Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
tomacha001

mam poważny problem

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
tomacha001    4

mam problem bo po 11 lat u mnie w mtz wysiadł redukcja biegów czy będę musiał zdjąć kabinę żeby go wykręcić nigdy tam nie zaglądałem i jakie mogą być skutki ze nie chce sie przełączyć polowe na szosowe tylko mam szosowy bieg a tak to nie jazda

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rino    1

kabiny nie trzeba zdejmowac szykowałem skrzynie i wystarczyło go rozjechac i kabine troche uniesc z przodu. a podobno mozna rozebrac to bez rozjezdzania ciagnika, ale tak tylko słyszałem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lysyrolnik    15

No ja przed pracami polowymi rozbierałem skrzynie w MTZ82TS (skrzynia zsynchronizowana). Jaki masz typ MTZ'ta i jaka skrzynia? U mnie niby poważnej awarii nie było, bo tylko założenie łożysk i zabezpieczenie nakrętki bo oryginalnego zabezpieczenia nie było(mechanicy w Pronarze zapomnieli założyć).

Kabiny nie trzeba ściągać, jedynie wyciągnąć z niej podłogę aby sie dostać to węzy itp. odkręcasz śruby trzymające skrzynie i tylny most i wyjeżdżasz. Jak rozkręcisz skrzynie to sprawdź bardzo dokładnie ta pokrywę gdzie są przymocowane przesuwki wodzików, tak potrafi sie ładnie wytrzeć i zmiana biegów potrafi być utrudniona lub wcale nie da sie przełączać.


Honda - The Power of Dreams :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

lysyrolnik    15

Napisz na czym polegała naprawa reduktora. I dopiero zamkne temat :)


Honda - The Power of Dreams :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomacha001    4

urwał mi sie w redukcji od biegów tam gdzie sie łączy to jest jakiś kołek i sie to sie urwało wsadziłem nowy kołek i reduktor naprawiony

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lizzak2007    2

a wiecie co może być nie tak w wzmacniaczy momentu(żółw zając)że ciężko działa??mtz jest z 1994 a skrzynia jest zwykła

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez panmino
      Podczas czyszczenia filtra oleju skrzyni biegów w swoim nowo kupionym 7-letnim Belarusie 1025 zauważyłem dużo opiłków w złotym kolorze. Mosiądz najprawdopodobniej, lub miedź oczywiście. No i nie wiem, czy już się zacząć martwić, czy na coś szczególnie zwrócić uwagę? Skrzynia biegów raczej bez zarzutu działa, ale dopiero kilka godzin nim jeździłem, więc mogłem nie zauważyć problemu. Traktor ma 2500mth, i wiem , że poprzedni właściciel nie czyścił filtra a powinien być myty regularnie. Co mogę sprawdzić?
    • Przez ceston
      Witam kupilem nowy alternator do mtz 820 problem w tym ze zaraz na starcie po odpaleniu wedlug obrotomierza mam 2000 obrotow po przygazowaniu spada I sie podnosi co moze byc przyczyna.
    • Przez ursusek94
      witam, podpiąłem do mtz pług 4x35 w celu sprawdzenia czy podnośnik trzyma, podniosłem i tak z pół godziny trzymał i zaczął powoli opadać, ale tym sie nie martwię, po jakimś czasie zauważyłem olej pod siłownikiem, co znaczy że cieknie pewnie na uszczelniaczu, co znaczy że musze wymieniać uszczelniacz? no i jeszcze olej cieknie dużo mocniej z pompy hydraulicznejz lewej strony, co sie dzieje, czy to jest normalne w mtz? jakiego oleju używacie do hydrauliki w swoich MTZ? zakładam nowy temat o hydraulice bo nie znalazłem nigdzie odpowiedzi. proszę o szubką pomoc, bo zaraz w pole trzeba ruszać.
    • Przez marekw1980
      Witam. Jeszcze jeden temat wskaźnika paliwa. Wymienilem  zegar i pływak. I reakcja żadna w sumie. Albo czasem wskakuje na opór  albo leży na 0.
      Na przewodach napięcie 12 v przy pływaku i liczniku też. 
      Poproszę o jakieś porady. 
      Może ktoś schemat posiada
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.