Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
tomacha001

mam poważny problem

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
tomacha001    4

mam problem bo po 11 lat u mnie w mtz wysiadł redukcja biegów czy będę musiał zdjąć kabinę żeby go wykręcić nigdy tam nie zaglądałem i jakie mogą być skutki ze nie chce sie przełączyć polowe na szosowe tylko mam szosowy bieg a tak to nie jazda

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rino    1

kabiny nie trzeba zdejmowac szykowałem skrzynie i wystarczyło go rozjechac i kabine troche uniesc z przodu. a podobno mozna rozebrac to bez rozjezdzania ciagnika, ale tak tylko słyszałem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lysyrolnik    16

No ja przed pracami polowymi rozbierałem skrzynie w MTZ82TS (skrzynia zsynchronizowana). Jaki masz typ MTZ'ta i jaka skrzynia? U mnie niby poważnej awarii nie było, bo tylko założenie łożysk i zabezpieczenie nakrętki bo oryginalnego zabezpieczenia nie było(mechanicy w Pronarze zapomnieli założyć).

Kabiny nie trzeba ściągać, jedynie wyciągnąć z niej podłogę aby sie dostać to węzy itp. odkręcasz śruby trzymające skrzynie i tylny most i wyjeżdżasz. Jak rozkręcisz skrzynie to sprawdź bardzo dokładnie ta pokrywę gdzie są przymocowane przesuwki wodzików, tak potrafi sie ładnie wytrzeć i zmiana biegów potrafi być utrudniona lub wcale nie da sie przełączać.


Honda - The Power of Dreams :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

tomacha001    4

problem rozwiązany reduktor naprawiony jest obyło się bez kosztów proszę o zamkniecie tematu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lysyrolnik    16

Napisz na czym polegała naprawa reduktora. I dopiero zamkne temat :)


Honda - The Power of Dreams :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomacha001    4

urwał mi sie w redukcji od biegów tam gdzie sie łączy to jest jakiś kołek i sie to sie urwało wsadziłem nowy kołek i reduktor naprawiony

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lizzak2007    2

a wiecie co może być nie tak w wzmacniaczy momentu(żółw zając)że ciężko działa??mtz jest z 1994 a skrzynia jest zwykła

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Eryko
      Witam.jak podłączyc czujnik poziomu paliwa w MTZ? w załączniku fotka jak to wygląda

    • Przez rastafarmer
      Witam wszystkich bardzo serdecznie!
      Jestem nowym użytkownikiem- pomimo tego że przeczytałem regulamin, proszę o troszeczkę wyrozumiałości i uwagi jeśli robię jakieś błędy
      Mianowicie posiadam MTZ-ta 82 z przednim napędem. W najbliższym czasie chciałbym wymienić w nim opony z przodu.
      Fabrycznie mam wstawione 11,2 R20. W związku z powyższym mam do Was pytanie- czy jest możliwość wstawienia opon 12,4 R20? Czy to się wszystko "zgra" bez wymiany tylnych opon?
      Proszę o porady i uwagi.
      Pozdrawiam!
       
      Szymek
    • Przez dzastin
      Witam!
      Mam dylemat odnośnie przyłączenia hydrauliki wapniarki do ciągnika. Potrzebuje podłączyć dwa węże, z którego jeden będzie zasilający a drugi na powrocie. Standardowo podłączyłem je jak pług obrotowy do tych gniazd z lewej strony, zamieniając dwukrotnie pozycją prawy na lewe i lewe na prawe, ale za każdym razem wysadziło mi uszczelniacz przy wapniarce. jako że nie jestem wybitnym specjalistą w tych sprawach , a w książkach serwisowych ciężko cokolwiek znaleźć mam do Was pytanie: czy za powrót oleju nie będzie czasem odpowiadało to gniazdo z prawej strony ciągnika? Będę wdzięczny za jakąkolwiek poradę ;)

    • Przez Kacper2305
      Witam. Niechcący poprzestawialem ustawienia licznika w belarusie. 952 2011r przód krzyzakowy koła z tyłu r34. Czy wie ktoś jakie muszą być ustawione te kody i pomorze? 



    • Przez Nikita_Bennet
      Witam ponownie.
      Dopiero co przyszły świece żarowe i miałem się do tego brać ale najpierw chcieliśmy coś z pszenicy zasiać. Skończyliśmy sianie kawałka (jesteśmy w połowie) ale już zjeżdżając z pola (4km) było słychać tak jakby stukanie między silnikiem a skrzynią biegów. Słychać po obu stronach ciągnika, bardziej metalicznie po prawej tam gdzie jest ten element/obudowa w który wchodzi dźwignia załączania przedniego napędu. Najgorsze że ostatnio musieliśmy kończyć talerzowanie MTZ952 a nie Zetorkiem 10145 bo tam padł mi alternator. Wyszło wtedy że trochę słabo napęd w MTZcie ciągnie ale człowiek pomyślał że pewnie tarczki trza dociągnąć.
      Co może być?
      Ogólnie na jutro plan jest taki aby spuścić olej ze skrzyni i zobaczyć czy nie ma opiłków lub śmieci, spróbować przez otwór z lewej strony, ten od smarowania sprzęgła zobaczyć czy coś nie walnęło przy sprzęgle choć tam niewiele widać, zwalić prawe koło i zdjąć tą przystawkę od napędu, sprawdzić czy tarczki są dokręcone bo to i tak muszę zrobić.
      Jakieś inne sugestie??
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.