Skocz do zawartości

Fortschritt E-512 - wszystko o tym kombajnie.., zdjęcia ;)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

sam wiesz ze przyczyn może być wiele, słaba kompresja, może być coś z układem paliwowym, pompa albo coś innego,jak mocno dymi to bym nie brał bo może cie to kosztować remont a lepiej kupić taki do koszenia a nie do remontu, jak wszystko jest ok i nie ma nastukane więcej niż 3 tys. mtg to sie opłaca, ja tez sie zastanawiam nad kupnem forszaja tylko że ja mam takiego na oku z 1988 roku z sieczkarnią kilkuletnią o przebiegu 1800 mtg za 22 tysiące

Opublikowano

Jeszcze tego kombajnu nie widziałem, dopiero może w środe pojadę obejrzeć. Kurcze taki jestem zły, była super okazja 86r, sieczkarnia wszystko po remoncie razem z silnikiem nowe opony itp za 18 tys. Mówiłem ojcu szybciej szybciej, bo sie koleś rozmyśli i sie rozmyślił :/ Ale ten co pisałem, jest chyba najlepszy, bo reszta kombajnów które są to albo za 24 tys. (ciekawe kto to kupi), albo za 14 tys. ale bez sieczkarni, a u mnie sieczkarnia poprostu musi być. W sumie 22 tys. ja bym dał za taką maszynę, pod warunkiem, że reszta jest ok.

Opublikowano

Matey broń Boże nie odradzam ci Fortschritta, ale z twoim budżetem rozglądnąłbym się w rodzimej produkcji. Za 20k pln można kupić przyzwoitego Supra, od pierwszego właściciela z kabiną i szarpaczem.

Opublikowano

To żeś teraz powiedział :) A czemu nie Fortschritt ? I za 20k pln nie kupisz "przyzwoitego supra, od pierwszego własciciela z kabiną i szarpaczem"

 

edit

Mam pytanie, czy ktoś z was wie jaka może być przyczyna, że to kółko przy napinaczu co chodzi tylko przy wysypie zboża jest na maxa odchylone, a jednak ''łapie'' pasek i żmijka w zbiorniku chodzi ? Mam nadzieję, że ktoś mnie zrozumiał ;p

Opublikowano

Jedno powiem, mialem E 512 9 lat przywiezionego z Czech i nieradze wlaśnie kupować z Czech, bo to zarzniete na maxa trupy, w moim co roku sypało sie masa części. A co do tego wysypu mieliśmy to samo, na początku z każdym razem po wysypaniu ściagaliśmy pasek, ale potem w między ośką żmijki a mocowaniem jej wbiliśmy plastikową tulejke, która powodowala, że gdy wysyp był wyłączony miał małą siłę i blokowało go, a gdy byl załączony normalnie chodził. To mnie zdziwiło, że w tym miejscu nie było żadnego łożyska tylko luz na 0,5 cm :) no i własnie szło tą tulejke tam wbić.

Opublikowano

Dla mnie to i taki z Czech wystarczy, ja nim dużo rocznie kosił nie będę, może z roku na rok coraz więcej jak dobierzemy ziemi z ojcem ;p. Ale dzięki za odpowiedź jd1052

 

pozdrawiam.

Opublikowano

Witam panowie ja od tygodnia też jestem posiadaczem 512. Jak na razie przywiozłem sobie heder a w środę ma mi facet przywieść kombajn. Jest on z 87 i nawet nieźle wygląda , heder będę musiał troche poprawić a reszta to wyjdzie w praniu.

Opublikowano

A ile sosek twój ma na zegarze bo mój mimo młodego wieku ma już 4000 mtg i co najgorsze ciężko pali zrobię mu pompę i wtryski ciekawy jestem czy pomorze. no i po odpaleniu jest delikatna chmurka niebieskiego dymu

Opublikowano

Mój nowy kombajn już na podwórku :D Zdjęcia są już w galerii. Tylko nie wiem co z tym napinaczem, chyba trzeba będzie ściągać pasek, bo innego wyjścia nie widzę, a mechanik mi mówił, że gdy zboże będzie w zbiorniku to przestanie chodzić. Słyszałem jeszcze, że paski muszą się trochę wytrzeć. Sam już nie wiem co z tym zrobić. Poza tym wszystko jest okej, no może poza brakiem sieczkarni :D.

 

@sosek~

 

Czy mógłbyś mi powiedzieć ile pali twój Fortschritt na hektar/godzinę ? gdyby ktoś inny wiedział prosiłbym o odpowiedź.

 

Pozdrawiam :D

Gość maciek08
Opublikowano
Witam mam takie pytanie. Czy były kiedyś produkowane Forszaje E512 z powiększonym zbiornikiem ziarna, hydrauliczną rurą itp. Bo mam okazje kupić takiego, niby rocznik 95, ale to jakaś pomyłka pewnie to będzie 90 rok. Ceni sobie 20 tys. Ktoś miał już z czymś takim do czynienia ?

hydrauliczną rurę maja 512 produkowane na skandynawie. sam kupiłem w zeszłym roku sprowadzony ze szwecji stan idealny mało pali i bezawaryjny z roku 84

Opublikowano

@sosek~

 

Wyczytałem gdzieś, że części kupujesz TUTAJ Mam pytanie, orientujesz się może, czy tam da radę kupić katalog do E 512 ? I gdybyś wiedział odpowiedz proszę na mój poprzedni post w tym temacie (jeżeli jeszcze ktoś wie, proszę o pomoc) z góry dzięki

 

Czy ktoś jeszcze wie gdzie indziej mogę kupić ten katalog ?

Opublikowano

Katalog jest dostępny do kupna w tym sklepie przynajmniej był dostępny. A co do tych łożysk to tak wogule od czego one są? Myślę że ze ściągaczem by poszło łatwo ale spróbuj jakoś małym młoteczkiem raz z jednej raz z drugiej strony może ciężko nie siedzi ale jak jest zastane to tylko ściągacz.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez WOLD
      Witam, czy ktoś może podpowiedzieć od czego są te kontrolki?


    • Przez mariokaw
      Witam wszystkich. Jest na forum właściciel kombajnu MDW 525H z woj. łódzkiego. Miałbym kilka pytań. Pozdrawiam
    • Przez MasseyXXXX
      Witam, mam taki problem ze swoim fortschrittem...
      Cały się trzęsie, czy mam przyspieszacz na maxa, czy na min...
      Co to może być? Wariator? Skrzynia? Pas? Wyważyć koło pasowe?
       
    • Przez agropiotrmosz
      Witam
      Poszukuje opisu skrzynki bezpieczników w E-514. Który od czego odpowiada i jakie natężenie ma mieć.
      Z góry dziękuje :)
    • Przez KrzysztofL
      Witam mam nietypowy problem .Odebrałem silnik po kapitalnym remoncie ,założony do kombajnu pali , ciśnienie na zimnym 5,5  rozgrzany 4 atmosfery ,ale problem polega na tym że zapala mi się kontrolka zabrudzenia filtra ( ciśnienia oleju ) . Wymieniłem filtr na nowy ,nie pomogło , wymieniłem czujnik ciśnienia oleju i można powiedzieć że pomogło tylko na odwrót. Przy zgaszonym silniku kontrolka się nie świeci ale gdy odpalę kombajn to kontrolka się zapala . Nadmieniam że ciśnienie pokazuje 5,5 na zimnym . nie mogę docierać silnika bo nie wiem o co chodzi z tą kontrolką . Brak mi pomysłów . Pomocy.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v