Cześć Wam!
Mam bardzo podobny problem co kolega Simer, po ustawieniu siłowników, po kilku obrotach łańcuch staje się luźny. (Siłowniki połączone z tyłu jedną rurką).
Obstawiałem, że na bank uszczelniacze (z łączonej rurki leci olej przy kalibracji silownikow), ale z drugiej strony spróbowałem też to potwierdzić inna metodą (bez odkręcania rurek, chciałem skalibrować siłowniki blokując na łańcuch siłownik który był poprawnie ustawiony I wtedy liczyłem że ciśnieniem ustawi drugi do momentu poprawnego napięcia łańcucha-olej przejdzie przez niszczelne uszczelniacze, niestety nie pykło, co daje mi do myślenia, czy to aby na pewno uszczelniacze?)
Panowie prośbą o radę, czy moja metoda potwierdzenia jest w ogóle logiczna i ma prawo zadziałać? I jaka wg Was może być przyczyna problemem dekalibracji siłowników obrotu?