Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

jak chcesz tanio to same explorer lub r3, a ecoline to uboższa wersja, luknij do galerii do lamborghini są tam r2 w wersji target, oblukaj tyły tych ciągników, a więc ecoline czy też target to inne sterowaniezewnętrzne za pomocą takiego kija jakby, brak haków cbm, fotel grammer ale inny model, brak obić materiałowych na błotnikach, deska rozdzielcza niewiadomo do końca ale chyba taka sama jak w droższej wersji, brak regulacji kierownicy ale to też nie jestem pewien, a i brak odrzutnika pułów w filtrze powietrza (coś tam że spaliny przelatują i wydmuchują nawet nie wiem co to jest) brak tylnej wycieraczki, no i skrzynia 15/15 (ale to żaden mankament bo 4ta grupa biegów to te najwolniejsze więc i tak nei kazdy potrzebuje a za 500 zł można dobrać)

różnica w cenie dokłądnie nie pamiętam ale chyba 9,5-10 tyś zł -dużo i niedużo jak dla kogo, ale do targeta można wziąść klime i kilka innych bajerów, bo właściwie za obcia na błotnikach i cbm płacić 10 tys?

 

http://www.agrofoto.pl/forum/Lamborghini-R...image64659.html

Opublikowano

ile dokładnie r3 100 target kosztuje nie wiem bo to zależy od dielera ile rabatu potrafi dać i od kursu euro, myśle że wiecej jak 125 tyś napewno nie kosztuje, może mniej, agrofarm jest 4 tyś doroższy

 

podałem link do r2 żeby pokazać jak wygląda wersja target w kabinie, podobno ten agrofarm ecoline czy r3 target ma tak samo :)

Opublikowano

upust dla delerów w całym kraju to 35% +3% ma najlepszy deler w kraju + bonusy za sprzedaż się zdażają ale najlepszym a największym delerem DF jest Rolsad Rawa Mazowiecka czyli oni na ciągniku sprzedanym mają 38% + bonusy zreguły dają 30%upustu na starcie a ile dasz rade wyciągnąć z tych 8% to twoja sprawa napewno nie wszystko bo zarobić muszą hihi, Przemku obstaewiam na DF w twojej sytuacji byłby super no i niekiedy bym wpadł moim Agroplusem żeby się pościgać "nieumytym"

Opublikowano
zreguły dają 30%upustu na starcie a ile dasz rade wyciągnąć z tych 8% to twoja sprawa

Jaka jest kwota wyjściowa? Z tego co wiem Agrofarm 100 kosztuje koło 150 tys.zł, czyli by wychodziło 105 tys. na dzień dobry i jeszcze można coś stargować? :) To już tam jade :)

 

Raczej chodzi tu o taki chwyt marketingowy, bo nikt nie daje 30% upustu, przynajmniej sie nie spotkałem. Realnie 7% ceny oficjalnej to już dużo ale znacznie lepiej brzmi 30% (z 200) niż 7% (ze 150), a wychodzi tak samo :)

Opublikowano

tzn tu jest coś złożonego bo jakaś tam promocja niby producenta była na te wersje ecoline i target, oraz chyba i inne coś tam dieler mówił że jakaś tam jest niby, do tego oczywiście przed rozmową z dielerem trzeba sprawdzić aktualny kurs euro, no i jakiś rabat producenta, ela napewno nie 3o% ktoś tu coś pomotał.

Nie jestem pewny ale coś tam z promocjąbyło, ale czy to 20% czy ileś tam nie wiem a tym bardziej nikt nie wie jaka jest cena wyjściowa, także nie ma co się podniecać ceną

Opublikowano

Musi być jakaś oficjalna baza cenowa. W Fino rozmawiałem o kwocie ok. 150 tys.zł za zwykłego Agrofarma 100 i od tej sumy jakiś upust (kilka procent). Teraz pewnie jest mniej bo spadło euro, ale nikt mi nie wciskał bajek o upustach rzędu 20-30% od jakiejś kosmicznej kwoty bo było by to wręcz niepoważne :)

Opublikowano

NH ma wszystko czyli-szerokie opony-obciazniki-skrzynie 40h to sterowanie podnosnika z tyłu mechaniczne czego w DF ECOLINE brak i pare innych bajerów a cena wyjściowa jak pytałem to 119 tys.

 

nie mówie ze DF jest jest zły ale trzeba mu sie dokładnie przyjzec czy naprawde jest tak atrakcyjny.

Opublikowano

@ Mirasek i ci co nie wierzą:

 

taką polityke ma DF i ..... np. cena w katalogu ta wyjściowa na obojętne jaki w wyposażeniu standard jest 200tys dochodzą bajery i jest 250tys i masz racje "Mirasek" jest to chwyt taki troche aż głupi ale dostaje się z wygórowanej ceny katalogowej u słabego delera 25% na start u lepszych 30% na start od katalogowej oczywiście a ja mam kolege co będzie nowym delerem DF i wiem od środka jak to wygląda i upust od centrali do delera wynosi 35% z ceny katalogowej czyli jak kupię za 200tys po rabacie 30% to deler zarobił dokładnie 10tys na mnie, ale ten deler co ma najwięcej sprzedanych ciągników DF w kraju dostaje dodatkowo do tych 35%+3% czyli ma możliwość sprzedać taniej ciągnik, do tego dochodzi delerą bonus co jakiś czas, dojazd do serwisu jest za darmo na przeglądy płaci się za uszczelki oleje filtry, największym delerem posiadającym wszystkie bonusy jest ROLSAD w Rawie Mazowieckiej. To troche chore z tym ogromnym upustem z wygórowanej ceny ale tak jest i każdy kto rozmawiał z delerem naprawde i coś się zna w temacie to potwierdzi a w SDF jeszcze jdeno tylko DF jest próbnie pierwszy rok przeliczany wg kursu Euro a lambo i same nie jest : no centrala to przelicza i dlatego nie stały się atrakcyjne tak jak inne marki cenowo ale coś myślą nad tym z tego co się dowiedziałem z nowego przyszłego delera.

 

@ Przemek321

 

A jaki kolor wolisz???

Opublikowano

Agrofarm ecoline 85 też ma to wszystko, opony 16,9 i 14,9 w standardzie są już szerokie, obciążniki można dobrać, sterowanie podnośnika z tułu ecoline też ma, jak i skrzynię 40km/ha, cena podstawowa ecoline 85 też zamnkie się w 120 tyś, podaj jeszcze dokładnie jaki model tego nh, ale napewno drożej albo najwyżej kilka tyś drożej wyjdzie df, ale df wydaje mi się być solidniejszym ciągnikiem :)

Opublikowano

NH td 5040 a skoro ten DF ma takie standardowe wyposazenie to jest naprawde atrakcyjny ale ciezko w to uwiezyc-niedługo Opolagra to wszystko sie wyjasni.

 

a ja krzysiu chyba wole zielony.

Opublikowano

Przemku, nie pisz odowiedzi pod odpowiedzią bo jakiś pan pod tytułem Moderator da Ci minimum upomnienie lub gorzej jest obcja edytuj i możesz dodać do poprzedniej hihi

Opublikowano (edytowane)

http://www.agrofoto.pl/forum/Deutz-Fahr-Ag...image71201.html o to i ecoline, jak widać na oponach też zaoszczedzili, chciaż może semperity nie muszą być dużo gorsze od continental a napewno lepsze od mitasa :)

druga sprawa fotel miał być podobno taki sam jak w r2 target lub agroplus ecoline a tu jest jakis inny jakby ze starego lapmpo/rollera ale na bank ma być materiałowy więc nie wiem- czy sa takie materiałowe grammery?

 

co najbardziej mi się nie podoba to ta kierownica bez mnożliwości regulacji i jakoś tak w górę ustawiona i do przodu

 

także agrofarm w wersji ecoline jest bardziej goły niż agroplus w wersji ecoline więc nie ma sie co dziwić że cena jest niska, mam nadzieje że na jakości produkcji nie oszczędzali :)

 

http://www.inlon.com.au/Lamborghini/R3.Evo...and=Lamborghini oblukajcie foty!

za kilka dni przyjedzie mój r3 evo 85 target, jak wam się podoba czy będzie lepszym wyborem od 8441 bo o to chodziło sdf żeby zrównać poziom cenowy z zetorem, jakieś uwagi opinie na temat target?

 

Taki doświadczony użytkownik i pisze posta pod postem.... :/ wrrr...

Edytowane przez Olik
Opublikowano

A w jakiej firmie i z jakiej miejscowości?

Ja w lipcu 2008 zapłaciłem za Agrofarma 100 ecoline + obciążniki z przodu i siłowniki wspomagające udźwig 127 tys. Radio, głośniki, kogut, szybkosprzęgi, siodełko dla pasażera dali gratis.

Kupiłem go w Grudziądzkiej filii Rolsadu z Rawy Mazowieckiej.

Opublikowano
A w jakiej firmie i z jakiej miejscowości?

Ja w lipcu 2008 zapłaciłem za Agrofarma 100 ecoline + obciążniki z przodu i siłowniki wspomagające udźwig 127 tys. Radio, głośniki, kogut, szybkosprzęgi, siodełko dla pasażera dali gratis.

Kupiłem go w Grudziądzkiej filii Rolsadu z Rawy Mazowieckiej.

cena brutto? no to ładnie się wytargowałeś he he

ps. wrzuć fote tego fotela dla pasarzera bo jest na błotniku z tyłu tak?

Opublikowano

Tak jest na błotniku z tyłu i nie ma czym się chwalić bo to lipa <_< , ale czasami się przydaje.

 

Cena była brutto. I właśnie się zastanawiam, czy to rewelacja, czy wynik słabego Euro w tamtym czasie? W styczniu mówili mi, że kosztowałby już ok 150 tys. brutto.

Opublikowano

Nad czym zastanawiać sie df to nie nh haha nh total badziew jak wysiadasz z nh to trzeba uwarzać że by łbem nie wykurwić w dach nh sprzęgło suche kto ten badziew na rynek wpuścił znajomy kupił nh na wiosne 3 razy serwis był :lol: haha

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez hiper81
      mam problem z prawidłowym pomiarem temperatury oleju w silniku. Wskaźnik się ustawił na MAX... wymieniłem czujnik, i mam wrażenie że odczyty nie są prawidłowe bo dość szybko licznik zaczyna wskazywać maksymalną temperaturę. Szukam przyczyny dalej... 
      Rezystancja czujnika rozpoczyna się na pokojowej temperaturze od ok 1,8 kOhm i leci w "dół" w miarę ogrzewania czujnika. 
      Czujnik uszkodzony ma rezystancje w temperaturze pokojowej ok 7,5 kOhm - zakładam że uległ uszkodzeniu skoro nowy ma niższą. 
      ALE.. 
      w liczniku wymieniałem również żarówkę od kontrolki i musiałem go zdemontować i otworzyć - na jego płytce jest przełącznik nie dostępny bez rozebrania - ale nie ma opisu od czego on jest - to jest jedyny przełącznik na tej płytce elektronicznej licznika. 
      Macie może wiedzę co to? 
       
      Nie zrobiłem zdjęcia - ale rozbiorę ponownie i zrobię fotkę, na ten moment pokazuje tylko jaki to typ licznika (znalazłem w necie wygląd) - ale mój ma "nie cyfrowy" wskaźnik motogodzin reszta wygląda tak samo. 
      https://pl.aliexpress.com/item/1005004460813453.html
       
       
       
       
       
       
    • Przez asus921
      Witam.
      Co moze byc przyczyna wycia hydrauliki? Swieci sie kontrolka od hydrauliki i wyje. Podnosnik dziala normalnie. Jak deliktnie nacisne na sekcje to wycie ustepuje, jak cofne dzwignie to wyje. Olej dolalem, bo bylo malo, ale podnosnik i wyjscia hydrauliczne dzialaja normalnie tylko na luzie cos wyje jakby sie jakis zawor zacial?
      Ciagnik nie uzywany 2 lata, potrzebny teraz na kilka godzin do podciagania przyczep. Stal i sie zepsul xD.
    • Przez daizor
      Tak jak w temacie kompletna serwisów-ka w języku angielskim.
       
      Instrukcja do pobrania :
      http://www.wrzucaj.com/518069
       
      Proszę o wciśnięcie "głosuj na post do góry"
      W sprawie hasła do archiwum pisać na PW
    • Przez arty
      Jak prawidłowo używać tzw sprzęgło pięciominutowe WOM w ciągniku Deutz/Same/lamborghini?

      Mam z lewej strony dźwignie z pozycjami - Wałek WOM zależny od prędkości jazdy/luz/wałek zależny od obrotów silnika.
      Aby przełączyć dźwignię z luzu na zależne od prędkości jazdy mogę to zrobić przy pracującym silniku - nic nie zgrzyta - aby przełączyć z luzu na zależne od obrotów murze zgasić silnik bo w przeciwnym razie jest zgrzyt.... (sprzegło pieciominutowe cały czas wyłączone). Aby wałek zaczął się obracać muszę jeszcze przekręcić elektryczny przełącznik....  -nie znam sie na tym ale to chyba to sprzęgło pięciominutowe.... - tym też wyłanczam WOM np na nawrotach...
      Gdzieś słyszałem ze  aby nie zużywało się jakieś tam łożysko powinno sie po skończonej pracy z WOM wyłączyć sprzegło pieciominutowe - właczyć luz na dzwigni i następnie sprzegło pieciominutowe znow przelaczyc na pozycję załączone tak jak w trakcie pracy WOM. Nie wiem czy ta instrukcja dotyczy konkretnej marki czy w ciagnikach SDF też powinno sie tak robić???
    • Przez tomek3105
      witam mam problem z ciagnikiem lamborghini premium 1060 
      mianowicie problem polega na tym że ciezko wrzucic bieg roboczy szybkie wolne każdą serię jak przerzucę na jadę do przodu to jest troszkę ciszej tak samo do tyłu na luzie na rozłączonej skrzyni jest najciszej jest to wersja bez połbiegów
      pompa hydrauliczna nowa
      nie wiem już czego się złapać
      kalibracja zrobiona 
      tarczki sprzęglowe zrobione 
      brak błędów na komputerze
      jest taki objaw e stuka po lewej stronie skrzyni przy silniku na wysokości jak kończy się kosz sprzęgłowy ale w samym koszu nie  było nic uszkodzone poszły nowe uszczelniacze  nie wiem co jest 
      już dużo kasy włożone i nie wiadomo o co chodzi 
      proszę o pomoc 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v