Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, dzisiaj w Agromie w Sępólnie Krajeńskim widziałem chyba nowe modele TDD, są oznaczone jako TL i mają design właśnie tej serii którą przestano produkować kilka lat temu. Silniki i przekładnie są chyba takie same jak w TDD. Ma ktoś może więcej informacji na temat tej nowej serii bo nie mogę nic znaleźć na ten temat w necie?

Gość Profil usunięty
Opublikowano

TL to starsza wersja T5000. :)

Opublikowano

a jakie pojemności silników maja te td? we wsi są 2, jeden td95d i na dotarciu td5020.. słyszałem że td95d ma pojemność silnika 3800cm3 ? to prawda? bo mają 5pługi a oraja z 5w górze tak sobie myśle zże nie uciąga bo za mała pojemność silnika, np. case jx90 ciagnie 5skib we wsi bez problemu

Gość Profil usunięty
Opublikowano

TD95 ma silnik o pojemności 3908 cm3 i mocy 94KM, zaś TD5020 ma 3200 cm3 i 72KM. Zależy z którego roku ten JX90 jest, jeżeli poniżej 2008 roku to będzie miał 3908 cm3 i 89KM , jeżeli młodszy to będzie już miał 4500 cm3 i 88KM.

Opublikowano (edytowane)

ten case to 2008 grudzień, kupiony w 2009...

zaraz po nim w jednej wsi sasiad tego tez jx90 i rodzina tego co pierwszy kupił jx95, a takze jx80 troche dalej i w sąsiedniej wsi jx80

Edytowane przez krolikNH
Opublikowano

Czemu mówisz ustrojstwo!! Dla mnie super sprawa ustawiam wysokosc na podnosniku tą łapka od podnoszenia i na konsu np kawlka jak orze to przyciskam przycis i plug w gorze, wjeżdżam w bruzde dotykam przycisku i plug opada na ustawiona wczesniej wysokosc.

Opublikowano

mam NH 80TD od 5 lat ma on ok 2tys motogodzin do tej pory bylo wszystko OK. teraz pojawił sie problem z odpalaniem. musi sie silnik sporo nakrecic za nim odpali jak jest ciepły też trzeba krecic długo by zapalił. dodam ze nie kopci aby mozna dostrzec że silnik jakby lekko nie równo chodził.

Opublikowano

Powiem wam lepszy motyw zalałem zimowe paliwo do smerfa i teraz jest motyw co nie wyjade jak sie nagrzeje z garażu i zaraz w filterku tym przezroczystym przepływowym widze lód, jade jutro po akrtyczny ON do Statoil, dolewalem juz uszlachetniacz przed zima i benzyne i dalej to samo, lepek mowie ze nie możliwe do -26 ma krzepliwosc ale przy -10 zcina parafine;/

Opublikowano

mam NH 80TD od 5 lat ma on ok 2tys motogodzin do tej pory bylo wszystko OK. teraz pojawił sie problem z odpalaniem. musi sie silnik sporo nakrecic za nim odpali jak jest ciepły też trzeba krecic długo by zapalił. dodam ze nie kopci aby mozna dostrzec że silnik jakby lekko nie równo chodził.

może masz jakąś nieszczelność i układ się zapowietrza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez jurek195
      Witam jestem ciekawy czy można do NH TD5050 dołożyć siłowniki do tylnego podnośnika
    • Przez antrak
      Witam wszystkich,
      w moim nowym nabytku NH TD5 105 z 2016 roku zaświecił się bład 3141
      jeżeli ktoś się z tym wcześniej spotkał to proszę o pomoc zanim zacznę wzywać serwisy
    • Przez MAVERICK232
      Witam. Mam problem z moim N H TD90 z kierowcą. Mimo wymienienia siłownika gazowego na nowy, kierownica idzie ruszyć do góry i do dołu. Czy ktoś miał może taki problem?
      Pozdrawiam 
      MAVERICK 
    • Przez Lukas85
      Od jakiegoś czasu zauważyłem ze w moim td90 jest jakiś dziwny dźwięk przy hamowaniu. Słychać jakby metal tarl o metal. Słychać to głównie przy gwaltowniejszym hamowaniu lub jak jest dość ciężko np jak cofa z opryskiwaczem do garażu i mocniej przy hamuje. Nie wiem dokładnie jak są zrobione te hamulce czy są tam tarcze czy jakieś bębny? Może ktoś przerabia ten temat i mógłby mi coś podpowiedzieć? Musze jeszcze tylko zrobić jrden test rozpisać pedały hamulca i sprawdzić czy przy naciśnięciu obu pedałów jest taki sam dźwięk cz tylko po którejś stronie bo podejrzewam ze na oba koła są oddzielne hamulce
    • Przez arek05
      Witam, mam problem że w ciągniku przy prasowaniu słomy wałek w ciągniku się kręci i napędza prasę, lecz gdy belka jest już bardziej zbita i pojawia się obciążenie WOM w ciągniku przestaje się kręcić pomimo załączonego wałka. Zaczyna się kręcić gdy da mu się bardzo wysokie obroty. Gdzie szukać problemu, czy tam jest jakieś sprzęgło i gdzie? Bardzo proszę o pomoc.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v