Skocz do zawartości

agrofix224

Members
  • Postów

    303
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

3 obserwujących

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia agrofix224

Rekrut

Rekrut (2/14)

  • First Post Unikat
  • Collaborator Unikat
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In Unikat

Najnowsze odznaki

26

Reputacja

  1. Zaczął bym od doprowadzenia pewnej masy na kablu do zegarów.
  2. Czy to przypadkiem nie będzie przesączał się olej między bębnem hamulcowym a uszczelniaczem, który jest zabity w pokrywę przykręconą do tylnego mostu, może być wypracowana powierzchnia na bębnie tam gdzie przylega uszczelniacz i będzie się sączyło.
  3. Trzeba pokręcić kołem zamachowym na włączonym wiązaniu i zobaczyć na sucho, czy igły w cyklu wiązania nie uderzają o tłok przez co zrywa się zabezpieczenie. Czy tarcza krzywkowa nie była przy okazji demontowana i jest dobrze ustawiona na znaki względem kola na górnym wale? Czy łańcuch główny nie przeskoczył przez nadmierny luz na napinaczu co spowodowało przestawienie synchronizacji tłoka względem igieł?
  4. W skrzyni mogą być wysypane łożyska igiełkowe między wałkiem sprzęgłowym a wałkiem głównym, jak również między wałkiem głównym a wałkiem atakującym, może być również luz na łożyskach od wałka atakującego.
  5. Cyknięcie to może być przekaźnik który jest przypalony, przegrzany podaje napięcie na styk ale nie załącza obwodu zasilającego cewkę rozrusznika.
  6. Jeśli o korbowody chodzi to głównie tulejki były wstawione i rozwiercone pod wymiar sworznia tłokowego, jest to standardowa operacja przy robieniu remontu, jeśli ma być on wykonany kompleksowo a nie połowicznie. https://youtu.be/2AfrzJX6uKU https://youtu.be/G5LQlOfY0Hk https://youtu.be/Nq0Y6EfWPAY
  7. Panewka wygląda słabo, osobiście robiłem szlif w 7211 w 2024 też podobnie wyglądał, koszt szlifu wału to 600zł, regeneracja korbowodów za 4 szt wyniósł 350zł, regeneracja głowic 1000zł za 4 szt.
  8. Można skompletować taki zestaw lub podobny, u mnie w 7211 jest taki
  9. Można skompletować samemu zestaw z rozdzielaczem, osobiście w 7211 dołożyłem rozdzielacz o przepływie 40L, 2 sekcje w tym jedna pływająca.
  10. O ile nie ma potrzeby montowania rozdzielacza na stałe to można skompletować taki zestaw podpinany pod złącze.
  11. Są firmy które dorabiają metalowe dachy, wystarczy się z nimi skontaktować ustalić szczegóły i zamówić taki dach gdyby nie dało się dobrać gotowego.
  12. Wstępnie patrząc po zdjęciach to wygląda na to, że podstawa pod wyrównywacz ciśnienia się różni, w wersji z hamulcami jest dłuższa i na dospawane widełki na dźwignię, która steruje zaworem hamulcowym, prawdopodobnie też sam wyrównywacz od części hydraulicznej hamulców jest do wymiany wygląda na 69112607 a do sterowania hamulcami pneumatycznymi potrzeba 70116830. Szczegóły układu na filmie, do samych hamulców pneumatycznych trzeba by było pominąć część sterującą sprzęgłem 2 stopnia, zaślepiają otwór z tyłu zbiornika.
  13. Koło 4 biegu w 5211 ma w skrzyni bez synchronizacji 19Z a w 7211 bez synchronizacji 20C. Pytanie czy jest jakikolwiek sens kombinować gdy jest taka znikoma różnica?
  14. Z opisu usterki wstępnie można wytypować uszkodzenie łożyska wyciskowego.
  15. Pod pierścieniami jest łożysko, po dokręceniu pierścienia wzrósł opór na łożysku, z tąd też wiekszy opór przy kręceniu kierownicą. Nakrętki są na klucz 34, należy odbezpieczć podkładkę i dokręcić nakrętki, wałek przez to pójdzie do góry i zmniejszy się luz na przekładni kierowniczej. https://youtu.be/-SQC3_XbtWQ
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v