Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
kuzi160

Silnik 4 cyl

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Silnik

Wiadomość z agroFakt.pl

igorass    32

Da się zamontować bez żadnych przeróbek, jest to jednak za mocny silnik do tej skrzyni biegów. Oczywiście takie zestawy spotyka się i pracują dobrze ale przy wykorzystywaniu pełnych możliwości silnika trwałość skrzyni gwałtownie spada.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
igorass    32

Ha! z tym przodem to mnie zaskoczyłeś, ale najpóźniej jutro dam Ci odpowiedź , chociaż wydaje mi się że też dużo nie trzeba zmieniać. Pytasz czy 14 km robi różnicę - odpowiem tak: nie jest to duża różnica, natomiast jest duża w jakości materiałów użytych do produkcji elementów skrzyni biegów Zetora i Ursusa(przekłada się to z resztą w cenach części zamiennych)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
igorass    32

Dzisiaj też oglądałem ten silnik na allegro :) Ale powiedz szczerze, opłaca sie zakładać do C-360 silnik za tyle kasy? Ja osobiście wolałbym włożyć te dajmy na to 8.000 tyś. w remont C-360, założyć jej opony 16,9 x 28 i też nie chodziła by źle. Niemniej dopytam się jeszcze o te szpilki, i jak to w ogóle jest z tym przodem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    59

nie jestem pewien ale chyba wystarczy zmienić pokrywę rozrządu na od 60 i przodek będzie pasował

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
strzymek    15

pokrywe trzeba od 60 chyba że chcesz dorobić także wspomaganie jeśli nie to obcinasz ośke od pompy wspomagania i zakładasz pokrywe i jeszcze trzeba zagłuszyć przewody idące do ogrzewania kabiny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość bimladentoja   
Gość bimladentoja

kolega dobrze mówi trzeba wymienić pokrywę ,i tylko pokrywę i wszystko się zgrywa z przodem od 360,ośki pompy się nie skraca ,a wyjście na ogrzewanie jak znalazł ,no a co do trwałości skrzyni to albo z głową jeżdzić ,albo cegłę pod gaz podłożyć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez lexiflexi
      Witam  Jak odpalę zetora 7245 nawet teraz w lecie dość mocno kopci na początku na biało- niebiesko. Chwilę potem jak wejdę na obroty powyżej 1200 wogóle nie ma dymu ... Ciągnik nawet dobrze pali tylko jakby dziwnie chodził na początku , nawet raz na jakiś czas złapie jakby na 3 gary a po upływie kulkunastu sekund problem jest z głowy ... Oleju nie ubywa z niego na dużych obrotach czy też na małych w robocie nie pokazuje żadnego dymu... Dziwne jest to bo nawet 60 dymu po odpaleniu mi nie pokazuje a zetor kopci ... pomożecie ?
    • Przez mixxion_agro
      Mam problem z zetorkiem, jest po regeneracji pompy wtryskowej, a pare obrotów musi zrobić żeby odpalił, poza tym troche dymi, wtryski są ok, w okolicach filtra słychac takrze fukanie. Może wiecie co jest przyczyną tych objawów? Za pomoc dziękuje 😊
    • Przez bazar
      Niedawno miał miejsce kapitalny remont silnika mojego Zetora 7711 (wymiana tłoków, tulei i pierścieni). Spowodowane było to tym, że do komór spalania dostawał się olej. No i problem polega na tym, że po tym remoncie silnik wciąż pobiera olej (stwierdzam to po niebieskim dymie i tłustej klapce). Mechanik, który przeprowadzał remont twierdzi, że na razie tak musi być i dopiero po ok. 50 mth pierścienie się odpowiednio ułożą, przez co olej nie będzie spalany. Po tym czasie również nakazał przeregulowanie zaworów. Jednak mnie przeraża chmura niebieskiego dymu i zastraszające znikanie oleju. Z góry dziękuję za odpowiedź.
    • Przez Kacper43
      Cześć,

      Gdzie w Zetorze 7211 '88 - reguluje się dawkę paliwa?
      Chodzi mi o regulacje na pompie wtryskowej, zwiększyć lub zmniejszyć dawkę.
      Pompa oryginalna.
      Mógłby mi to ktoś tak prosto wytłumaczyć?
       
      Na forum znalazłem info o 7011, ale on ma inną pompę z tego co wiem

      Pozdrawiam serdecznie.
    • Przez Smyku89
      Jestem posiadaczem Zetora 5211, rok produkcji 1988r. Jakiś miesiąc temu podczas bronowania nagle wzrosła temp na 100 stopni. Natychmist się zatrzymałem i ku mojemu zdziwieniu te 100 stopni było tylko na zegarze. Został wymieniony termostat wraz z czujnikiem temperatury i chwilowo był spokój i teraz za każdym razem kiedy zakołysze gdzieś na dołku wskaźnik temp wody pokazuje 100-120. poprowadziłem też oddzielny kabel od czujnika do zegara ale dalej to samo. Zegar głupieje. Zauważyłem ubytki płynu w chłodnicy ale były one spowodowane uszkodzoną pompą wody. Pompa wymieniona na oryginalną. Myślę, że ta awaria pompy wody w ostatnim czasie ma jakiś związek z tym głupiejącym zegarem. Ktoś ma jakieś pomysły gdzie szukać przyczyny? Będę wdzięczny za rady
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.