Skocz do zawartości
Arek

Czujnik skrętu ASM w Agrotronie

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Arek    113

Czy ktoś wie, w którym miejscu można szukać tego czujnika?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    113

Niestety :/ Najpierw przestawał działać jak się dłużej pracowało a teraz chyba zupełnie przestał działać :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Arek    113

Przy skręcie powyżej 30stopni wyłącza blokady a przy max skręcie wyłącza napęd.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Olik    0

... I przy prędkości powyżej 15 km/h wyłącza przedni napęd a przy powyżej 10 km/h blokadę mechanizmu różnicowego :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    113

tylko przy skręcie się nie wyłącza napęd i blokady, po przekroczeniu prędkości wyłącza się.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
luk2782    19

u mnie tez ten asm nie dokonca chodzi jak powinien ale nie powinien rozłaczac napedu jesli skrecasz maksymalnie tylko blokade mech róznicowego. jak jest u was z załączaniem ASM ja jak wcsne przycisk ASM i naped na 4 koła to załacza mnie sie naped i blokada nieraz przy wyzszej predkosci tak jakby z przerwami z kolei ja włacze asm i blokade załacza naped i blokade. troszke mnie tro wkurza bo nieraz potrzebuje tylko napedu a nie blokady

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    113

No właśnie przy max skręcie powinien wyłączyć się również napęd. Wg. instrukcji blokada wyłącza się przy skręcie powyżej 15stopni a napęd powyżej 30stopni skrętu

 

instr053cv5.jpg

 

Jak włączę ASM i przycisk napędu działa tylko napęd, jak blokadę to działa napęd i blokady, nigdy nie działa blokada tylko przy włączonym napędzie. A po czym twierdzisz, że załącza sie blokada? włącza się kontrolka czy poprostu dwa koła ciągną równo?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Olik    0
Nie powinien rozłaczac napedu jesli skrecasz maksymalnie tylko blokade mech róznicowego.

Jak maxymalnie skręcasz to powinien rozlączyć napęd na 4 a powyżej 15 stopni skrętu blokadę <_<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
luk2782    19
Napisano (edytowany)

U mnie w K100 nie wyłacza napędu przy maksymalnym skrecie. chyba ze wyłacza a kontrolka nie gasnie. w mk3 znowu kontrolka sie załacza od blokady jak mam właczony tylko naped. ale nie pamietam czy wtedy jest właczona blokada musze sprawdzic. blokuje na 100% bo czuc jak jet właczona na uwrociach jak rozłącza.

 

EDIT-AREK naprawiłeś może ten ASM? <---------- (poprawiłem)-mod

Edytowano przez Olik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    113

Nie, nie maiłem za bardzo czasu i ochoty zabrać się za to...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    113

Dzisiaj się trochę pobawiłem i znalazłem te czujniki ale nie mogę ich wyjąć. Czy ktoś wie w jaki sposób można je wyjąć?

 

czujnikiasmsmalllu3.jpg

 

Próbowałem kombinerkami, kręcą się dookoła ale nie chcą wyjść, gwintu na nich raczej nie ma

 

Arek z całym szacunkiem ale nie wstawiamy zdjęć w poscie tylko linki do nich. To Twoja pierwsza taka wpadka więc daruję Ci ale pamiętaj na przyszłość!

Edytowano przez Olik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
luk2782    19

czy to jest na przedniej osi? w której czesci ciagnika? nie widac zadnego zabezpieszenia w postaci pierscienia? ok znalazłem to u mnie na przedniej lewej półosi. zastanawia mnie teraz czy przyczyna załączania sie blokady mechanizmu róznicowego przy właczonym napedzie 4x4 i ASM to czujnik. ciekawe na jakiej zasadzie działaja co jest impulsem do załączenia?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    113

Do tych czujników idą po 3 kable i jak mierzyłem miernikiem to inny opór był na kołach na wprost i inny na skręconych. Myślałem że to jest prosty wyłącznik włącz/wyłącz ale chyba jednak jest to czujnik promienia skrętu. Może wystarczyło by tylko je wyjąć i wyczyścić ale nie mam pojęcia jak to wyjąć. Jak odłączy sie choć jeden czujnik to przy włączonym ASM nie włączy się ani napęd ani blokada.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    113

Jak zacząłem orać samo się naprawiło :lol: w podorywce jeszcze nie działało ale jak tylko zaczął pracować z pługiem to działa jak należy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez misiekbz2
      Witam. Interesuje mnie ten ciągnik ewentualnie 5070D. Czy ktoś miał z nim doczynienia? Jakieś opinie? 
    • Przez AGEPOWER
      Witam,
      jestem nowy na forum. Zajmuję się od 11 lat silnikami DEUTZ. Chętnie pomogę wszystkim użytkownkom:-) Odpowiem na każde pytanie, doradzę, zdiagnozuję, naprawię.
      Zapraszam do zadawania pytań.

       
    • Przez PiotrM1234
      Witam wszystkich.
      Szukam ciagnika tak mniej wiecej o mocy od 120 do 150KM. Tylko nie wiem za czym sie rozgladac. Znalazlem lamborghini champion 135 ale nie wiem jak jest z awaryjnoscia, jak chodza te silniki. Prosze o wasze opinie. Z gory dziekuje. Pozdrawiam.
    • Przez rex15
      Witam, w same silver 100.6 od pewnego czasu przestal dzialac licznik obrotów, co może byc przyczyną? Druga sprawa to nie liczy mth, tylko, ze to jest juz od dluzszego czasu i nie przeszkadzalo mi bardzo, ale jak juz pytam o obroty to zapytam i o to jakby ktos wiedzial gdzie szukac przyczyny to bylbym wdzieczny.
    • Przez Radek519
      Cześć.
      Potrzebuje opinii na temat ciągnika DE  AGROPLUS 75. 
      Zależy mi na; spalaniu i awaryjności 
      dodam jeszcze ze ciągnik będzie pracował z turem i jest z 2001r 
       
×