Skocz do zawartości
endrju00711

JD 545 vs JD 570 vs NH 648

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
endrju00711    11

Witam , mam mały delemat , ponieważ na dzień dzisiejszy posiadam prase John Deere 550 , i ciągne ją C-360 , ale praca tym zestawem , to nieporozumienie . A więc myśle , o tym , aby po żniwach zmienić prase na jakąś mniejszą pasówke , bo od pasa nie odejde . Jak przeglądałem ogłoszenia , to natkąłem się na New Hollanda , ale problem jest taki , że tylko raz w życiu widziałem tą prase , i do tego jej większą siostre , i nie wiem nic o tej belarce . Prasa jaka mnie interesuje , musi mieć siatke , i pospolity komputer , i podbierak minimum 180 cm . Zaznaczam , że siatka musi być , bo sznurek , to nie na moje nerwy , a teraz różnica cenowa między siatką , a sznurkiem powoli się zaciera w porównaniu do ilości związanych bel . Prosze o pomoc w rozstrzygnięciu tego delematu , bo po woli musze zacząć szukać wybranego modelu , i zacząć odkładać kase , a chciałbym przeznaczyć na tą prase góra 25000 zł .

 

Podaje linki przykładowych pras :

 

JD 545 - http://www.allegro.pl/item398774960_prasa_..._prod_1990.html

 

JD 570 - http://www.allegro.pl/item398311043_prasa_...nokomorowa.html

 

NH 648 - http://www.allegro.pl/item397643534_prasa_...a_sznurek_.html

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Luke16    144

Endriu nie zależnie czy będzie to 550 czy 545 c360 nie da rady :) Rozchodzi się tutaj o zbicie... w 550 rozkręć ten zawór w schowku i c360 da rade ale belki nie będą tak super zbite.... Lepiej pomyśl nad zmianą ciągnika na taki z 80KM :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arassso    3

gadasz głupoty jezeli bedzie mniejsza prasa to i lzej ciagnik bedzie miał bo łatwiej bedzie nią krecił. dla czego np u mnie fiatagri 5650 jest mały taki jak JD 545 i 4011 na zajechanym silniku lata sobie spokojnie a 360 to juz całkiem sobie pomyka z nią. najważniejsze to to aby pasówki miały duzą żrednice walców po których sie kręcą pasy a najważniejsze to tych które napędzają pasy w tedy nie bedzie stawiany taki opór ciagnikowi. ja sam miałem chrapke najpierw na 550 potem na 545 ale nie mogłem znaleś w dobrym stanie 545 no i kupiłem fiataagri i nie załuję w sianie sie ładnie spisała jak juz wyregulowałem ją to juz ładnie jest

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Luke16    144

arassso w sianie czy słomie to c360 pomyka sobie spokojnie z 550 ale w sianokiszonce jeszcze wilgniejszej to wymięknie... mam 550 i zetor 7211 na wilgniejszym sadzi sporawą chmurę ale idzie co prawda wolno bo wolno ale idzie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
endrju00711    11

Luke , czy jak by tobie dali przeciągnąć 30 i 50 kg odwarznik , z którym byś miał lżej , podejrzewam że z 30 kilowym , takie samo zjawisko zachodzi w tego typu prasach , a nie powiem zalerzy to równierz od tego jak mocno będzie ustawiony zgniot , a widziałem na własne oczy jak facet po polu iągnoł MF255 taką prase , i jechał chyba 3 szosową , a MF jej nieczuł .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gregor6    0

endrju ja tez miałem taki dylemat a nawet większy bo myślałem jeszcze nad sipma i krone to łańcuchowe myślę se łańcuchowa w siano kiszonce lepiej pójdzie zieleńsze weźmie można skosić trawę izebrac krowa pasówka nie ale pasówka w siano kiszonce tez idzie tylko przesuszone musi być trochę a znów pasówka bele lepiej dobije lepiej się słomę rozwija taki dywan jest a po łańcuchowych się rozsypuje niby trochę się rozwinie .postanowiłem kupuje JD550 do c 360 pojechałem ,wiedziałem ze jest wielka ale jak ja zobaczyłem u innego chandlza to mówię co ja robię będzie pasowc do c-360 jak bat do du...y :) no nic pojechałem tam gdzie się umówiłem jestem tam idę gościu mówi ze jej jeszcze nie sprowadzili pot z czoła zleciał tak w ()-ie ,oglądam się za siebie tam stoj JD545 taka jak odpoczadku chciałem . facet powiedział ze jest sprzedana załamka :) ale powiedział ze przywiezie za tydzień i przywius i ja mam :) tylko wąski podbierak ale to nic w sianie to ja decyduje jakie szerokie walki robię a słomę to kombajnistę trzeba uprzedzić żeby kosz zwężił i juz załatwiłem to zresztą prawie każdy może zwezyc kosz zreszta tym się nie przejmuje tylko niemam elektroniki i nie wiem czy czasem niebede musiał jeździć od czasu slalom jak niema może nie zresztą to się przyzwyczaję

ok po trochę napisałem nie na temat.

To tak co słyszałem widziałem to do C-360 podpinają nawet do c360p następujące prasy:

JD 540 , JD545 i Heston ten mniejszy modelu nie pamiętam .ja śmigać będę z C-360 z JD 545

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
endrju00711    11

A masz siatke , i ile dałeś za nią, ja bym jej nie kupił , bo ten podbierak , brak komputera , itp , ale u ciebie to bym zrobił komputer , kup pare krańcówek , skalomierz diodowy troche kabla , i cała impreza będzie cię kosztować góra 300 , ale nie będziesz się musiał oglądać , ja sam kupiłem krańcówki , i sobie zamontowałem , np. jak komora się otwiera , to tylko żeby balot przeszedł , a nie musze podnosić do góry całej d--y , bo trace cenny czas, i jeszcze jedną mam zamontowanąprzy sznurku , bo jak się skończy , to mi w siągniku świecą diody , i luzik , teraz , to się praktycznie za siebie nie oglądam , bo prasa , to się nie zatka na pewno .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gregor6    0

była bez siadki zresztą nie zależało mi na siatce byłaby to by była niema to niema zresztą siadka jest droższa od sznurka . a odwijałeś już sianokiszonkę zima przy dużym mrozie / odwinąć jest ciężko bo siadka przymarza a sznurek się odwinie łatwiej . Duży podbierak jest dobry jak się ma dożo ziemi szybciej się obrobi mniej się jeździ zawraca a tak standardowy to wystarczy . z czujnikami coś będę myślał na pewno założę kiedy komora jest zamknięta otwarta no i może kiedy balot jest gotowy a taki czujnik od stopu to nie będzie dobry od malucha znam gościa co ma JD510 i zamontował sobie taki pokazuje kiedy balot jest gotowy żarówka mu się zapala w kabinie i nie musi się stale oglądać , porobię trochę to będę wiedział co zrobić okaże się w robocie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
endrju00711    11

Siatka do pasa zimą przymarza . ;):):):) Jak byś był użytkownikiem , to byś takich bajek nie opowiadał , nawet na proste rozumowanie wiadomo , że pasy biegają po walcach , która nawet w małym stopniu rozgrzewają pas , a możesz sobie nawet dotknąć , pas , jak zrobisz pierwszą bele , a tak apropo , to co ty belujesz w środek zimy . Chyba śnieg na podwórku . :):)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gregor6    0

endriu czytaj uwaznie anie później głupoty piszesz !!! chodzi mi oto ze belkę zima jak bierzesz siano kiszonke przy duzym mrozie to sie trzeba naszarpac zeby ją odwinac a sznurkiem niema takich problemuw tez przymarznie ale nie tak jak siatka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×