Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
koeckerling86

Przyczepa HL 8011-ceny

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie

Ciekaw jestem, jaka mozna ustalic max cene na HL, zwykle te ceny ktore zyczą sobie sprzedający za ten sprzęt przewyzszaja nawet parokrotnie zeyczywistą ich wartosc. Proszę więc o wypowiedzi na ten temat, oraz ceny jakie panuje w waszym regionie na taki sprzęt... Dodam tylko ze ostatnio udało mi sie kupic za 6 tysi ale stan-opłakany.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JD1052    78

W super stanie z papierami około 20 tys. :D Ceny przyczep bardzo poszły w górę :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
S-Piotr    48

HL 8t z 1970r

podłoga 3+

burty 40cm 4

opony dobre ale każda inna

siłowniki wywrotu 5

hamulce tył do wymiany okładziny

hamulce przód 3+

dyszel, rama 4

oświetlanie 4

papiery i ważne OC kupiłem za 6tyś zł okazja ogłoszenie było parę godzin dałem zadatek a gdy przyjechałem ją zabrać czekał handlarz by ją odkupić i zabrać w Rzeszowskie .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

zetor165    0

Opolskie: fajne HL-ki to u nas skarb. Więcej jest Brandysek sprowadzanych z Czech. Ale co do HL to 8 tonowa w dobrym stanie (do pomalowania) 12.000 zł. Te mniejsze to praktycznie niewiele tańsze. Myśmy HL-6011 kupili za 7.000zł(trzeba było tylko pomalować) a to jest prawdziwa okazja.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

hmmm, ja do mojej dokupilem sobie felgi-nowe dla opon 385/80 R22.5 1500zł opony dostalem za darmo takze juz mnie wyniosla 7500zl ale jeszcze jej brakuje zeby ladnie wygladala

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

yacenty, idz do firmy ktora serwisuje koła do cięzarówek, powiedz ze potrzebujesz felgi do przyczepy, na 8 otworow bo zapewne takie masz, dalej to juz jest narmalizacja ET 0 tylko nie wiem czy koniecznie Ci potrzebne są az tak szerokie, bo 6102 to troche mniejsza przyczepa, ewentualnie wez felgi na rozmiar 315/70R22.5 a ostatecznie to mi zostaly 4 felgi oryginalne te ktore byly wczesniej zalozone na tej przyczepie, zalozylem szersze zeby sie nie zapadala na polu z ciezarem...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Łukash    4

Sory za odkop ale szukam właśnie takiej przyczepy do remontu od 5 ton w górę do 7 tysięcy zł oczywiście z papierami. Jeśli gdzieś taką widzieliście lub macie na sprzedaż to proszę o linka lub namiary. Jak wiadomo w necie jest takich mało.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamieniak89    27

Wczoraj był u mnie handlarz i chciał żebym dla niego zetorem przyciągnoł Hl z niemiec, bo czesto świadcze mu usługi transportowe. Chciał za Hl8011 niby w bdb stanie, tylko ją pomalować 2 tys euro, niestety nie moge jechać bo zetor idzie na przegląd, ale myślę że gdyby nie inwestycje w nowy sprzęt to byśmy ją wciągneli B) .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    100

Ja tam liczę ceny sprzętu tak że max 60% wartości nowego. Czyli najtańsza nowa 6 lub 8 tonowa X 0,6 i mam cenę ile mogę dać maksymalnie za używkę.

Co do HL'ki - jak wyjdę trochę z inwestycji to kumpel mi załatwi jakąs HLeczkę bezpośrednio z Niemiec.

 

Opolskie: fajne HL-ki to u nas skarb. Więcej jest Brandysek sprowadzanych z Czech.

Tak przeglądałem allegro od dłuższego czasu i widzę ładne przyczepki z Czech ale w większości są bez papierów - nie wiesz czemu nie tak jest? Za dużo babraniny z papierami czy jak?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

×