Skocz do zawartości

Fortschritt E-512 - wszystko o tym kombajnie.., zdjęcia ;)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Właściciel wpożądku ,powinienes sie dogadać powiem tak jest bodajże 2 lub 3 letnia sieczkarnia silnik robiony na cacy u mnie i siąsiadów ładnie pracował wiadomo nieraz kosa strzeli ale tak to jest naprade dobra maszyna

Facet to stary kombajnista nie zajeżdzał go . Na co zwrócic uwage trudno mi powiedzieć ja widziałem go w sezonie jak robił to nażekać niemoge

Edytowane przez GrzesiekD
Opublikowano

Otóż byłem i oglądałem, cudów nie ma i pewnie bym go wzioł gdyby nie podnośniki od hedra z których tryskał olej, ok 0,5 lita oleju mniej na jedno podniesienie hedra,za duży koszt naprawy. Mówi się trudno szukam dalej

Opublikowano

to jest normalna sprawa jesli kombajn jest odpalany po dlugim postoju, np jak odpalil go pierwszy raz od zimy

 

u nas jest to samo, siknie raz, max trzy razy z silowników od podajnika i tyle, a heder zostawiony w górze na noc nie opadnie :P to samo dotyczy silownikow od motowidel, z ktorymi notabene mamy przez ostatnie sezony problem

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Normalne to nie jest. Bizon stoi nieruszany całą zimę, cyklop podobnie i siłowniki są suche.

Opublikowano

Normalne to nie jest. Bizon stoi nieruszany całą zimę, cyklop podobnie i siłowniki są suche.

 

niech sobie stoi, po co mam rozbierac silownik, ktory dobrze trzyma?

 

zresztą, rozmawialismy z kilkoma posiadaczami 512 i podobne objawy sa u nich, takze nikt z tego tragedii nie robi

Opublikowano

Fakt z tymi siłownikami,ze jak stoją całą zimę to później ze dwa razy sikną olejem, ale to jest normalne bo olej leci z takich specjalnych otworków(odpowietrzników?).A nawet jak leci olej cały czas to uszczelniacze kosztują ok 30zł.

Co może być przyczyną, że mój forszaj nie pali jak jest gorący silnik?

Trudno jest mu nawet kręcić!Czy możliwe że mu puchną tłoki?

Opublikowano

Rozrusznik jest na pewno dobry, bo w tamtym sezonie był regenerowany.Akumulatory też nie są słabe bo na zimnym silniku kręci bez problemów.Tylko jak się zagrzeje nie chce palić, jak ostygnie pali od strzała.

Opublikowano

nie mow ze na pewno dobry, ja bym rozrusznikowi nie ufal, u nas był nowy i nawet sezonu nie pokrecił ;) oddalismy majstrowi, był jeszcze na gwarancji, w kombajnie nie chodził, podlaczył pod maszynke i u niego chodził :blink:

cala sprawa skonczyla sie tak, ze dostalismy nowy rozrusznik ktory chodzi do dzisiaj

 

dokladnie ci nie wyjasnie, ale jeden majster ktory regenerowal wlasnie rozruszniki mowil, ze moze on sie od temperatury bloku nagrzac co moze spowodowac znieksztalcenie jakiegos elementu

 

tutaj innej opcji nie ma, albo zaciera ci sie silnik, albo rozrusznik, albo elektryka, osobiscie stawiam na rozrusznik

 

a kable jakie masz w elektryce? aluminiowe czy miedziane? koło wieńcowe w jakim stanie? i przeczysc klemy !

Opublikowano

Panowie, obejrzałem chyba wszystkie fortschrity w dolnośląskim a dzisiaj wróciłem do domu bizonem.

Dzięki wszystkim za pomoc :rolleyes:

Opublikowano

W niedziele jak kosiliśmy z ojcem, padła cała hydraulika(wspomaganie,podnoszenie i opuszczanie hederu i nagarniacza) w e512.Zepsuła się pompa czy jest jakaś inna możliwość, że nic nie działa?

Opublikowano

Witam mam taki problem iż mi zgniata ten papierowy filtr oleju. Kombajn był po wymianie oleju filtr odśrodkowy był wyczyszczony i wymieniony ten drugi, kombajn przepracował ok 6 hektarów więc to niewiele i jaka jest tego przyczyna że sie tak dzieje. Czekam na odpowiedzi;)

Opublikowano

Jaka różnica w cenie , pewnie do forszaja trzy razy drożej , nie pisałeś wertus o jaką przeróbkę chodzi . Co do przeróbek , przerabiał ktoś może sito od bizona do fortschrita 512 , bo różnica w cenie jest zawrotna to pierwsze coś 350 a do forszaja 950 - 1250 a wizualnie prawie to samo tylko wymiary trochę różne .

Opublikowano

Rozumiem że zwężałeś to od bizona 56 , to od czterdziestki jest chyba węższe . Zwężałeś z jednej strony czy z dwóch ? bo długość jest chyba taka sama , może masz jakieś rady jak się do tego za brać , to trochę zegarmistrzowska robota .

Opublikowano

Sito od 56, od 40 jest za wąskie. Wycinałem ramę z dwóch stron bo jest węższa prowadnica i by nie weszło. Skrócić wystarczy jedną stronę. Na długość nie ruszałem. Co do samego wykonania to oznaczasz linie cięcia, małego boscha i jazda. Potem pozostaje skrócić pióra ale tu już trzeba delikatniej.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez WOLD
      Witam, czy ktoś może podpowiedzieć od czego są te kontrolki?


    • Przez mariokaw
      Witam wszystkich. Jest na forum właściciel kombajnu MDW 525H z woj. łódzkiego. Miałbym kilka pytań. Pozdrawiam
    • Przez MasseyXXXX
      Witam, mam taki problem ze swoim fortschrittem...
      Cały się trzęsie, czy mam przyspieszacz na maxa, czy na min...
      Co to może być? Wariator? Skrzynia? Pas? Wyważyć koło pasowe?
       
    • Przez agropiotrmosz
      Witam
      Poszukuje opisu skrzynki bezpieczników w E-514. Który od czego odpowiada i jakie natężenie ma mieć.
      Z góry dziękuje :)
    • Przez KrzysztofL
      Witam mam nietypowy problem .Odebrałem silnik po kapitalnym remoncie ,założony do kombajnu pali , ciśnienie na zimnym 5,5  rozgrzany 4 atmosfery ,ale problem polega na tym że zapala mi się kontrolka zabrudzenia filtra ( ciśnienia oleju ) . Wymieniłem filtr na nowy ,nie pomogło , wymieniłem czujnik ciśnienia oleju i można powiedzieć że pomogło tylko na odwrót. Przy zgaszonym silniku kontrolka się nie świeci ale gdy odpalę kombajn to kontrolka się zapala . Nadmieniam że ciśnienie pokazuje 5,5 na zimnym . nie mogę docierać silnika bo nie wiem o co chodzi z tą kontrolką . Brak mi pomysłów . Pomocy.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v