Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
nasil90

rewers w mf

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
nasil90    94

witam mam pytanie odnośnie rewersu w mf seri30xx jak to działa bo są tam jak by 3 pozycje przód tył i neutralna na środku i tu moje pytanie czy jeśli chcę jechać do przodu to jadę na neutralnej czy na tej do przodu? :):)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

nasil90    94

aha czyli jak chcę do tyłu jechać to na neutralne a jak się zatrzyma to do tyłu tą dźwignię i to wszystko bez sprzęgła

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Od kiedy w serii 30xx jest rewers elektrohydrauliczny? To jest zwykły rewers mechaniczny przełączany ze sprzęgłem. Chcesz jechać do przodu to rewers do przodu, a jak do tyłu to dźwignia do siebie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nasil90    94

dalej trochę nie kapuje czyli jadę do przodu wciskam sprzęgło wrzucam na neutralne ciągnik się zatrzymuje i wdtedy dźwignię do tyłu i ciągnik rusza do tyłu zgadza się

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    7

W zwykłym mechanicznym rewersie tak, i przed każdym ruchem dźwignią wciskasz sprzęgło. Tyle że w takim zazwyczaj nie ma pozycji neutralnej, jest tylko przód/tył :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sosek xu li    4

Do przodu jest do jazdy w przód, na środku jest Neutral (luz), do tyłu jest wsteczny. Wszystko załączane ze sprzęgłem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    7

Luz - czytaj: nie jedzie, tak samo jakbyś dźwignie od biegów ustawił na luz. Najszybciej w zwykłym mechanicznym rewersie zmienic kierunek jazdy to gdy jedziesz do przodu dajesz sprzęgło, hamulec, jak ciągnik sie zatrzyma to wsteczny, puszczasz sprzęgło i jedziesz do tyłu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rozal22    15

wreszcie, myślałem że już nie wytłumaczą tobie tego jak to działa.

Tylko pamiętaj musisz wcisnąć sprzęgło tak samo jak przy zmianie biegów. ( i wyhamować prędkość) potem rewers/zmiana i jazda :)

 

No chyba że jak cóż z.....sz to się dowiesz :) później hehe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

×