lukasz345

New Holland 133 Clayson

Polecane posty

zdruj77    2

a w którym miejscu trzeszczy morze pompa hydrauliczna a jaki olej jest w układzie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasz345    0

dzięki za odpowiedzi jak przejrzę na włączonym silniku co i jak to opiszę dokładnie, o co chodzi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bmwe46    0

potrzebuje bloku silnika do tego kombajna (silnik FORD) jeżeli ktoś ma to proszę o kontakt 695159006

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Stasiek30    2

Witam!! Panowie potrzebuje rady jaka powinna być szczelina wlotowa i wylotowa między klepiskem a cepami na skręconym klepisku w kombajnie new holland? wymieniam klepisko i cepy i niewiem dokładnie jaką szczeline ustawić. prosze o rade.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasz345    0

ja mam klepisko na 2 dziure od młocarni przy życie strasznie śrutuje słome i ziarno a przy jarych trzeba dosunąć obroty mam na poziom 5 (ta skala na dole przy "obudowie" dźwigni zmiany biegów)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szczewko    32
ja mam klepisko na 2 dziure od młocarni przy życie strasznie śrutuje słome i ziarno a przy jarych trzeba dosunąć obroty mam na poziom 5 (ta skala na dole przy "obudowie" dźwigni zmiany biegów)

Jak ci srutuje to nie klepiskiem tylko obrotami ustawiaj. Klepiskiem tylko do wymlacania a jakosc ziarna obrotami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasz345    0

tam jest skala od 1 do 5 z tym ze gwint jest bardzo zardzewiały. na jaka cyfre nastawic do młocenia żyta?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szczewko    32

Chodzi ci zapewne o "wiatr". Ja mam ustawione na 3 i tylko do rzepaku i owsa zmniejszam. Jak zaczyna gubic to sitami reguluje tak zeby niegubił i zboze było czyste-metoda prób i błedów :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
koziol    0

Witam. Mam Nadzieje że ktoś jeszcze tematem teko kombajnu się interesuje gdyż mam problem. W czasie ostatnich żniw uszkodziłem rozdzielacz oleju od wspomagania kierownicy. Po rozkręceniu, złożeniu i zamontowaniu okazało się że wspomaganie działa ale słabo. Nie działa tak jak kiedyś. Czy ktoś posiada katalog serwisowy jak ten rozdzielacz poprawnie złożyć i jak podłączyć do niego przewody olejowe?? Proszę o jakąkolwiek pomoc gdyż ten problem blokuje inne prace remontowe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dyplomant    0

jak będę w domu to zobaczę co się da zrobić, mój tata ma katalog do tego kombajnu jeden niemiec przysłał nam go kiedyś. pozdr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasz345    0

wiecie moze ile litrów oleju nalezy wlac do silnika chciałbym zmienić na turdusa tylko nie wiem ile go trzeba wlac?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
momek    16

oleju od 10 do 15l powinieneś się zmieścić ale niepowiem dokładnie bo ja olej do kombajnów kupuje w 30l bańkach

panowie a jaki macie napęd kosy taki jak w bizonie?? jak wam się sprawują

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lolmax    0

Koledzy i ja dołożę kilka złów o tej żółtej rakiecie bo 8 sezonów na nim ganiałem i wiem o nim praktycznie wszystko i tak:

napęd kosy tak jak w bizonie kilka modeli wyżej ma już szumachera jest to ciekawsze rozwiązanie bo tak nie szarpie ale jak coś padnie to już gożej no i jak byś robił sobie stół do rzepaku to taniej kupisz.

Jeśli chodzi o silnik to ja swój zagotowałem 3 razy do takiego stopnia ze aż zgasł a mimo to i tak działał jeszcze parę lat aż w zeszłym sezonie padł rozrząd ale używany silnik (pasuje od ciężarówki) 2500zł i chodzi jak złoto.

No i jeszcze te nieszczęsne ośki pęka zawsze ta dłóższa przy mocowaniu do piasty -przerabiałem od bizona 2 razy i w końcu wymieniłem na oryginał i na nazie spokuj (jedna zasada cofać na maxymalnie niskich obrotach i broń boże szarpać)

Edytowano przez lolmax

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sztrauser    0

ja mam claysona 122 o roku prod nie bede pisał bo az wstyd i śmigałem na nim 4 sezony silnik 4 cylindrowy forda jak na razie największa awaria to zużył się pasek od alternatora :) przydał by się większy oczywiście NH bo tym żeby hektar wymłócić to trzeba trochę sie pomęczyć ale maszyna co do konstrukcji i awaryjności to super.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dyplomant    0

Witam serdecznie.

Posiadamy NH Claysona już z 10 lat jak nie dłużej. Sprzęt pierwsza klasa praktycznie bezawaryjny. Jedyny minus tego kombajnu to słaba półoś napędowa z prawej strony (dłuższa). Ukręciła się nam już 3 razy.

 

Poszukuję do kupienia półoś napędową do NH Clayson m-133. Chodzi o dłuższą półośkę. Może ktoś ma namiary na takową? Proszę o kontakt. Bartek 511-660-424

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
romanwiatr    0

Mam CLAYSON 140 bez "m"czy o to chodzi, mam go od 2002 roku czyli 10 sezonów nim przepracowałem, czy lepszy od innych, nie wiem bo to mój pierwszy kombajn.

Obserwując innych Bizonami to ja najmniej stoję a Clasy to nawet o nich nie wspomnę innych u mnie na terenie niema, kiedyś obrabiałem 250 ha nim teraz tylko lekko ponad 100, ostatnie susze u mnie działają tak ze on pracuje na 50% mocy a pamiętam rok 2002 jak zborze było dobre i słomy dużo to prasy kostkujące nie dawały za nim rady i się rwały.

Mam heder 4,5 m koszenia nie spotkałem 2 takiego, silnik forda 6 nie da się go za***ać. 3 razy zgasł gdy olej wyciekł z pompy paliwowej, ale po dolaniu nowego oleju odpala jak nówka.

Chcesz taki zakupić czy masz taki.

W ostatnich latach troszkę w niego zainwestowałem jak są jakieś pytania to służę swoją wiedzą a troszkę jej mam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
romanwiatr    0

Do 140 pasuje od bizona do 133 hyba też (łańcuch, podajnik, zębatki na dole - zalecam odrazu wymienić, zębatka i sworzeń napinający na górze to ja przerabiałem na bizonoski bo w new holland jest trosze inaczej i inaczej się napina.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
laryc902    0

dzieki za post i link ale chodziło mi o obudowe :) jest tak zgnita i przerzarta ze mieli kłosy i musze wyminic a nie wiem czy bedzie pasował od bajzona 40stki :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomeq    9

Koledzy czym sie rożni Clayson 133 od 135 i od New Holland 1520?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez 5544332211
      Witam stoję przed wyborem kolejnego kombajnu a mianowicie pracował by on na areale 140 ha wraz z usługami . Tyle że 100 ha to zboża (usługi ) a 40 ha kukurydza (moja ) który z podanych wyżej maszyn byście polecili ? biorę pod uwagę bardziej nh ale  także dominatora 88 . No i tu również kolejne pytanie jak już tx to 32 czy 34 ? z tego co się orientowałem to różnią się tylko mocą , ten mniejszy ma 155 km a większy około 180 tyle że w tym większym przestraszyła mnie trochę pojemność bo ma aż 7800 a mniejszy 6600 co pewnie przekładało by się na spalanie . Głównie chodzi mi abyście podpowiedzieli mi jak z awaryjnością , dostępnością części i kosztem utrzymania ? Z góry serdecznie dziękuje 
    • Przez tomekw123
      Witam. Mam problem z kombajnem. Wyskakuje mi błąd e 1554- 03 "wtryskiwacz cylindra"
      Wie moze ktos co jest nie tak?

    • Przez KamilTRV
      Witam, mam pytanie do posiadaczy kombajnu Cx5.80/6.80. Problem jest taki, że jeśli jadę po prostej nawierzchni ok.4km/h kombajn dostaje obciążenie silnika 110-130%. Zauważyłem, że kiedyś ubywało więcej. Kto wie czy to jest ADBLUE albo coś innego ?
    • Przez adamnew86
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem kombajnu new holland 8060 i przyszła pora na przegląd maszyny, mam problem z przekładnią kątową podajnika zbożowego po rozebraniu okazało się że kompletnie złóżyły się tryby, teraz po kupnie nowych przyszła pora na składanie wszystkiego czy ktoś mógłby wspomuc mnie swoją wiedzą i powiedzieć w jaki sposób to poskładać nie wiem w jakiej odległości ustawić małą zębatkę na wałku od kołnierza który jest wytoczony na wałku chcę to zrobić dobrze bo części dość drogie i nie chciałbym czegoś spaprać z góry dziękuje za pomoc?
    • Przez szczewko
      chciałbym aby wypowiedziały sie osoby które użytkują kombajny tej serii lub cos słyszeli na ich temat.chodzi mi o wydajność,awaryjnosc itp.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj