Skocz do zawartości
Arek

Czujnik skrętu ASM w Agrotronie

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Arek    125

Czy ktoś wie, w którym miejscu można szukać tego czujnika?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Olik    0

A czemu pytasz? Popsowało się? ;>


DF K100(zmieniona mapa wtrysku z K120) + Quicke Q55, McCormick cx 75 + Quicke Q45, Ursus C-360, Ursus C-330...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    125

Niestety :/ Najpierw przestawał działać jak się dłużej pracowało a teraz chyba zupełnie przestał działać :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Arek    125

Przy skręcie powyżej 30stopni wyłącza blokady a przy max skręcie wyłącza napęd.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Olik    0

... I przy prędkości powyżej 15 km/h wyłącza przedni napęd a przy powyżej 10 km/h blokadę mechanizmu różnicowego :D


DF K100(zmieniona mapa wtrysku z K120) + Quicke Q55, McCormick cx 75 + Quicke Q45, Ursus C-360, Ursus C-330...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Olik    0

A to nie działa Ci tylko czujnik skrętu czy w ogóle ASM ?


DF K100(zmieniona mapa wtrysku z K120) + Quicke Q55, McCormick cx 75 + Quicke Q45, Ursus C-360, Ursus C-330...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    125

tylko przy skręcie się nie wyłącza napęd i blokady, po przekroczeniu prędkości wyłącza się.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
luk2782    19

u mnie tez ten asm nie dokonca chodzi jak powinien ale nie powinien rozłaczac napedu jesli skrecasz maksymalnie tylko blokade mech róznicowego. jak jest u was z załączaniem ASM ja jak wcsne przycisk ASM i naped na 4 koła to załacza mnie sie naped i blokada nieraz przy wyzszej predkosci tak jakby z przerwami z kolei ja włacze asm i blokade załacza naped i blokade. troszke mnie tro wkurza bo nieraz potrzebuje tylko napedu a nie blokady


Nie ma piękniejszego dzwięku niz ryk 7,1 litrowego Deutza - muzyka dla moich uszu:)

szacunek dla NH ale respekt uznanie i oddanie dla DEUTZ-FAHR-a:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    125

No właśnie przy max skręcie powinien wyłączyć się również napęd. Wg. instrukcji blokada wyłącza się przy skręcie powyżej 15stopni a napęd powyżej 30stopni skrętu

 

instr053cv5.jpg

 

Jak włączę ASM i przycisk napędu działa tylko napęd, jak blokadę to działa napęd i blokady, nigdy nie działa blokada tylko przy włączonym napędzie. A po czym twierdzisz, że załącza sie blokada? włącza się kontrolka czy poprostu dwa koła ciągną równo?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Olik    0
Nie powinien rozłaczac napedu jesli skrecasz maksymalnie tylko blokade mech róznicowego.

Jak maxymalnie skręcasz to powinien rozlączyć napęd na 4 a powyżej 15 stopni skrętu blokadę <_<


DF K100(zmieniona mapa wtrysku z K120) + Quicke Q55, McCormick cx 75 + Quicke Q45, Ursus C-360, Ursus C-330...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
luk2782    19
Napisano (edytowany)

U mnie w K100 nie wyłacza napędu przy maksymalnym skrecie. chyba ze wyłacza a kontrolka nie gasnie. w mk3 znowu kontrolka sie załacza od blokady jak mam właczony tylko naped. ale nie pamietam czy wtedy jest właczona blokada musze sprawdzic. blokuje na 100% bo czuc jak jet właczona na uwrociach jak rozłącza.

 

EDIT-AREK naprawiłeś może ten ASM? <---------- (poprawiłem)-mod

Edytowano przez Olik

Nie ma piękniejszego dzwięku niz ryk 7,1 litrowego Deutza - muzyka dla moich uszu:)

szacunek dla NH ale respekt uznanie i oddanie dla DEUTZ-FAHR-a:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    125

Nie, nie maiłem za bardzo czasu i ochoty zabrać się za to...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    125

Dzisiaj się trochę pobawiłem i znalazłem te czujniki ale nie mogę ich wyjąć. Czy ktoś wie w jaki sposób można je wyjąć?

 

czujnikiasmsmalllu3.jpg

 

Próbowałem kombinerkami, kręcą się dookoła ale nie chcą wyjść, gwintu na nich raczej nie ma

 

Arek z całym szacunkiem ale nie wstawiamy zdjęć w poscie tylko linki do nich. To Twoja pierwsza taka wpadka więc daruję Ci ale pamiętaj na przyszłość!

Edytowano przez Olik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
luk2782    19

czy to jest na przedniej osi? w której czesci ciagnika? nie widac zadnego zabezpieszenia w postaci pierscienia? ok znalazłem to u mnie na przedniej lewej półosi. zastanawia mnie teraz czy przyczyna załączania sie blokady mechanizmu róznicowego przy właczonym napedzie 4x4 i ASM to czujnik. ciekawe na jakiej zasadzie działaja co jest impulsem do załączenia?


Nie ma piękniejszego dzwięku niz ryk 7,1 litrowego Deutza - muzyka dla moich uszu:)

szacunek dla NH ale respekt uznanie i oddanie dla DEUTZ-FAHR-a:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    125

Do tych czujników idą po 3 kable i jak mierzyłem miernikiem to inny opór był na kołach na wprost i inny na skręconych. Myślałem że to jest prosty wyłącznik włącz/wyłącz ale chyba jednak jest to czujnik promienia skrętu. Może wystarczyło by tylko je wyjąć i wyczyścić ale nie mam pojęcia jak to wyjąć. Jak odłączy sie choć jeden czujnik to przy włączonym ASM nie włączy się ani napęd ani blokada.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    125

Jak zacząłem orać samo się naprawiło :lol: w podorywce jeszcze nie działało ale jak tylko zaczął pracować z pługiem to działa jak należy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez ursus1991
      Cześć
      Mam do kupienia ciągnik, w którym zmieniono fabryczny silnik na sześcio cylindrowy chłodzony powietrzem deutza o mocy 95 km.  nie znam się na tych silnikach. Podejżewam ze on z lat 80. Prosiłbym o opinie na temat tych silników? Czy są w miarę oszczędne? Czy są wytrzymałe? Jaka jest kultura pracy? CZy jest dostęp do części? Czy można jakoś łatwo podnieść moc? Może wystarczy regulacja pompy wtryskowej do podniesienia mocy. 6 cyl i 95 km to jakiś zapas na pewno jest. Nie miałem wcześniej styczności z silnikami chłodzonymi powietrzem.  Z właścicielem ciągnika rozmawiałem tylko telefonicznie ze względu na odległość. Chciałem się was podpytać trochę żeby wiedzieć, czy zawracać sobie głowę tym traktorem. Proszę o opinie
    • Przez Patrykxd
      Witam mam problem, ponieważ robi mi się ciśnienie w przednim moście i wyrzuca olej uszczelniaczami. Dodam, że przód był robiony wymiana uszczelniaczy i tulejek. Co może być przyczyną tego wycieku i że robi się ciśnienie?
    • Przez DawidWsik
      Witam mam pytanie do amortyzacji przedniej osi. Podnosi i opuszcza bez problemu lecz wydaje mi się że w ogóle nie amortyzuje gdyż byłem na skupie to w innym ciągniku jak wjeżdżał na wagę to cały przód się bujał.
    • Przez Tomon007
      Witam. Mam problem odnosnie ukladu kierowniczego w Same100. Gdy chce przykladowo skrecic w prawo to reakcja skrecania jest slaba poniewaz musze z 2 obroty kierownicy zrobic aby skrecic . Nie raz dobrze dziala a nie raz nie reaguje jak trzeba . Wspomaganie dziala. Co moze byc przyczyna ? Z gory dziekuje i pozdrawiam 
    • Przez Pompad2
      Witam, co może być przyczyną nierównego pracowania silnika w Lamborghini Racing 165? Pompki co są na listwie były w regeneracji i zostały doprowadzone do porządku. Wtryski naprawione, chodzi o to że nie pracują one równo jedna działa mocniej a druga słabiej. Reguluje to się podkładkami pod pompki? Dodam że po naprawie pompek ciągnik gaśnie na wolnych obrotach.
×