Skocz do zawartości

amberek

Members
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnie wizyty

1098 wyświetleń profilu

Osiągnięcia amberek

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In Unikat

Najnowsze odznaki

1

Reputacja

  1. bo to jest wewnętrzne oznaczenie jcb, u nich olej ma taką nazwę OP..., ale tak jak wpz napisał olej o standardzie HVI jest ok
  2. jcb nie ma rafinerji więc samo jcb nie produkuje oleju. poniżej korka od wlewu oleju masz naklejkę jaki olej powinien tam być, i wlewasz po prostu nie gorszy olej. ( u mnie jest op 46, czyli 46 ale można wlać olej lepszy) Na stronie fuscha masz konfigurator oleju, tam możesz dobrać sobie olej i zobaczysz wg jakiej musi być specyfikacji. Ja wlewałem fuscha i ładowarka gorzej nie pracuje.
  3. Witaj, Ja w Valtrze t 171 stosuje fuchs-a agrifarm stuo mc 10W40, to dobry olej a pewnie skrzynie masz razem z hydrauliką. Oczywiście nie jest to olej orginalny valtrowski ale jakoś nikt z AGCO nie chce podać adresu rafinerii Valtry gdzie ich orginalny olej byłby produkowany. Z powodzeniem i bezpiecznie możesz go stosować.
  4. w teorii RSM 32 powinien już się skrystalizować, proponuję zainwestować w areometr i wtedy okaże się czy RSM 32 jest RSM-em 32 czy też nie, areometr zwróci się przy pierwszym zakupie RSM-u
  5. Piankuję, co nie znaczy że dziury są w burtach, piankuję połączenia pomiędzy burtami i podłogą, skorupy metaltechu na razie nie muszę piankować, wystarczają dodatkowe uszczelki od okien A co do DB 12, moim zdaniem kolory ma ładniejsze niż Pronar czy Zasław ale wiadomo kolor jednemu ten się bardziej podoba drugiemu inny .
  6. Pronar o przyczepach ma słabe opinie, bo na pochyłe drzewo każda koza skacze. Mam pronara 10 z 12 lat woziłem nią zboże, piach, kamienie, gruz. Burty, oczywiście trochę są powgniatane (nie powyginane), na żniwa to piankuję burty których nie używam a ta która jest otwierana potrzebuje tylko 1 mały worek. czyli jest dobrze. mam też 3 letnią skorupę z metaltechu i stosuję do niej także dodatkowo uszczelki od okien. Nie wiem czego niektórzy oczekują - że np. przyczepa nie zapracuje nigdzie? jak są nierówności na polu, i przyczepa jest załadowana to metal musi zapracować. tak samo są budowane naczepy na tiry pracują czyli wyginają się i wracają. Nawet skorupa która ma otwieraną tylko jedną burtę - tylną czasem może przepuścić ziarenka rzepaku, niektórzy mają równe pola jak stół, twarde jak beton 25 centymetrowy to i im przyczepy nigdy nie zapracują, jak to miało np. miejsce w 2017 roku. Czytam i słyszę jakie to przyczepy Pronaru są złe, po własnych doświadczeniach jak mi sąsiadów w zeszłym roku kupiłem kolejną przyczepę i jestem zadowolony. Ja ładuję na 14 Pronaru 14 ton pszenicy a niektórzy jak się słyszy to na przyczepę 30 letnią 3 tonową łądują 8 ton pszenicy, -- te przyczepy 30 letnie zawsze będą lepsze od nowych przyczep:)) pewnie dlatego że te 30 letnie ( sam mam ) są na gospodarstwie a nowe ...
  7. Też o tym wiedziałem
  8. Przyczepa dr. mengele źle się kojarzy, Udanych zbiorów.
  9. Witaj, z tego co piszesz można się domyślać że Valtra była pucowana na sprzedaż, jak przeschnie ( elektronika) to wszystko powinno wrócić do normy. Nie jest to sposób na naprawę, wystarczy myć a nie na siłę bez opamiętania wlewać wodę wszędzie pod ciśnieniem. Pozdrawiam
  10. Ja gdy potrzebowałem a w serwisie było za tydzień to pojechałem do hurtowni motoryzacyjnej i dobieraliśmy z katalogów, oile dobrze pamiętam to cały amortyzator kostował 60 pln i był od starego vw t2 czy też od ogórka.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v