Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
PRZEMEK321

deutz agrofarm 100

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Ferdek07    63

jak chcesz tanio to same explorer lub r3, a ecoline to uboższa wersja, luknij do galerii do lamborghini są tam r2 w wersji target, oblukaj tyły tych ciągników, a więc ecoline czy też target to inne sterowaniezewnętrzne za pomocą takiego kija jakby, brak haków cbm, fotel grammer ale inny model, brak obić materiałowych na błotnikach, deska rozdzielcza niewiadomo do końca ale chyba taka sama jak w droższej wersji, brak regulacji kierownicy ale to też nie jestem pewien, a i brak odrzutnika pułów w filtrze powietrza (coś tam że spaliny przelatują i wydmuchują nawet nie wiem co to jest) brak tylnej wycieraczki, no i skrzynia 15/15 (ale to żaden mankament bo 4ta grupa biegów to te najwolniejsze więc i tak nei kazdy potrzebuje a za 500 zł można dobrać)

różnica w cenie dokłądnie nie pamiętam ale chyba 9,5-10 tyś zł -dużo i niedużo jak dla kogo, ale do targeta można wziąść klime i kilka innych bajerów, bo właściwie za obcia na błotnikach i cbm płacić 10 tys?

 

http://www.agrofoto.pl/forum/Lamborghini-R...image64659.html

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PRZEMEK321    2

fajne to lambo ale za małe dla mnie bo juz mam 33 hek i planuje zwiekszyc-a ile ty dajesz za swoje lambo?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

PRZEMEK321    2
Napisano (edytowany)

a lambo r3 ile kosztuje-jesli wiesz.

 

nie pisz posta pod postem!!!-mod

Edytowano przez Olik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    63

ile dokładnie r3 100 target kosztuje nie wiem bo to zależy od dielera ile rabatu potrafi dać i od kursu euro, myśle że wiecej jak 125 tyś napewno nie kosztuje, może mniej, agrofarm jest 4 tyś doroższy

 

podałem link do r2 żeby pokazać jak wygląda wersja target w kabinie, podobno ten agrofarm ecoline czy r3 target ma tak samo :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PRZEMEK321    2

o to nawet przyzwoicie wygląda-wacham sie miedzy td5040 -agrofarmem -r3-lub zetorem 8441-osobiście najbardziej mi sie podoba td ale ten DF jest atrakcyjny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysiu    5

upust dla delerów w całym kraju to 35% +3% ma najlepszy deler w kraju + bonusy za sprzedaż się zdażają ale najlepszym a największym delerem DF jest Rolsad Rawa Mazowiecka czyli oni na ciągniku sprzedanym mają 38% + bonusy zreguły dają 30%upustu na starcie a ile dasz rade wyciągnąć z tych 8% to twoja sprawa napewno nie wszystko bo zarobić muszą hihi, Przemku obstaewiam na DF w twojej sytuacji byłby super no i niekiedy bym wpadł moim Agroplusem żeby się pościgać "nieumytym"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    63

w czym niby goły, skoro masz takie informacje to podziel sie z nami co w standardzie ma ten nh i ile kosztuje ten ciągnik?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    8
zreguły dają 30%upustu na starcie a ile dasz rade wyciągnąć z tych 8% to twoja sprawa

Jaka jest kwota wyjściowa? Z tego co wiem Agrofarm 100 kosztuje koło 150 tys.zł, czyli by wychodziło 105 tys. na dzień dobry i jeszcze można coś stargować? :) To już tam jade :)

 

Raczej chodzi tu o taki chwyt marketingowy, bo nikt nie daje 30% upustu, przynajmniej sie nie spotkałem. Realnie 7% ceny oficjalnej to już dużo ale znacznie lepiej brzmi 30% (z 200) niż 7% (ze 150), a wychodzi tak samo :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    63

tzn tu jest coś złożonego bo jakaś tam promocja niby producenta była na te wersje ecoline i target, oraz chyba i inne coś tam dieler mówił że jakaś tam jest niby, do tego oczywiście przed rozmową z dielerem trzeba sprawdzić aktualny kurs euro, no i jakiś rabat producenta, ela napewno nie 3o% ktoś tu coś pomotał.

Nie jestem pewny ale coś tam z promocjąbyło, ale czy to 20% czy ileś tam nie wiem a tym bardziej nikt nie wie jaka jest cena wyjściowa, także nie ma co się podniecać ceną

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    8

Musi być jakaś oficjalna baza cenowa. W Fino rozmawiałem o kwocie ok. 150 tys.zł za zwykłego Agrofarma 100 i od tej sumy jakiś upust (kilka procent). Teraz pewnie jest mniej bo spadło euro, ale nikt mi nie wciskał bajek o upustach rzędu 20-30% od jakiejś kosmicznej kwoty bo było by to wręcz niepoważne :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PRZEMEK321    2

NH ma wszystko czyli-szerokie opony-obciazniki-skrzynie 40h to sterowanie podnosnika z tyłu mechaniczne czego w DF ECOLINE brak i pare innych bajerów a cena wyjściowa jak pytałem to 119 tys.

 

nie mówie ze DF jest jest zły ale trzeba mu sie dokładnie przyjzec czy naprawde jest tak atrakcyjny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysiu    5

@ Mirasek i ci co nie wierzą:

 

taką polityke ma DF i ..... np. cena w katalogu ta wyjściowa na obojętne jaki w wyposażeniu standard jest 200tys dochodzą bajery i jest 250tys i masz racje "Mirasek" jest to chwyt taki troche aż głupi ale dostaje się z wygórowanej ceny katalogowej u słabego delera 25% na start u lepszych 30% na start od katalogowej oczywiście a ja mam kolege co będzie nowym delerem DF i wiem od środka jak to wygląda i upust od centrali do delera wynosi 35% z ceny katalogowej czyli jak kupię za 200tys po rabacie 30% to deler zarobił dokładnie 10tys na mnie, ale ten deler co ma najwięcej sprzedanych ciągników DF w kraju dostaje dodatkowo do tych 35%+3% czyli ma możliwość sprzedać taniej ciągnik, do tego dochodzi delerą bonus co jakiś czas, dojazd do serwisu jest za darmo na przeglądy płaci się za uszczelki oleje filtry, największym delerem posiadającym wszystkie bonusy jest ROLSAD w Rawie Mazowieckiej. To troche chore z tym ogromnym upustem z wygórowanej ceny ale tak jest i każdy kto rozmawiał z delerem naprawde i coś się zna w temacie to potwierdzi a w SDF jeszcze jdeno tylko DF jest próbnie pierwszy rok przeliczany wg kursu Euro a lambo i same nie jest : no centrala to przelicza i dlatego nie stały się atrakcyjne tak jak inne marki cenowo ale coś myślą nad tym z tego co się dowiedziałem z nowego przyszłego delera.

 

@ Przemek321

 

A jaki kolor wolisz???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    63

Agrofarm ecoline 85 też ma to wszystko, opony 16,9 i 14,9 w standardzie są już szerokie, obciążniki można dobrać, sterowanie podnośnika z tułu ecoline też ma, jak i skrzynię 40km/ha, cena podstawowa ecoline 85 też zamnkie się w 120 tyś, podaj jeszcze dokładnie jaki model tego nh, ale napewno drożej albo najwyżej kilka tyś drożej wyjdzie df, ale df wydaje mi się być solidniejszym ciągnikiem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PRZEMEK321    2

NH td 5040 a skoro ten DF ma takie standardowe wyposazenie to jest naprawde atrakcyjny ale ciezko w to uwiezyc-niedługo Opolagra to wszystko sie wyjasni.

 

a ja krzysiu chyba wole zielony.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysiu    5

Przemku, nie pisz odowiedzi pod odpowiedzią bo jakiś pan pod tytułem Moderator da Ci minimum upomnienie lub gorzej jest obcja edytuj i możesz dodać do poprzedniej hihi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    63

http://www.agrofoto.pl/forum/Deutz-Fahr-Ag...image71201.html o to i ecoline, jak widać na oponach też zaoszczedzili, chciaż może semperity nie muszą być dużo gorsze od continental a napewno lepsze od mitasa :)

druga sprawa fotel miał być podobno taki sam jak w r2 target lub agroplus ecoline a tu jest jakis inny jakby ze starego lapmpo/rollera ale na bank ma być materiałowy więc nie wiem- czy sa takie materiałowe grammery?

 

co najbardziej mi się nie podoba to ta kierownica bez mnożliwości regulacji i jakoś tak w górę ustawiona i do przodu

 

także agrofarm w wersji ecoline jest bardziej goły niż agroplus w wersji ecoline więc nie ma sie co dziwić że cena jest niska, mam nadzieje że na jakości produkcji nie oszczędzali :)

 

http://www.inlon.com.au/Lamborghini/R3.Evo...and=Lamborghini oblukajcie foty!

za kilka dni przyjedzie mój r3 evo 85 target, jak wam się podoba czy będzie lepszym wyborem od 8441 bo o to chodziło sdf żeby zrównać poziom cenowy z zetorem, jakieś uwagi opinie na temat target?

 

Taki doświadczony użytkownik i pisze posta pod postem.... :/ wrrr...

Edytowano przez Olik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rob334    7

Jak myślicie za DF Agrofarm 100 ecoline +klimatyzacja+szybko sprzęgi+radio wycenili mi na 156 tyś zł brutto po negocjacjach to dobra cena?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Michu7    4

A w jakiej firmie i z jakiej miejscowości?

Ja w lipcu 2008 zapłaciłem za Agrofarma 100 ecoline + obciążniki z przodu i siłowniki wspomagające udźwig 127 tys. Radio, głośniki, kogut, szybkosprzęgi, siodełko dla pasażera dali gratis.

Kupiłem go w Grudziądzkiej filii Rolsadu z Rawy Mazowieckiej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grzenio    15

a mi policzył za Agrofarma 410 + klima i szyber dach + siedzenie max 145tys netto!


Bierzcie pieniądze póki dają bo długo to nie potrwa!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    63
A w jakiej firmie i z jakiej miejscowości?

Ja w lipcu 2008 zapłaciłem za Agrofarma 100 ecoline + obciążniki z przodu i siłowniki wspomagające udźwig 127 tys. Radio, głośniki, kogut, szybkosprzęgi, siodełko dla pasażera dali gratis.

Kupiłem go w Grudziądzkiej filii Rolsadu z Rawy Mazowieckiej.

cena brutto? no to ładnie się wytargowałeś he he

ps. wrzuć fote tego fotela dla pasarzera bo jest na błotniku z tyłu tak?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Michu7    4

Tak jest na błotniku z tyłu i nie ma czym się chwalić bo to lipa <_< , ale czasami się przydaje.

 

Cena była brutto. I właśnie się zastanawiam, czy to rewelacja, czy wynik słabego Euro w tamtym czasie? W styczniu mówili mi, że kosztowałby już ok 150 tys. brutto.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro11    0

Nad czym zastanawiać sie df to nie nh haha nh total badziew jak wysiadasz z nh to trzeba uwarzać że by łbem nie wykurwić w dach nh sprzęgło suche kto ten badziew na rynek wpuścił znajomy kupił nh na wiosne 3 razy serwis był :lol: haha

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez ARTURO04
      Witam szukałem na forum ale nic nie odnalazłem, na temat mojej awarii, a mianowicie problem w moim Samie explorer 2 90t 99r polega na tym, że nie chce odłączać się przód cały czas jeździ z napędem sprawdziłem cewkę elektrozawór wszystko działa zawór wyczyszczony złożone i dalej to samo.Dodam jeszcze że po zgaszeniu po jakiś 10 sekundach zapala się kontrolka od przodka i przy tym słychać cyknięcie czujnika przedniego napędu, po odpaleniu natychmiast gaśnie. Zatem postanowiłem odkręcić przewód ten zasilający od załączania napędu przy moście że może tłok się zaciął i okazało się że brak oleju w przewodzie odpaliłem sama i zacząłem włączać i wyłączać napęd i nic nawet kropla oleju nie poleciała, ale przypadkiem włączyłem blokadę kół i wówczas olej zaczął się lać, dodam że przy tym się okazało że blokada tylnego mostu też jest cały czas włączona. Czy ktoś z was zetknoł się z takimi czarami?
    • Przez tepe71
      Witam
      Jestem świeżo upieczonym właścicielem agrotrona 6.30tt. Usterka jaka się objawiła po rozgrzaniu hydrauliki to blokujące się hamulce. Po wdepnięciu pedał hamulca odbija normalnie ale koła hamowane są w dalszym ciągu. Towarzyszy temu "cykanie" w bloku hydrauliki. Tak jak by zawór na przemian robił i odpuszczał ciśnienie, jednocześnie olej bardzo się rozgrzewa. Po wyłączeniu silnika hamulce odpuszczają, a po krótkotrwałym odczekaniu można kontynuować jazdę ale tylko do momentu kolejnego naciśnięcia pedału hamulca, po którym następuje znów blokada. Problem nie ma miejsca gdy olej  jest jeszcze zimny. Dodam, że sam hamulec zachowuje się niestandardowo. Nie ma możliwości płynnego zwiększania siły hamowania, a tylko całkowite i nagłe zablokowanie kół na końcu skoku pedału. Olej wraz z filtrami wymieniłem po tym jak okazało się że stary wymieszany był z wodą.
      Pozdrawiam i z góry dziękuje za jakiekolwiek rady.   
    • Przez zacx18
      Witam  mam problem z rozłączaniem się rewersu elektrohydraulicznego   w ciągniku DF Agroplus 100  (skrzynia bez półbiegów). Rewers rozłącza się gdy obroty silnika spadną poniżej 800 obrotów powyżej 800 działa i nie ma  znaczenia czy olej jest ciepły czy zimny    . Gdy rozłączy  się rewers  wyrzuca błąd   w postaci migającej lampki  (jedno błyśnięcie długie , cztery krótkie )
      Czy może być to wina pompy hydraulicznej ? czy coś innego ?
    • Przez MarcinWoos
      Witam posiadam taki problem ze podnosnik po zgaszeniu silnika opada, prawdopodobnie z powodu niskiego stanu oleju moje pytanie jest takie gdzie jest bagnet lub cos innego zeby sprawdzic poziom oleju I jaki olej dolac? Wybaczcie ze zadaje takie pytania ale jestem zielony w tej dziedzinie
    • Przez Or6i
      Witam mam problem, prawdopodobnie urwała mi się linki skrzyni biegów. Wie ktoś może jak ja wymienić w Same Antares 130 chodzi o to czy duzo z tym roboty i czy da radę bez zdejmowania kabiny?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.