Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Wszystkie nowe ciągniki serii td 5000 mają w standardzie załączanie przedniego napędu i blokady mechanizmów różnicowych ;)

 

 

 

To przedtem nie miały biggrin.gif ?

 

 

 

Nie miały. Napęd i wom włączało się dźwignią, a blokada na stopke była.

 

 

 

Yarecki-przeczytaj dokładnie post piotrka 4x4 biggrin.gif .

 

Dokładnie przeczytałem, Ty nie dokładnie przeczytałeś. Chodziło mi to że przedtem nie miały w serii TD włączania na przycisk , to było w opcji chyba ,standardowo dawali wajchy, tak jak napisal piotrek 4x4 nowsze TD czyli TD5000 już to mają w standardzie.

Opublikowano

Nie wiem o co Ci chodzi, nieważne, w każdym bądź razie seria TDD to proste traktory które powinny być dalej produkowane, dużo ludzi ma kłopoty z obsługą ciągników z bajerami, a takim tedem to każdy pojedzie

Opublikowano

"Wszystkie nowe ciągniki serii td 5000 mają w standardzie załączanie przedniego napędu i blokady mechanizmów różnicowych smile.gif "-to napisał piotrek4x4-chodzi o to że nie napisał jakiego typu jest to załączanie (oczywiście wiedziałem że chodzi o to iż w odróżnieniu od starego modelu chodzi o włączanie elektrohydrauliczne)-ale zabrzmiało to tak jakby wcześniejsze wersje nie miały włączania przedniego napędu i blokady-stąd uśmieszek w moim poście-mam nadzieję że wytłumaczyłem się dostatecznie jasno ?biggrin.gif

Opublikowano

Jestem od niedawna właścicielem NH td 5030 i nie wiem jak się obsługuje podnośnik jest on podniesiony od początku i macham wajchami i tym lifomaticem we wszelkie sposoby i nic się nie dzieje ciągnik ma założony ładowacz i może porobili coś z hydrauliką ? Wiecie co może być a może ja coś źle robię ??

Opublikowano

ja tak miałem statnio linke od liftomatica ( takie gówno pod plastikowe na prawym błotniku jka siedzisz w ciagniku ) czy jak to się tam nazywa była poluzowana i nie chciał opadać.

Opublikowano

Posiadam TD 5010. Zapaliła mi się kontrolka od filtra powietrza. Spr- czysty. Ciągnik przyprowadziłem w tym tyg od dealera. Miał ktoś podobny przypadek? Co może być przyczyna?

Opublikowano

Czujnik do wymiany, to zdarza się po dokładnym myciu ciągnika, słyszałem parę takich przypadków, zadzwoń do serwisu na gwarancji powinni ci to wymienić

 

jeszcze odnośnie załączania przedniego napędu i blokady elektrohydraulicznie, okazało się że mają to załączanie ale modele td5010, td5020 i td5030 a td5040 i td5050 nie :/ dopłata 4700 netto, troche sporo. no i td5050 na w standardzie cięgła dolne CBM

Opublikowano

w moim td było odwrotnie przy -25 było słychać chwilę pompę szczególnie jak się kołami zakręciło ale po chwili jak się rozgrzał to nic nie było słychać a przy -10 to nic nie słychać . Mam pytanie na felgach na samej obręczy wychodzi rdza farba uszkodzona podczas zakładania opon ... Mam go jeszcze na gwarancji czy mogę coś z tym wskórać niedługo będę miał 50 mth i że by mnie na przykład nie zmyli tym że coś takiego nie podlega gwarancji ...

Opublikowano

Zadzwon do serwisu i powiedz co i jak i wymysl wiecej pierdołów odrazu np. że giną światła co sie strasznie czesto zdaża w NH, i powiedz aby podali numer seryjny farby i jak bedziesz mógł to prześlij mi go, bede wdzieczny.

Opublikowano (edytowane)

Witam! Chciałam zapytać czy dźwignia włączania drugiego stopnia sprzęgła w NH TD90 powinna być w pozycji dolnej czyli załączonej, czy tak jak w instrukcji obsługi w górnej rozłączonej? I co oznacza zapalona kontrolka spadku ciśnienia w przekładni (ale olej jest)?

 

Nie krzycz (Caps Lock)

Edytowane przez krolikNH
Opublikowano

czy wie ktoś jaki jest orbirtol w NH TD80D numer albo symbol. bo mi siadł i trzeba jakiś zamiennik szukac bo nowy oryginał to bedzie kosztował nie mało

Opublikowano (edytowane)

Witam Chciałam zapytać czy dźwignia włączania drugiego stopnia sprzęgła w NH TD90 powinna być w pozycji dolnej czyli załączonej, czy tak jak w instrukcji obsługi w górnej rozłączonej? I co oznacza zapalona kontrolka spadku ciśnienia w przekładni (ale olej jest)?

 

A ty krolikNH jak sie tak znasz na NH to odp na moje pytanie. A jak nie to sie nie udzielaj bo pytam ludzi ktorzy maja NH.

Edytowane przez bozena2610
Ostrzeżenie
Opublikowano

w moim td było odwrotnie przy -25 było słychać chwilę pompę szczególnie jak się kołami zakręciło ale po chwili jak się rozgrzał to nic nie było słychać a przy -10 to nic nie słychać . Mam pytanie na felgach na samej obręczy wychodzi rdza farba uszkodzona podczas zakładania opon ... Mam go jeszcze na gwarancji czy mogę coś z tym wskórać niedługo będę miał 50 mth i że by mnie na przykład nie zmyli tym że coś takiego nie podlega gwarancji ...

 

Mi na felgach też rdza wchodzi ale bardzo znikomo, kropki w kilku miejscach dookoła felgi.Ale nic z tym nie robiłem.A z tą pompą to jak jest ciepły i się do końca kołami skręci to słychać czy nie?

Opublikowano

Witam wie ktoś może gdzie najlepiej kupić zamienniki filtrów do td80d filtry paliwa hydrauliki i oleju silnikowego i mam pytanie czy do hydrauliki idą dwa filtry oleju czy jeden?

Opublikowano

Do hydrauliki jest jeden filtr,ja filtry kupuje od dealera gdzie brałem ciągnik i niby mają nalepki new holland ale czy to są oryginały to wątpię i płacę :

F.Oleju silnika 35zł

F.paliwa nr1 50zł

F.paliwa nr2 80zł

F.hydrauliki 60zł

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez jurek195
      Witam jestem ciekawy czy można do NH TD5050 dołożyć siłowniki do tylnego podnośnika
    • Przez antrak
      Witam wszystkich,
      w moim nowym nabytku NH TD5 105 z 2016 roku zaświecił się bład 3141
      jeżeli ktoś się z tym wcześniej spotkał to proszę o pomoc zanim zacznę wzywać serwisy
    • Przez MAVERICK232
      Witam. Mam problem z moim N H TD90 z kierowcą. Mimo wymienienia siłownika gazowego na nowy, kierownica idzie ruszyć do góry i do dołu. Czy ktoś miał może taki problem?
      Pozdrawiam 
      MAVERICK 
    • Przez Lukas85
      Od jakiegoś czasu zauważyłem ze w moim td90 jest jakiś dziwny dźwięk przy hamowaniu. Słychać jakby metal tarl o metal. Słychać to głównie przy gwaltowniejszym hamowaniu lub jak jest dość ciężko np jak cofa z opryskiwaczem do garażu i mocniej przy hamuje. Nie wiem dokładnie jak są zrobione te hamulce czy są tam tarcze czy jakieś bębny? Może ktoś przerabia ten temat i mógłby mi coś podpowiedzieć? Musze jeszcze tylko zrobić jrden test rozpisać pedały hamulca i sprawdzić czy przy naciśnięciu obu pedałów jest taki sam dźwięk cz tylko po którejś stronie bo podejrzewam ze na oba koła są oddzielne hamulce
    • Przez arek05
      Witam, mam problem że w ciągniku przy prasowaniu słomy wałek w ciągniku się kręci i napędza prasę, lecz gdy belka jest już bardziej zbita i pojawia się obciążenie WOM w ciągniku przestaje się kręcić pomimo załączonego wałka. Zaczyna się kręcić gdy da mu się bardzo wysokie obroty. Gdzie szukać problemu, czy tam jest jakieś sprzęgło i gdzie? Bardzo proszę o pomoc.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v