Zaloguj się, aby obserwować  
tomacha001

mam poważny problem

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
tomacha001    4

mam problem bo po 11 lat u mnie w mtz wysiadł redukcja biegów czy będę musiał zdjąć kabinę żeby go wykręcić nigdy tam nie zaglądałem i jakie mogą być skutki ze nie chce sie przełączyć polowe na szosowe tylko mam szosowy bieg a tak to nie jazda

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rino    1

kabiny nie trzeba zdejmowac szykowałem skrzynie i wystarczyło go rozjechac i kabine troche uniesc z przodu. a podobno mozna rozebrac to bez rozjezdzania ciagnika, ale tak tylko słyszałem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lysyrolnik    16

No ja przed pracami polowymi rozbierałem skrzynie w MTZ82TS (skrzynia zsynchronizowana). Jaki masz typ MTZ'ta i jaka skrzynia? U mnie niby poważnej awarii nie było, bo tylko założenie łożysk i zabezpieczenie nakrętki bo oryginalnego zabezpieczenia nie było(mechanicy w Pronarze zapomnieli założyć).

Kabiny nie trzeba ściągać, jedynie wyciągnąć z niej podłogę aby sie dostać to węzy itp. odkręcasz śruby trzymające skrzynie i tylny most i wyjeżdżasz. Jak rozkręcisz skrzynie to sprawdź bardzo dokładnie ta pokrywę gdzie są przymocowane przesuwki wodzików, tak potrafi sie ładnie wytrzeć i zmiana biegów potrafi być utrudniona lub wcale nie da sie przełączać.


Honda - The Power of Dreams :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

tomacha001    4

problem rozwiązany reduktor naprawiony jest obyło się bez kosztów proszę o zamkniecie tematu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lysyrolnik    16

Napisz na czym polegała naprawa reduktora. I dopiero zamkne temat :)


Honda - The Power of Dreams :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomacha001    4

urwał mi sie w redukcji od biegów tam gdzie sie łączy to jest jakiś kołek i sie to sie urwało wsadziłem nowy kołek i reduktor naprawiony

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lizzak2007    3

a wiecie co może być nie tak w wzmacniaczy momentu(żółw zając)że ciężko działa??mtz jest z 1994 a skrzynia jest zwykła

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez radar83
      Witam,z racji że posiadam tura na mtz  (bez napędu )przyszedł czas na wymianę  tulei i sworznia belki przedniej bo jest duży luz i"rzuca" nim po drodze, mam pytanie.Czy do wymiany wystarczy wybić sworzeń do przodu ciągnika,czy trzeba wykręcać cały wspornik tzw kołyskę  a może  macie jeszcze jakieś inne sposoby?
       
    • Przez panmino
      W moim całkiem niedawno kupionym 952 z 2017 roku na szybkich biegach bardzo słychać skrzynię, jest to rodzaj gwizdu, wycia. Ciągnik ma 400 mth.
      Sytuacja nie występuje , kiedy zalaczę reduktor, wtedy jest cicho i przyjemnie. Wszystkie tak mają? Skrzynia 14 biegowa.
    • Przez Alchemik
      Jak wyregulować zawór siłownika obrotu?  Trzeba ustawić jakieś ciśnienie? Działa on też  jako zatrzask hydrauliczny?
         
       
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez panmino
      Czołem, nie mogę znaleźć czujnika lub czujników biegu jałowego w moim Belarusie 952. Ciągnik jest z 2017 roku i ma skrzynię  14. Jedyne miejsce, do którego nie dotarłem to tylna część korpusu górnego skrzyni, dostęp jest chyba spod fotela.
      Mam skrzynię z rewersem, z tego co zaobserwowałem, żeby ciągnik odpalić, luz musi być na rewersie, na żółwiach i na głównej dźwigni zmiany biegów...Tylko coś się przycina i chciałbym te czujniki sprawdzić, a nie wiem, gdzie są...😬
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj