Skocz do zawartości
DawidMalw

Bizon Rekord Z-058

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Bizon
DawidMalw    1

Mamy problem w kombajnie.Gdy objedzie kombajnista raz w koło pole,to nagrzewa się mocno silnik.Turbina ładnie chodzi,pompa paliwowa jest sprawdzona.Za szybko nagrzewa się kolektor przy turbinie.Kombajn ma czasami szybkie obroty,że kombajnista musi zwalniać,a czasami wolne,że nie może zbytnio szybko kosić.

Bizona kupił w tym roku,poprzednio miał Z-056,a tego kupił,ponieważ ma więcej mocy przez turbinę.Próbowali już wszystkiego,ale nie mogą dojść do problemu.

 

Jeśli możecie to postarajcie się szybko odpisać,ponieważ zboże stoi na polu i czeka na kombajn...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

chudy100    0

no właśnie, czysta chłodnica to podstawa ;)

najlepiej codziennie zdjąć kosz i dobrze wydmuchać chłodnice kompresorem

bo przez ten kosz wentylatora też kurz i słoma jest wciągana

a i co jakiś czas w ciągu dnia wejść na kombajn i omieść bęben :)

w najgorszym przypadku chłodnica jest do wymiany bo jest już zabita kamieniem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawid6b1    0

chłodnica zachodzi kurzem plewami i drobną słomą więc najlepiej ja codziennie wydmuchać np. kompresorem ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DawidMalw    1

Kombajnista codziennie czyści chłodnice,filtry itp.Już nie wiedzą za co maja się brać...

Mój wuja mówi,że może być chłodnica olejowa lub termostat do wymiany.

Co myślicie na ten temat???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
chudy100    0

chłodnica oleju jest niedobra jeżeli temperatura oleju jest za wysoka a temp. wody odpowiednia

a co do termostatu to nie wiem ;)

a może chłodnica jest zapchana wewnątrz osadem??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DawidMalw    1

Nie mam zielonego pojęcia,bo tata poprosił mnie o założenie tematu,bo chcemy skończyć w tym roku żniwa.Tata mi tylko mówił,a ja pisałem.Oni mówili,że chłodnicę czyścili.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lambogrand    26

wyrzuc termostat ja tak zrobilem w zo56 przecierz zima nie jezdrze a latem wolniej sie nagrzewa oczywiscie codziennie dmuchanie chlodnic rano i woda na 60 stoi olej max 90 sprawdzone w 15 ha rzepaku w 3 dni upalow a wiadomo w rzepaku kombajn dostaje w p...de

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wsk125ccm    11

wyrzucając termostat robi się sporą głupotę, szczególnie w silniku diesla. Silnik ten potrzebuje stałej temperatury ok 90-95*C, aby dobrze zachodziło spalanie mieszanki. Pracowanie w niższej lub wyższej temperaturze może spowodować większe spalanie, bądź uszkodzenie silnika (zatarcie).

 

 

Sory za OT ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor    3

wsk według mnie to co napisałes to nie OT bo to by mogło ustrzec uzytkownikow przed głupotą... mozliwe ze cos bedzie z wtryskami i wywala niedopalona mieszanke do kolektora.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DawidMalw    1

A h*j wie co z tym kombajnem.Kupili go w takim średnim stanie tzn. nie mogli odkręcić filtra,bo był zaje*any i tam pare innych rzeczy.A resztę to się dowiem od taty jak przyjedzie...

Więc później napiszę co sie dowiedziałem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tores    1

czasami może dochodzic do osadzania sie kamienia jeżeli sie leje wode do chłodnicy, nie wiem jak tam dokładnie w kombajnach ale w traktorach czasami do tego dochodzi choc co prawda żadko

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość maciek08   
Gość maciek08

na kamień to polecam kilka butelek octu. działa bo wlałem do swojego e 512 i zaraz komień wypłukało

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
komendant    4

My też mamy czerwonego Rekorda i nie ma problemów z przegrzewaniem silnika. Co drugi dzień czyścimy chłodnicę i filtry powietrza oraz bęben w czasie pracy. Podczas cięcia otwieramy tą boczną blachę zakrywającą bęben. Można jeździć cały dzień a woda nie przekroczy 85 stopni C, zaś olej 80 stopni C. Nieprzegrzany silnik to podstawa - nasz nie bierze ani grama oleju i po dłuższej pracy ciśnienie nie spada poniżej 300 kPa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×