Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano
Z tego co wiem to golfy mają silniki TDI a JTD to z Fiata chyba.

 

jtd bylo we fiacie - w pandzie byl niezly jtd bo 1,3 ale ponad 70 KM mial.

ale kazda obecna technologia jest przenoszona do kazdego autka.

 

ale jak pisalem wyzej - zalezy na co sie trafi. sąsiad zrezygnowal z opalu bo mu octavia wogle nie chodzila

 

 

a tak wogle - to po ile u was jest diesel na stacji paliwowej ze jedziecie na opale???

  • Root Admin
Opublikowano

ja w swoim bravo mam wlasnie silnik jtd, chodzi dosc fajnie a 105km robi swoje przy srednim zuzyciu 5.2 <_<

co do paliwa to do bravo leje tylko (w 98%) shell vpower diesel - ostatnio za 3.66

biodiesel do reszty sprzetu 3.20

opał 2.90 B)

Opublikowano

u mnie nie daleko kolesie mają kilka tirów(firma transportowa).kiedy jeszcze policja ich nie goniła za czerwone to tylko na tym jeździli i samochód zawsze palił 33l/100km.jak teraz leją normalne to palą od 29 do 39l czyli albo jakość paliwa albo dystrybutory oszukuja...

Opublikowano

Moim zdaniem opał to najlepsze paliwo sam go używałem przez 6 lat (do 385 t25 bizona i czasem opel astra 1,7tdi)i nie zauważyłem żadnej różnicy.Jednak teraz gdy jest zwracana częściowo akcyza a także mogę sobie odliczyć 22% VAT to wolę używać ON gdyż wychodzi prawie taka sama cena a przy zamuwieniu hurtowym taniej jak opał .Przynajmniej moge spać spokojnie ,jeden z okolicznych gospodarzy miał już kontrolę ze skarbówki i nałożyli na niego dośc wysoki mandat.Wybór należy do was.

Opublikowano

ups-sorki ale nie zauwazylem tego wątka:

http://www.agrofoto.pl/forum/index.php?showtopic=1107

 

tu jest o cenach paliw

 

a co do jazdy na rozowym - u nas jeden obszarowiec jezdzil.

podjechala kontrola - i do wyjezdzających z pola proste pytanie - mamy sprawdzac czy od razu mowicie co jest wlane do zbiornika.

ci traktorzysci co powiedzieli odrazu cos tam oberwali, Ci co się nie przyznali zaliczyli chyba sonde do baku i pozniej sporo pieniążkow wlasciciel wylozyl

Opublikowano

Hehe paliwo z orlenu... to coś wam opowiem

w ubigłą zimę, wtedy gdy były takie troszkę większe mrozy, zajerzdżam samochodem po benzynę do orlenu i co widzę - leją wrzątkiem po wężu dystrybutora bo "paliwo" zamarzło

do wszystkich ciagników leję łotewskie paliwo (przywozi mi koleś minimum po 2000 litrów), tylko do zetorka, bo w końcu nówka <_< , tankowałem Orlenowskie i w czasie pierwszego przeglądu serwisant wykreca filtr i się mnię pyta na czym jeżdżę bo w filtrze sama woda... chyba nic nie trzeba dodawać

Opublikowano

dokladnie tak jak piszez u mnie znajomy handluje paliwem to troche opowiedzial mi co tam sie robi <_<

opowiadal jak zawiozl 10000l gdzies pod warszawe do cpn a wlasciciel do niego ze nie wezmie bo jakies ciemne no to znajomy mowi ze jutro przywiezie druga partie zajechali do warszawy kupili 50kg wapna wymieszali zaworza a wlasciciel mowi trzeba bylo odrazu dobre wiezc a nie jakis szajs B) to jak mi to opowiedzial to myslalem ze spadne z krzesla B) ile to on naopowiadal chistori co oni robili to glowa mala

Opublikowano

nie wiem czy to dobre miejsce no ale napisze jak pisalem oni zajmowali sie wszystkim co tylko szlo sasiad mial 0;5ha marchwi pastewnej a oni do niego ze kupia bo niby dla koni sasiad sie zgodzil co do czego a oni ta marchew na jakiejs gieldzie rolnej sprzedali ale to nie wszystko co sie okazalo kazdy kto kupil mial bule brzucha <_< a sprzedali tego +-2tony to teraz tam juz nie jezdza B) albo kupili ursusa c360 za 5000zl a sprzedali za 11000zl B) niezla przebitka

Opublikowano

Do C 4011 i C 360 leje czerwoną natomiast Ursus 4514 to pół na pół (połowa czeronej i połowa żółtej). Jeśli chodzi o kombajn to czrwona z olejem roślinnym (na zbiornik 5 litrów oleju). Natomiast samochody to: Poldek na 95, a Golf na 98 :huh:.

Opublikowano

a ja tam do swojej 60-tki i 30-tki juz od jakis 6 lat na rozowe i kompletnie nic

w zwszlym roku jezdzilismy prawie na samym oleju ale ciagniki sa slabsze i jest za mala temp wytwarzana w silniku i ten olej nie spala sie wszystek i pozniej sa wycieki po wydechu no i silniki slabsze

takze nie ma co.

Opublikowano

Do swojej C-355 leje tylko ON kupowene u sąsiada po 2,90 :huh: wiec nie ma sensu kupować redbulla. W baku miałem tylko raz czerwone paliwo i to wymieszane z ropą 3/4 NO i rzeszta czerwona. Wtedy nie było widać różnicy, ale wole jeżdzic na NO tym bardzie że z dobrego żródełka :(

Opublikowano

a ja mam tak po 2,5-2,8 i to naprawde dobre(niewazne skad :huh: )

dlatego biore wszystkie ilosci i skladam bo jak by sie zrodelko urwalo to zawsze bedzie na czym jezdzic zanim sie nastepne znajdzie

juz nie raz tak bylo :(

Opublikowano

Ja jeżdże na opale wszystkimi maszynami, od czasu kiedy opałówa była po 35 gr/l, czyli gdzieś od ok 95 roku chyba i od tej pory nigdy nie miałem normalnej ropy, dzięki temu nie wiem co to są zanieczyszczone filtry paliwa, opałówka jest o wiele czyściejszym paliwem jak ON, a z silnikami, ani układami paliwowymi nie mam żadnych problemów, a jak tylko zrobi sie cieplej, to jeżdże na oleju roślinnym z jakiegoś marketu, poprostu gdzie tańszy tam kupuje, ale to tylko leje do T 25, bez żadnych dodatków, 100% OR, a do czterdziestki pół na pół z opałem, a Forszaje na OR ciężko odpalają, więc ich nie karmie olejem roślinnym.

Opublikowano

Ja T25 w lato to przeważnie na opałówie ale częściej na ON. W zimie tylko na ON bo ciężko pali. Tylko raz jechałem na Kujawskim jak mi w środku pola ropy brakło, szkoda że nie widzieliście miny mojej mamy jak zobaczyła że nie ma na czym obiadu zrobić :rolleyes: :( :blink: :D

Opublikowano

a u mnie w c-360 non stop opal. Do pronara zaczelismy lac jak mial 3mth;D Ja uwazam ze delikatna roznica w mocy jest:) jesienia kupilismy 800l ON na fakture, jeszcze nic nim nie tankowalismy, ale wykozysta sie latem jak trzeba bedzie jezdzic z pomidorkami;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez martinezo
      Witam.
      Zwracam się z pytaniem, jakim środkiem lub olejem konserwujecie swoje maszyny po zakończonym sezonie??
      Wiadomo, że najpierw trzeba maszynę dokładnie umyć, ale jak już wyschnie to stosujecie jakąś powłokę ochronną np. z jakiegoś oleju?? jeśli tak to, proszę o wskazówki jaki środek najlepiej zabezpiecza przed korozją elementy robocze i lakier maszyny (pomijamy olej przepracowany).
      Pozdrawiam użytkowników
    • Przez MFargo
      Ile jest w filtrów od hydrauliki w Massey Ferguson 2 czy 3 i jakie zamawiacie?
    • Przez przemek111447
      Witam.slyszałem ze jest dobrym rozwiazaniem dolanie benzyny do oleju napedowego w ilosci 5l na 70l oleju napedowego.Czy to dobre rozwiazanie i czy ktos to praktykował?A moze macie inne rozwiazania o ktorych nie wiem .....chetnie poczytam o tym i moze cos innego wybiore.Takie rozwiazanie z benzyna chce zastosowac w zetorze 7340 z 2003r i 3 letniej 110km forterze.
    • Przez jgcentrum
      Szanowni Państwo,
      W przypadku zapotrzebowania na wszelkiego rodzaju filtry (m.in. powietrza, oleju, hydrauliczne, przemysłowe) oraz łożyska, uprzejmie proszę o przesyłanie zapytań ofertowych. Z przyjemnością przygotujemy dla Państwa indywidualną ofertę dopasowaną do potrzeb.
      W razie pytań służę pomocą.
      Z wyrazami szacunku,
      [Twoje imię i nazwisko]
      JG Centrum Techniczne
      📞 +48 453 238 260
      📧 kontakt@zaopatrzenieprzemyslu.pl
      🌐 www.zaopatrzenieprzemyslu.pl
      Zapraszam również do zapoznania się z filtrami na naszym sklepie allegro link poniżej:
      https://allegro.pl/uzytkownik/Jgcentrum

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v