Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
PronarekP5

Pronar 1025A

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Pronar
PronarekP5    25

Witam

Mam pytanie dla użytkowników czy opłaca sie takiego Pronara 1025A kupić używanego za ok. 55tyś. zł. na co zwracać uwagę i jak oceniacie ten ciągnik . Czy z nich tez sie olej leje jakie mają skrzynie ile palą na mth. jak im lecą motogodziny ?

 

pozdro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
darus    0
Witam

Mam pytanie dla użytkowników czy opłaca sie takiego Pronara 1025A kupić używanego za ok. 55tyś. zł. na co zwracać uwagę i jak oceniacie ten ciągnik . Czy z nich tez sie olej leje jakie mają skrzynie ile palą na mth. jak im lecą motogodziny ?

 

pozdro

 

mth w pronarach lecą bardzo wolno liczyłem cos około 1mth=1.40

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

TumeK    9

no ja mam oferte aby zamienic sie za mojego Case na tego pronara z 2001 roku ale sie nie zamienie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcin974    25
mth w pronarach lecą bardzo wolno liczyłem cos około 1mth=1.40

Jak najbardziej masz racje ze w mtz'ach lecą szybko mth :)

 

Co do 1025A to myslisz ze czemu sprzedają je i jest ich najwięcej?, Główny powód to skrzynia, jak ktos bystry jeździ nim to luzik ale jak wsiądzie jakis niekumaty to za Chiny nie ,,rozpracuje" tej skrzyni

 

Z minusów tego ciągnika (porównując z resztą pronarów) to wymienił bym tylko skrzynie, bądź co bądź ona jest taka jak w 1221A (130KM) i tak szybko nie siądzie w pronarze 1025A (107KM), No tak... Zamontowali te skrzynie ale nie przewidzieli tego ze ten Ciągnik ma za słaby motor dla niej, -mam na mysli to ze prędkości biegowe są wysokie i jak sie rusza z jedynki szosowej to sie dusi, a jak chce sie z polowych to potem przy redukcji na szosowe pojawia sie zgrzyt...

 

 

Do plusów zaliczył bym przede wszystkim lacze -z tyłu 52cm szerokie a z przodu 36 albo 38cm :)

 

Co do rocznika to 2004r. byłby lux, nowa maska(w 2003r były jeszcze innego typu), lacze radialki (2003 ma diagonalne), nowsza deska rozdzielcza jak z 2003r

 

 

no ja mam oferte aby zamienic sie za mojego Case na tego pronara z 2001 roku ale sie nie zamienie

Nie zamieniaj się, z 2001r to jest 82A czyli taki mt'z w inną kabiną i maską :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcin974    25

no to właśnie te starszą maske to miałem na mysli taką jak w linku który podałeś :)

 

No motogodzin za duzo nie ma jak na ten rok

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcin974    25
no to wychodzi że takie pronary tej seri ( I) ma tylko @marcin974 :)

ja mam 82SA

@czarnyBrat1 ma 1221A

@jarekWLKP ma/miał 1221A

@Pronar82A ma 82A

@pronio82SA ma 82SA

@orion1 ma 82A

@black08 ma 1025A

@piotr281 ma82A

@Dj.vadium ma dwie sztuki 82SA i 1025A

@PCcwaniak ma 82A

@jacubus ma 1523A

@projtan82SA ma 82SA

Tak mi sie tylko nasunęli ale jeszcze jak bym popatrzył to jeszcze bym sobie cos przypomniał :)

 

To tacy starsi uzytkownicy a ostatnio widzę duzo nowych uzytkowników których jeszcze nie miałem okazji poznac :)

 

A jeszcze pierwszą generacje posiadają:

@bafix ma 82A

@szpeniek25 ma 82SA

@nigger ma 1523A

@damian2609 ma 1025A

@szymek212 ma 82A

@Mateusz2012 ma 82SA

Lecz z nimi jeszcze nie gadałem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kamiiill    0

kolego to zalezy kto i jak nim pracował przecieków nigdzie nie ma. A za tą cenę to on wart a na ilu ha by pracował u ciebie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JarekWLKP    1

Jeszcze mamy 1221A, postanowiliśmy zatrzymać go jeszcze na jakiś rok i wycofaliśmy się z transakcji sprzedaży, a klient miał już wiarygodność kredytową w banku załatwioną... no cóż, ojciec zadecydował, bo ja to bym go sprzedał <_< Mnie marzy się 120konny JDeerek z serii 6030 z ładowaczem czołowym <_<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qqq    18

no 1025 można kupić ale już na nowym typie mostu , skrzynia jest prosta ja nie miałem problemu tylko połówki by się zdały z 1 szosowej ciężko ruszyć jak ma coś przypięte dużego, spalanie ok 12l w agregacie ścierniskowym 3m drugi bieg trzeci zakres,szerokie opony ,podnośnik z c-125, przecik jest na rozdzielaczu ale da radę zrobić to reszta ok

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radolino    0

witam ja mam pronara 1025A 3 lata i przez ten czas ani razu mi się nie zepsuł , a ciagnik ten dostaje ładnie po garach ( sorki,raz wymieniłem bezpieczik od klimatyzacji bo się spalił :D )

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damian2609    1

marcin974

 

Miło mi cie poznać ;).

Tak ja mówiłeś mam Pronara 1025A z marca 2005 roku, Szczerze powiem, ze nie zamienię się na żadnego zetora, Do tej pory tylko przeglądy nic więcej, nie chce zapeszać ale myślę ze będzie tak jeszcze przez dłuższy okres..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Cheesburger
      Co ile smarujecie krzyzaki wału przedniego napędu?
      Wystarczy tam wkrecic kalamitke czy cos trzeba jeszcze?
       
      Pytam ponieważ ostatnio po dłuzszym przestoju ten pierwszy od skrzyni biegów zaczął delikatnie piszczec podczas szybkiej jazdy. Polałem go olejem i pomogło ale wole cos bardziej zapobiegawczego zrobic jesli potrzeba.
    • Przez Rolnik551
      Witam wyrzuca mi bieg chodzi o tą dźwignię między nogami tzn. Reduktor 
      Co może być przyczyną jak naprawić? 
    • Przez Piotr0224
      Witam, mam mały problem z Pronarem 1025a otóż w tym roku przy bardzo lekkiej pracy przy przyczepie do małych kostek słomy zauważyłem że ciągnik łyknął dość sporo oleju w ciągu 2-3 dni pracy mógł łyknąć ok 2 litrów oleju, ciągnik pracował często na najniższych możliwie obrotach czyli ok 700/min, z odpowietrznika silnika (nie znam fachowej nazwy wąż wychodzący z nad głowicy silnika schodzący po lewej stronie bloku i kończy się w ramie)  wychodziło dość sporo białego dymu, co ciekawe przy cięższych pracach w uprawie brony, talerzówka gdzie chodzi już na normalnych obrotach i ma czasem ciężko oleju wziął mniejsze ilości przez dłuższy okres pracy, jednak ostatnio pokazuje lekki ciągły ciemny dymek (dawniej pokazywał gdy miał bardzo ciężko). Przy odpalaniu zimnego ciągnika z tłumika wychodzi bardzo duża ilość białego dymu a gdy się go troszkę przegazuje to po chwili ustaje.
      Dodam że temp silnika jest zbyt niska w lekkiej pracy pokazuje ok 60 przy ciężkiej nie dochodzi do 80. Wspomnę też że  z 3 lata temu trochę się grzał z powodu silnie zapchanej chłodnicy wodnej olejem i pyłem ale było pilnowane aby temp nie przekroczyła 100 stopni. Ciągnik ma moc, spalanie w normie, zalewany od nowego Turdusem.
      Co podejrzewacie pierścienie że bierze olej? Czy mają one wpływ na nizszą temp silnika? Biały dym przy odpalaniu (wtryski)? I czy kiedyś spotkaliście się że na niskich obrotach bierze olej a na wysokich mniej (turbina)?
    • Przez AgroRolnikŚląskiTeam
      Witam od pewnego czasu zastanawiam się co jest z tymi ruskimi silnikami d 243 (Pronar 82 SA) że gówno widzą a kopcą jak głupie . Mój nawet na pusto pod górkę niewielką z turem łc 1650 na pełnej czwórce po asfalcie kopci na czarno , podczas orki pod górę z 10 stopni - góra 13 w pługu 4x40 na 2 polowej z reduktorem puszcza taki dym że aż jest ciemno a w nocy to i widać ogień z tłumika na 5-10 cm , rozumiem że jest dość spore obciążenie i w instrukcji jest napisane 100-120 km ale dajcie spokój prosty ursus c 360-3P w pługu 2 skibowym na 3 szosowej dymka nie puści a nieraz jest tak że aż z obrotów spada . Ostatnio dość sporo jeździłem Pronarem (82 SA) w przyczepie autosance z 7 t jęczmienia i byle jaka górka i do 3 szosowej trzeba było redukować . 
      Dodam że mój egzemplarz ma ok. 3300 mtg .
    • Przez foka71
      Witam.Mam problem z moim Pronarem.Otóż pogasły mi wszystkie wskażniki i niektóre kontrolki na desce rozdzielczej,np. od ładowania.Bezpieczniki sprawdzałem,są o.k.Alternator niedawno mi wymieniał jeden mechanior,więc jakieś ładowanie jest,bo światła górne działają,tylko czasem jakoś przygasają.Czy to może być wina złego podłączenia alternatora,czy coś innego za to odpowiada?Z góry dziękuję za wszystkie podpowiedzi.
×