Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
tomacha001

mam poważny problem

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
tomacha001    4

mam problem bo po 11 lat u mnie w mtz wysiadł redukcja biegów czy będę musiał zdjąć kabinę żeby go wykręcić nigdy tam nie zaglądałem i jakie mogą być skutki ze nie chce sie przełączyć polowe na szosowe tylko mam szosowy bieg a tak to nie jazda

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rino    1

kabiny nie trzeba zdejmowac szykowałem skrzynie i wystarczyło go rozjechac i kabine troche uniesc z przodu. a podobno mozna rozebrac to bez rozjezdzania ciagnika, ale tak tylko słyszałem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lysyrolnik    14

No ja przed pracami polowymi rozbierałem skrzynie w MTZ82TS (skrzynia zsynchronizowana). Jaki masz typ MTZ'ta i jaka skrzynia? U mnie niby poważnej awarii nie było, bo tylko założenie łożysk i zabezpieczenie nakrętki bo oryginalnego zabezpieczenia nie było(mechanicy w Pronarze zapomnieli założyć).

Kabiny nie trzeba ściągać, jedynie wyciągnąć z niej podłogę aby sie dostać to węzy itp. odkręcasz śruby trzymające skrzynie i tylny most i wyjeżdżasz. Jak rozkręcisz skrzynie to sprawdź bardzo dokładnie ta pokrywę gdzie są przymocowane przesuwki wodzików, tak potrafi sie ładnie wytrzeć i zmiana biegów potrafi być utrudniona lub wcale nie da sie przełączać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

tomacha001    4

problem rozwiązany reduktor naprawiony jest obyło się bez kosztów proszę o zamkniecie tematu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomacha001    4

urwał mi sie w redukcji od biegów tam gdzie sie łączy to jest jakiś kołek i sie to sie urwało wsadziłem nowy kołek i reduktor naprawiony

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lizzak2007    2

a wiecie co może być nie tak w wzmacniaczy momentu(żółw zając)że ciężko działa??mtz jest z 1994 a skrzynia jest zwykła

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Peron
      Witam
       
      Czy ktoś z Was wymieniał fotel w swoim MTZ 82 na bardziej komfortowy? Nie chcę kombinować z samochodowymi, chciałbym kupić coś dedykowane do ciągników. Najlepszy to byłby oczywiście jakiś Grammer pneumatyczny, no ale jakiś dobry mechaniczny też może być. 
       
      Zastanawiam się nad czymś takim:
       
      http://allegro.pl/agro-mar-fotel-siedzenie-komfortowe-mtz-pronar-mf-i6574126281.html
       
       
      http://allegro.pl/agro-mar-siedzenie-fotel-mtz-ursus-mf-pronar-i6574129397.html
       
       
      Jeśli ktoś ma, to byłbym wdzięczny za opinie.
    • Przez dzony9203
      Mam problem. Od niedawna nie mogę załączyć przedniego napędu w belarusie 920. Przedni napęd na krzyżakach, załączany dźwignią.
      Dźwigienka jest w jednej pozycji, jakby zablokowana i nie można jej przestawić. 
      Co może być przyczyną?
      Pozdrawiam.
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez marka
      Kilka wieczorów poświęciłem na przejrzenie forum dotyczące MTZ i Belarusa i stwierdziłem że każdy ciągnik jest z innej bajki więc postanowiłem otworzyć własny temat na którym będę opisywał własne kłopoty z belarusem 820.3 rocznik 2008 i rozwiązania problemów, zwłaszcza że dzięki forum rozwiązałem już dwie "awarie"patrz problem z WOM w MTZ - Agrofoto.pl Forum - strona 2 i mtz nie odpala - Agrofoto.pl Forum
      A na dzisiaj nowy problem czyli niedziałający wentylator nagrzewnicy oraz prawdopodobnie świeca żarowa .studiując schemat doszedłem do wniosku że za wentylator odpowiada przekaźnik pierwszy licząc od strony kierowcy i na kostce powinno być napięcie idące od bezpiecznika .Czy z tą awarią mogą mieć związek bezpieczniki zabezpieczające ładowanie i gdzie one są fizycznie w ciągniku ?
    • Przez kuba3120
      Witam wszystkich, opiszę mi ktoś połączenie tego alternatora z regulatorem, poniżej fotki, pozdrawiam  
       


×