Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

A wiec tak, wymieniłem akumulator na nowy i cały rozrusznik z automatem mam nowiuteńki, a ciągnik (mf-255) nadal ciężko pali, nie chce tak od razu załapać. Co mu jest grane, silnik w super kondycji 2000 mth od nowości. podczas pracy nie ma mowy o żadnym dymieniu z tłumika wiec sądzę, ze wtryskiwacze powinny być ok. Nie wiem co robić..

 

poradźcie mi coś co mu zrobić aby palił na tzw. dotyk.

Opublikowano

To dziwne od nowośc tylko 2tyś przebiego wcale nie dymi a nie chce palić mój 3512 ma 6tyś mtg i dymi już czały czas i pali na dotyk czy zimny czy ciepły to zakręcia 2-3razy i pali.

Jak go odpalasz to dym leci za którym razem zapala??

Opublikowano

też tak sądze ze raczej coś z układem paliwowym, rozrusznik w moim nie był nigdy wymieniany a ciągnik ma teraz około 6,5 tys mtg i dalej ładnie chodzi, może lałeś do niego jakiś syf typu oranżada albo brudne ON i lejesz nadal i dlatego masz z nim problemy, ja zawsze wlewam do baku wyłącznie ON przez lejek z drobnym sitkiem i nie mam problemów, filtr paliwa wymieniam co jakieś 2 lata, a wtrysków jeszcze nigdy nie wymienialiśmy bo nie kopci

Opublikowano

U nas to filtry się wymienia co roku i chodzi silnik jak zyleta oczywiście od nowości na ON chodził jeden sezon na Opale ale się dusił ale też nie było problemów z odpalaniem

Opublikowano

silnik od nowości chodził raczej tylko na ON (dokładnie nie mogę powiedzieć bo jest to ciągnik sąsiada który zlecił mi naprawę), wymieniłem jeszcze teraz filtr paliwa (stary wydawał sie być czysty po zdemontowaniu) oraz membranę w pompce zasilającej (bo gość twierdził, że kilka razy mu sie zapowietrzył) i jest niewielka poprawa. Co do przebiegu to może być troszkę większy ale raczej nie wiele bo gość używa go naprawdę bardzo rzadko a jest on od nowości u niego. Na pewno silnik nie dobił jeszcze 3 tyś mth.

 

 

Mam pytanie czy w zbiorniku paliwa jest jakieś sitko??

Opublikowano

Moim zdaniem jest coś z pompą wtryskowa, albo wtryski są zabrudzone i źle rozpylają.

I teraz masz takie wyjście albo wykręcać wszystko i zawieść do pompiarza żeby wyregulował, albo spróbować Valvoline są dwa jeden do czyszczenia (ten czerwony) kupujesz 2 takie butelki mieszasz z 1litrem ropy i najlepiej prosto do bańki z tym roztworem wkładasz wężyk od pompki i odpalasz następnie, czekasz aż opróżni butelkę ale żeby się nie zapowietrzył ( sam tak robiłem z moją Fiestą 1.8D pomogło).

Opublikowano

A jak klemy przy akumulatorze. Czasami najwięszy banał może najwięcej problemów robić. Czy zaśniedziałe, czy przejście jest? Miałem ten sam numer. U mnie to klemy akurat były do wymiany.

Opublikowano

Dzięki Panowie za rady, moim zdaniem to też należało by mu prze regulować wtryskiwacze, a narazie i tak już jest wielka poprawa do tego co było na początku. Akumulator jest nowy wiec i klemy też siedzą dość pewnie. Oddałem, mu go już i powiedziałem, że jak by dalej był problem to tylko wtryski do regeneracji.

Opublikowano

silnik jest czysty? może gdzieś się zapowietrza? może któraś rurka się przetarła, albo przytkała? jak tak źle pali to może pompa paliwowa, ja miałem 2w tryski teraz do wymiany, przybywała ropa w oleju silnikowym ale palił na dotyk :)

a jak jest ciepły to dobrze pali? jakby to były wtryski to moim zdaniem ciepły by gorzej palił

Opublikowano
A jak klemy przy akumulatorze. Czasami najwięszy banał może najwięcej problemów robić. Czy zaśniedziałe, czy przejście jest? Miałem ten sam numer. U mnie to klemy akurat były do wymiany.

 

 

akumulatory i klemy nie maja nic do tego bo kręcił, a jakby aku padły to by nie miał sily przekrecić

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Latem nie używa się świec bo pali bez problemu, także to na pewno nie to. Może kąt wyprzedzenia wtrysku jest źle ustawiony.

Opublikowano

he he sam to od kilku dni przerabiam, po wymianie wtrysków było wszystko ok przez 5 mtga potem gasł w czasie pracy, a palił tylko na zaciąg, sprawdziłem pompę podającą skręciłem dokładnie, skręciłem dokładnie filtr paliwa bo się lekko pocił, mała poprawa ale raz zapalił z rozrusznika a potem tylko na zaciąg, co się okazało jedna rurka od środkowego wtrysku sie pociła a potem ciekła, po dokręceniu była mała poprawa ale bardzo ciężko palił a dopiero jak zdjeliśmy bak i dokładnie dokręciliśmy narazie pali ale teżmógłby troche lepiej palić ale ważne ze pali a nei mam teraz czasu znowu grzebać.

zapowitrzanie i cieżkie palenie to bolączka wszystkich mf255 nawet nowych od nowości nie dotykanych, więc sprawdz dokładnie wysztkie rurki czy któraś się nie poci (mieliśmy kiedyś przypadek że samoczynnie (a może była wadliwa nakrętka przy rurce od 1rwszego wtrysku i pęknięta wzłuz była) może jakaś rurka się przetarła lub nadłamała, może miska od filtru paliwa jest pęknięta, gdzieś się zapowietrza i to bardzo lekko jeśli sam odpala, jak by sie gdzieś sączyło to by jużnie odpalił z kluczyka :lol:

Opublikowano
...

zapowitrzanie i cieżkie palenie to bolączka wszystkich mf255 nawet nowych od nowości nie dotykanych...

Z tą wypowiedzią to trudno się zgodzić. Ja mam 3512 od 93 roku i zawsze pali na dotyk, no chyba że mróz 30-sto stopniowy... Słaby punkt tego ciągnika to kranik paliwa-lubi się zapchać lub przypchać i wtedy łatwo o zapowietrzenie. Trzeba czasami bak wymyć a paliwo lać czyste, albo przerobić nieszczęsny kranik, by nie ciągnął syfu z samego dna...

Opublikowano

Co do kranika to ja mam założony od C-360 :)

i od strony kranika jest normalnie wężyk a od strony pomki rurka oryginalna została ucięta i na nią został założony wężyk od kranika :)

Opublikowano

możliwe że masz problemy z układem zasilania silnika Kranik przewody filtry pompy wtryskiwacze i coś tam nie do końca jest sprawne Możliwe że filtr paliwa jest zabrudzony to jest częste w tych ciągnikach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Gość Profil usunięty
      Przez Gość Profil usunięty
      Panowie klacz urodzila zrebaczka 5 dni temu i niestety zdechla ;( , mimo 5 interwencji weterynarza , co robic z tym zrebakiem ? karmie go takim smoczkiem mlekiem zastepczym dla zrebiat a dokladnie uzupelniajacym , tylko ze daje podwojna dawke tak zalecil weterynarz . Dlugo sie karmi takim smoczkiem zrebaczka , kiedy zacznie pic z wiadra?
    • Przez Ciapek005
      witam. chciał bym zbudować maly kurnik na 4-5 kur co myślicie o takim http://olx.pl/oferta/mini-kurnik-kurniki-kury-perliczki-kaczki-egzotyka-CID103-ID4BvCh.html#7767b6eb6a ??
       
       
      zrobić jakieś docieplenie w środku ??
      proszę o wasze sugestie oraz małe podpowiedzi (jakies projekty ) POZDRAWIAM
    • Przez AsToNeK_LwG
      Witam
      Niedawno stałem sie posiadaczem case-a 885 xl i na razie spełnia swą rolę w gospodarstwie ale!
      Własnie jest to ale gdy wracałem do domu od zwożenia bel zauważyłem że po puszczeniu sprzęgła i dodaniu gazu nie przyspiesza z miejsca a po kilku sekundach może 3-5s. Dlaczego tak jest? Wcześniej miałem tylko doświadczenia z ursusem i zetorem i przyspieszał od razu z miejsca (rwał dosłownie) a tu nie. Czy tak powinno byc czy to wina sprzęgła a może czegoś innego?
      Proszę o podpowiedzi:)
      Dodam że mocno to czuć na 4 biegu! Na niższych biegach jest trochę lepiej.
    • Przez Kacperkuj-pom
      Mam taki problem z proxima mianowicie po odpaleniu czasem obrotomierz podniesie sie do tych 800 obrotow , a po dodaniu gazu nie podnosi sie wskazow a spod maski slychac pisk po chwili jak silnik po chodzi wraca wszystko do normy innych objawow nie ma co to moze byc ?

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v