
adams
Members-
Ilość treści
398 -
Rejestracja
-
Ostatnio
Reputacja
2 NeutralO adams
-
Ranga
Zaawansowany
- Urodziny 05/22/1995
Informacje
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Poznań
Ostatnio na profilu byli
9259 wyświetleń profilu
-
adams zaczął obserwować Pawelec123
-
Pawelec123 zaczął obserwować adams
-
Jak końcówka Warszawskich Ursusów była dopracowana to dzisiaj wygram w lotka. Kto to widział żeby na gołą blachę kłaść lakier, który w Ursusie 1224 znajomego odszedł po 800 mth. Ogólna jakość wykonania zarówno części mechanicznych jak i wnętrza była dużo gorsza niż w zetorach z początku lat 90. Sam znajomy który ma 1224 z 2003 roku i 12145 z 90 roku twierdzi że Zetor jest o półkę wyżej jeżeli chodzi o wykonanie. Sam tymi ciągnikami jeździłem i porównując chociażby łatwość zmiany przełożeń (co w tej serii wymaga pewnej wprawy i wyczucia przy braku synchronizacji) Zetorem byłem w stanie jechać bez większych zgrzytów, Ursusem się nie dało... Więc podsumowując możesz sobie bajerować gimbusiaków którzy ursusa mieli w Farming Simulatorze a nie ludzi którzy w tym ciągniku trochę popracowali Ja do Ursusów nic nie mam, traktuje je z sentymentem i lubię sobie nimi popracować. Ale nie zmienia to faktu że nie jest to konstrukcja na miarę XXIw.
-
adams zaczął obserwować Ursus 1614
-
AgroOkolica-w-Obiektywie zaczął obserwować adams
-
-
-
-
-
-
-
Zetor 11441 & Amazone UX 3200
adams skomentował adams obrazek galerii w Zetor 8540 - 10540 / Proxima / Forterra
-
-
-
-
Powiem tak, tutaj upierdliwość polega głównie na beznadziejnie zrobionych osłonach bocznych. głównie chodzi mi o tą małą nad przednim kołem od strony wejścia do kabiny. Jest na tych 3 zatrzaskach na klucz 13 i bez siłowników gazowych. Otwarcie jej przy kołach z ogumieniem 900 to niezła gimnastyka, a od czasu do czasu trzeba tam zajrzeć, żeby nasmarować i wyczyścić maszynę. Druga sprawa to filtr kabinowy. Ten wstępny jest za mały i gdy się go za mocno dokręci ulega uszkodzeniu. Drugi dokładny jest... w kabinie. Kto to wymyślił? Trzeba rozbierać cały górny panel żeby go wyciągnąć i zazwyczaj nieco nasyfić w kabinie. Trzecia sprawa to rozdzielacze przy hederze, które za kazdym razem na transport trzeba zdejmować i wrzucać na heder, co nie jest takie łatwe i szybkie bo mendy ważą koło 30 kilogramów. Czwarta sprawa to zakładanie stołu do rzepaku. W tym przypadku jest to wyrób firmy Tucholski. Dla porównania w Lexionie 440 założenie stołu to góra 20 minut, tutaj pół dnia. Trzeba wymienić kolo pasowe na szumacherze na podwójne, rozkręcać osłony i zmieniać na inne, przykręcać jakąś śmieszną płozę od spodu i dociągać go śrubą. Masakra... W Claasie stoły Tucholskiego zakłada się dużo szybciej. Co do New Hollanda miał być CX 6080 Elevation. W cenie tego Fendta oferowali heder vario, wbudowany wilgotnościomierz, opony 900 i inne mniej lub bardziej przydatne bajery. Cóż człowiek na błędach się uczy. A i inna sprawa. W porównaniu z New Hollandem te maszyny strasznie tracą na wartości. Prawda jest taka że gdyby Claas dalej produkował Megę to na tym zdjęciu bylaby Mega. Inną sprawą jest to że w 2011 Claas wywindował ceny Tucana i dlatego niestety wybór padł na tą maszyne...
-
-
-
-
- john deere
- ciagnik rolniczy
- (i 1 więcej)