłączyć się również napęd. Wg. instrukcji blokada wyłącza się przy skręcie powyżej 15stopni a napęd powyżej 30stopni skrętu

 

instr053cv5.jpg

 

Jak włączę ASM i przycisk napędu działa tylko napęd, jak blokadę to działa napęd i blokady, nigdy nie działa blokada tylko przy włączonym napędzie. A po czym twierdzisz, że załącza sie blokada? włącza się kontrolka czy poprostu dwa koła ciągną równo?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Olik    0
Nie powinien rozłaczac napedu jesli skrecasz maksymalnie tylko blokade mech róznicowego.

Jak maxymalnie skręcasz to powinien rozlączyć napęd na 4 a powyżej 15 stopni skrętu blokadę <_<


DF K100(zmieniona mapa wtrysku z K120) + Quicke Q55, McCormick cx 75 + Quicke Q45, Ursus C-360, Ursus C-330...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
luk2782    19
Napisano (edytowany)

U mnie w K100 nie wyłacza napędu przy maksymalnym skrecie. chyba ze wyłacza a kontrolka nie gasnie. w mk3 znowu kontrolka sie załacza od blokady jak mam właczony tylko naped. ale nie pamietam czy wtedy jest właczona blokada musze sprawdzic. blokuje na 100% bo czuc jak jet właczona na uwrociach jak rozłącza.

 

EDIT-AREK naprawiłeś może ten ASM? <---------- (poprawiłem)-mod

Edytowano przez Olik

Nie ma piękniejszego dzwięku niz ryk 7,1 litrowego Deutza - muzyka dla moich uszu:)

szacunek dla NH ale respekt uznanie i oddanie dla DEUTZ-FAHR-a:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    134

Nie, nie maiłem za bardzo czasu i ochoty zabrać się za to...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    134

Dzisiaj się trochę pobawiłem i znalazłem te czujniki ale nie mogę ich wyjąć. Czy ktoś wie w jaki sposób można je wyjąć?

 

czujnikiasmsmalllu3.jpg

 

Próbowałem kombinerkami, kręcą się dookoła ale nie chcą wyjść, gwintu na nich raczej nie ma

 

Arek z całym szacunkiem ale nie wstawiamy zdjęć w poscie tylko linki do nich. To Twoja pierwsza taka wpadka więc daruję Ci ale pamiętaj na przyszłość!

Edytowano przez Olik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
luk2782    19

czy to jest na przedniej osi? w której czesci ciagnika? nie widac zadnego zabezpieszenia w postaci pierscienia? ok znalazłem to u mnie na przedniej lewej półosi. zastanawia mnie teraz czy przyczyna załączania sie blokady mechanizmu róznicowego przy właczonym napedzie 4x4 i ASM to czujnik. ciekawe na jakiej zasadzie działaja co jest impulsem do załączenia?


Nie ma piękniejszego dzwięku niz ryk 7,1 litrowego Deutza - muzyka dla moich uszu:)

szacunek dla NH ale respekt uznanie i oddanie dla DEUTZ-FAHR-a:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    134

Do tych czujników idą po 3 kable i jak mierzyłem miernikiem to inny opór był na kołach na wprost i inny na skręconych. Myślałem że to jest prosty wyłącznik włącz/wyłącz ale chyba jednak jest to czujnik promienia skrętu. Może wystarczyło by tylko je wyjąć i wyczyścić ale nie mam pojęcia jak to wyjąć. Jak odłączy sie choć jeden czujnik to przy włączonym ASM nie włączy się ani napęd ani blokada.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    134

Jak zacząłem orać samo się naprawiło :lol: w podorywce jeszcze nie działało ale jak tylko zaczął pracować z pługiem to działa jak należy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez maniek05
      witam mam problem załącza mi się przedni napęd i  dwa koła ciągną wszystko wyłączone samoczynnie się włancza  elektrozawór czyszczony tylko po założeniu go spowrotem cewka była gorąca i nie chciał się włączyć ale jakoś się włączył  może miał ktoś taki przypadek .
    • Przez Damiano604
      Witam, od dłuższego czasu mam problemy z ciągnikiem Same Silver 110, dokładnie rok temu po raz pierwszy wszystkie pompo-wtryskiwacze  zapiekły się i ciągnik wchodził na maksymalne obroty, wszystkie pompki rozebrałem, wyczyściłem następnie założyłem, przy okazji wyczyściłem cały zbiornik paliwa, założyliśmy nowy filtr paliwa ciągnik zaczął chodzić normalnie i tak przez prawie rok, 2 tygodnie temu problem powrócił i powtarza się, gdy odkręciliśmy filtr paliwa to był w nim sam szlam, pompki odblokowaliśmy i chodził kilka dni, niestety tylko kilka, objawy są takie że rano coraz ciężej odpala i nie chodzi cały czas równo i dzisiaj rano już nie chciał zapalić. Powiedzcie gdzie mam jeszcze patrzeć może jakieś oringi są do wymiany, absolutnie nie mam pojęcia co mam z tym zrobić a w internecie ciężko znaleźć ten temat. Silnik w nim to 1000.4-WTI
    • Przez zacx18
      Witam  mam problem z rozłączaniem się rewersu elektrohydraulicznego   w ciągniku DF Agroplus 100  (skrzynia bez półbiegów). Rewers rozłącza się gdy obroty silnika spadną poniżej 800 obrotów powyżej 800 działa i nie ma  znaczenia czy olej jest ciepły czy zimny    . Gdy rozłączy  się rewers  wyrzuca błąd   w postaci migającej lampki  (jedno błyśnięcie długie , cztery krótkie )
      Czy może być to wina pompy hydraulicznej ? czy coś innego ?
    • Przez Mixser0997
      Witam posiadam ciągnik deutz fahr agrotron 6.00s z 1996r. Pojawił się problem z ehr. Po przekręceniu kluczyka nie zapala się pomarańczowa dioda, a podnośnik nie reaguje. Jedynie można podnosić i opuszczać guzikami z błotników.
      Ktoś wie co to może być? Jeśli tak proszę o pomoc
    • Przez Xeon
      Witam,
      Nie odbija mi pedał hamulca od lewego koła w DX 6.30 (we wszystkich DXach jest też tak pewno). - Po prostu trzeba posmarować ośkę na której zamocowane są oba pedały hamulcowe. Rzecz w tym, że nie ma tam żadnych smarowników (kalamitek). Jak to ogarnąć?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.