Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
nasil90

rewers w mf

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie

nasil90    94

witam mam pytanie odnośnie rewersu w mf seri30xx jak to działa bo są tam jak by 3 pozycje przód tył i neutralna na środku i tu moje pytanie czy jeśli chcę jechać do przodu to jadę na neutralnej czy na tej do przodu? :):)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


Wiadomość z agroFakt.pl


nasil90    94

aha czyli jak chcę do tyłu jechać to na neutralne a jak się zatrzyma to do tyłu tą dźwignię i to wszystko bez sprzęgła

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Od kiedy w serii 30xx jest rewers elektrohydrauliczny? To jest zwykły rewers mechaniczny przełączany ze sprzęgłem. Chcesz jechać do przodu to rewers do przodu, a jak do tyłu to dźwignia do siebie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach



nasil90    94

dalej trochę nie kapuje czyli jadę do przodu wciskam sprzęgło wrzucam na neutralne ciągnik się zatrzymuje i wdtedy dźwignię do tyłu i ciągnik rusza do tyłu zgadza się

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

mirasek    7

W zwykłym mechanicznym rewersie tak, i przed każdym ruchem dźwignią wciskasz sprzęgło. Tyle że w takim zazwyczaj nie ma pozycji neutralnej, jest tylko przód/tył :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

sosek xu li    4

Do przodu jest do jazdy w przód, na środku jest Neutral (luz), do tyłu jest wsteczny. Wszystko załączane ze sprzęgłem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach



mirasek    7

Luz - czytaj: nie jedzie, tak samo jakbyś dźwignie od biegów ustawił na luz. Najszybciej w zwykłym mechanicznym rewersie zmienic kierunek jazdy to gdy jedziesz do przodu dajesz sprzęgło, hamulec, jak ciągnik sie zatrzyma to wsteczny, puszczasz sprzęgło i jedziesz do tyłu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach



rozal22    15

wreszcie, myślałem że już nie wytłumaczą tobie tego jak to działa.

Tylko pamiętaj musisz wcisnąć sprzęgło tak samo jak przy zmianie biegów. ( i wyhamować prędkość) potem rewers/zmiana i jazda :)

 

No chyba że jak cóż z.....sz to się dowiesz :) później hehe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez kinga1111
      kupiłem massey ferguson 294s na 3 biegu jest zbyt wolny może jest 4 bieg? prosiłbym o schemat biegów
    • Przez Paweł9042
      Jak wymontować lewą półoś?
    • Przez czapla112
      Witam. Czy ktoś mi powie który z tych ciągników jest "lepszy", na co zwrócić uwagę oglądając go u sprzedającego?
       
      MF 3060 - Używany, Rok prod 1995, Moc 86km, Silnik 4 cyl Półbiegi Rewers mechaniczny.
      I w sumie nie ma więcej informacji w ogłoszeniu. Po zdjęciach nie wiele widać bo czysty jak nowy.
       
      MF 1004 - Rok produkcji 1985, 6600 Motogodzin, silnik 4 Perkins bez turba, 3 biegi, 1 pół bieg mechaniczny, reduktor, skrzynia całkowicie mechaniczna, posiada tura, tuza, kabina ogrzewana, pneumatyka do przyczep, opony tył 80% przód 50%,stan bardzo dobry, świeżo sprowadzony z Niemiec
    • Przez mirek18
      Mam problem z moim MF-255, przy ściąganiu pokrywy regulatora pompy wyhaczyła się sprężyna główna regulatora i sprężyna biegu jałowego od dźwigni głównej regulatora, nie wiem na jaki otwór zamontować sprężyny w dźwigni głównej regulatora pompy. Czy ktoś spotkał się z takim problemem?  Z góry dziękuję za odpowiedzi.
    • Przez jaszczur2008
      Witam. 
      Mam problem z mf 3125 1991r. Polbiegi i przedni ogarniety.
      Mam pytanie odnosnie spalanie W komputerze. Pokazuje 0. Trzeba moze cos ustawic? Czy cos moze niedzislac.
      Wskaznik poziomu paliwa dziala.
       

×