Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mój TD80 dziś miał pierwszą poważniejszą robotkę, w orce, ale sie nie zmęczył bo orałem 3-skibowym pługiem z UG ("Sęp"). W tym pługu to on nie ma co robić, ale innego niestety jeszcze nie mam. Jednym z problemów jest to, że lemiesz ma 30cm, a tylna opona 48cm więc trochę ugniata.

Opublikowano
Mój TD80 dziś miał pierwszą poważniejszą robotkę, w orce, ale sie nie zmęczył bo orałem 3-skibowym pługiem z UG ("Sęp"). W tym pługu to on nie ma co robić, ale innego niestety jeszcze nie mam. Jednym z problemów jest to, że lemiesz ma 30cm, a tylna opona 48cm więc trochę ugniata.

Z jaką szybkością latałeś? na jakich obrotach? Jak myślisz czy 4x30 by stykneło do szybkiego latania?

Gość Profil usunięty
Opublikowano

80km z 4x30 to za duży pług, wątpie czy sobie poradzi..

Gość Profil usunięty
Opublikowano

To wtedy sobie lekko da radę, przedtem myślałem, że o obrotówce mowa...

Opublikowano

Zagonówka 4x35 to spokojnie u mnie by poszła (ciężkie gleby, górki i kamienie). A ja orałem z braku laku 3x30, to jechałem na II zakresie i na 3 biegu pod górkę tak około 1800obr./min, a z górki to II zakres 4 bieg i 1500 obr/min. Ale spokojnie poszedł by na III zakresie z tym pługiem na 2 biegu, ale szkoda mi było nowego ciągnika, bo mam pełno kamieni a pług jest sztywny. Zresztą przy II-4biegu to i tak ziemia daleko leciała z odkładnic.

W orce wyszło mi że 0,1mtg przy 1650-1700 obr./min to około 7 minut, czyli 70 minut to mtg przy tych obrotach.

Opublikowano
Zagonówka 4x35 to spokojnie u mnie by poszła (ciężkie gleby, górki i kamienie). A ja orałem z braku laku 3x30, to jechałem na II zakresie i na 3 biegu pod górkę tak około 1800obr./min, a z górki to II zakres 4 bieg i 1500 obr/min. Ale spokojnie poszedł by na III zakresie z tym pługiem na 2 biegu, ale szkoda mi było nowego ciągnika, bo mam pełno kamieni a pług jest sztywny. Zresztą przy II-4biegu to i tak ziemia daleko leciała z odkładnic.

W orce wyszło mi że 0,1mtg przy 1650-1700 obr./min to około 7 minut, czyli 70 minut to mtg przy tych obrotach.

szkoda że spalania nie zmiezyłeś :D

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Leciutko by miał z 4x35. U nas kuzyn Zetorem 7340 z turbo orał takim dopóki nie kupile New Hollanda. Zetorek radzil sobie lekko, a dodam jeszcze, że u nas ciężka ziemia II klasy...

Opublikowano

No spalania nie zmierzyłem bo jeszcze od nowości nic do baku nie dolewałem :D , ale tak z 2,5 mtg orałem i zeszło po wskaźniku cos około 1/4 baku (ale to wskaźnik więc ...) czyli jakieś 92/4litra. No ale najlepiej badać na stacji benzynowej.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Jak to była jego pierwsza robótka to na pewno mało spalił...

Gość Profil usunięty
Opublikowano
Nie, pierwsza robótka to jazda od dealera, a potem przejażdżki po wiosce, no i siał jeszcze wapno Piaścikiem, i dopiero orka.

A tak wogóle to jestes z niego zadowolony?

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Ja bym kupił takiego New Hollanda, sprawdzona marka ale części są takie drogie, lecz się mniej psują...

Opublikowano
panowie co kupic new hollanda td co części są 5 razy droższe jak do farmera proximy czy 30 razydroższe jak do pronara 82sa?

Ferdek-mam takie pytanie-jakie masz auto ?

Opublikowano (edytowane)
Ja bym kupił takiego New Hollanda, sprawdzona marka ale części są takie drogie, lecz się mniej psują...

fu*k to co w końcu polecacie bo za pronara 82sa 99 tyś za farmera 105 tys a za td80d golizna też tyle i już nie wiem niby nic nei ma prawa się psuc w nh ale częsci są bardzo drogie a tu jadą wszyscy po tematach że NH to g*wno, a ja sie pytam czy case jx też badziewie bo nh td to to samo niby? a o case nikt nie szczeknie ze badziewie?

 

Po angielsku nie po angielsku ale przeklenstwo

Edytowane przez tommy66692
Wulgaryzmy
Gość Profil usunięty
Opublikowano

Farmera i Pronara ci od razu odradzam. Jak nie chcesz NH to może Zetora bys chciał. Jest tańszy, wszędzie jest pełno do niego części...

Opublikowano

No w polu to on się jeszcze nie narobił, dzisiaj tak z pługiem wyjechałem pod wieczór na próbę. Na razie jestem baaaaardzo zadowolony z niego, ale po przesiadce z c-4011/355 i Zetora 12011 to to jest całkiem nie do porównania.

Wystarczy popatrzeć ile się rocznie sprzedaje NH a ile Case, więc wniosek jest taki posiadaczy Case JX jest poprostu mniej w Polsce niż NH TD, stęd tak mało opini o JX.

Opublikowano

To mozna takze stwierdzic ze ci co jada po zetorze tez nie wiedza co to za marka-jesli masz do wyboru nh i zetora to i z jednego i z drugiego bedziesz zadowolony-a pronar jak to pronar sa egzemplarze dobre i felerne.

 

Ale wrocmy do tematu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez jurek195
      Witam jestem ciekawy czy można do NH TD5050 dołożyć siłowniki do tylnego podnośnika
    • Przez antrak
      Witam wszystkich,
      w moim nowym nabytku NH TD5 105 z 2016 roku zaświecił się bład 3141
      jeżeli ktoś się z tym wcześniej spotkał to proszę o pomoc zanim zacznę wzywać serwisy
    • Przez MAVERICK232
      Witam. Mam problem z moim N H TD90 z kierowcą. Mimo wymienienia siłownika gazowego na nowy, kierownica idzie ruszyć do góry i do dołu. Czy ktoś miał może taki problem?
      Pozdrawiam 
      MAVERICK 
    • Przez Lukas85
      Od jakiegoś czasu zauważyłem ze w moim td90 jest jakiś dziwny dźwięk przy hamowaniu. Słychać jakby metal tarl o metal. Słychać to głównie przy gwaltowniejszym hamowaniu lub jak jest dość ciężko np jak cofa z opryskiwaczem do garażu i mocniej przy hamuje. Nie wiem dokładnie jak są zrobione te hamulce czy są tam tarcze czy jakieś bębny? Może ktoś przerabia ten temat i mógłby mi coś podpowiedzieć? Musze jeszcze tylko zrobić jrden test rozpisać pedały hamulca i sprawdzić czy przy naciśnięciu obu pedałów jest taki sam dźwięk cz tylko po którejś stronie bo podejrzewam ze na oba koła są oddzielne hamulce
    • Przez arek05
      Witam, mam problem że w ciągniku przy prasowaniu słomy wałek w ciągniku się kręci i napędza prasę, lecz gdy belka jest już bardziej zbita i pojawia się obciążenie WOM w ciągniku przestaje się kręcić pomimo załączonego wałka. Zaczyna się kręcić gdy da mu się bardzo wysokie obroty. Gdzie szukać problemu, czy tam jest jakieś sprzęgło i gdzie? Bardzo proszę o pomoc.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v