kodek7

Members
  • Ilość treści

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

1 obserwujący

O kodek7

  • Ranga
    Nowicjusz
  1. Witam, Jakiś czas temu zauważyłem, że zarówno wskaźnik paliwa jak i wyświetlacz pokazują mi przekłamane wartości. Objawia się to tym, że prędkościomierz wyświetla mi przy maksymalnej prędkości prędkość 20-22km/h. Maksymalna prędkość WOM'u to jakieś 280 obr/min (na przekładni 540, przy opcji 1000 obr/min nie sprawdzałem ale ogólnie wartości nie są rzetelne). Z czujnikiem paliwa jest zupełnie odwrotnie otóż przy pełnym zbiorniku wskaźnik mknie daleko za skale czyli wprost odwrotnie, gdyż zawyża wartości. Jeśli chodzi o obrotomierz to wartości są raczej poprawne. Szperałem trochę po internecie w tej sprawie ale niestety nic nie znalazłem. Jeśli ktoś miał podobny problem bądź pomysł co może być przyczyną to prosiłbym o podzielenie się tym. Co prawda usterka ta nie uniemożliwia dalszej eksploatacji ale troszkę to jednak denerwuje (choćby tym, że nie można się sugerować wskaźnikiem paliwa). Z góry dzięki za odpowiedź
  2. Ja używam agrolu utto 10w30. Tylko ile litrów powinienem tam go wlać, bo na tej miarce ciężko określić czy jest w normie czy nie
  3. Z tą temperatura 100 stopni to może większa sugestia wskaźnikiem. Dziś pracowałem nim cały dzień w agregacie i wskaźnik temperatury utrzymywał się tak tuż przy czerwonym polu. Również odkręcałem kurek i podobnie jak u Ciebie hubertuss nie było żadnego ciśnienia, a woda po sprawdzeniu, że tak powiem na czuja (zmoczyłem palec co prawda gorąca no ale te 80-90 stopni to myśle, że jeszcze norma. Przy nawracaniu bądź dosłownie chwilowej przerwie (regulacji agregatu itp.) temperatura spadała niemal do tej przed ostatniej kreski i przy pracy ponownie mkneła do czerwonego pola. Jednak ten wskaźnik trochę "kuje w oko" gdy spogląda się na niego a on jest tuż na granicy;/. Czyli z tego co widzę te ciągniki po prostu tak mają i nie należy się tym przejmować? Jeszcze dla pewności podczas pracy zmierzę temperaturę termometrem i wtedy bd wiedział dokładnie. Dzięki wszystkim za pomoc Btw. Ma ktoś może rozpiskę tłumaczenia kodów błędów oraz jaki olej hydrauliczny lejecie i ile litrów do tego typu ciągnika, bo ja używam Agrol ale zdaje się, że gdy się nagrzeje staje się bardzo rzadki i czasem zapala mi kontrolka od ciśnienia oleju (trybek z kropelką i strzałkami) i rewers nie zawsze ze mną współpracuje (szczególnie na małych kawałka pól, gdy jest co chwilę używany).
  4. Dzieki za odpowiedz. Sprawdziłem dzis chlodnice i blaszki są ok, napiecie paska również w normie olej zmieniony na żniwa wraz z filtrem ale nadal problem nie znikną:-\ czujnik faktycznie troche klamie, bo gdyby faktycznie wskazywał właściwą temp. silnik zatarbym juz dawno w scierniskowcu. Jednak nie pokoi mnie ze jednak temp jest tak wysoka, ponieważ w poprzednim slabszym fergusonie 3050 temperatura nie znacznie osiagala pelne zielone pole... Tutaj temp nie powinna przekraczać 80 stopni, a dochodzi do ok 100. Czyżby moze zamontowany jest termostat albo cos w ten deseń? Moze to wina pompy wodnej?
  5. Witam, Od niedawna jestem właścicielem ciągnika MF 4255 PowerShift z rewersem bez sprzęgłowym, bez EHR. Ogólnie maszyna sprawuje się znakomicie z wyjątkiem jednej istotnej rzeczy jaką jest system chłodzenia, bo nie ważne czy to w transporcie czy w orce wskaźnik non stop znajduje się tuż przy czerwonym polu. Mimo postojów temperatura tylko nieznacznie spada. Wykonywałem podstawowe operacje na chłodnicy jak czyszczenie na sucho- przedmuchiwanie sprężarką jak i na mokro- myjką ciśnieniową. Użyłem też specjalnego środka do czyszczenia chłodnicy od wewnątrz. Nie zapomniałem też o wyczyszczeniu filtru powietrza. Niestety efektu jak nie było tak nie ma... Co może być nie tak? Niesprawna chłodnica, Pompa wody? Jeśli ktoś ma pomysł, to proszę o pomoc Dodatkowo jeśli ktoś ma rozpiskę co oznaczają poszczególne kontrolki w tym ciągniku i jakoś je udostępnił to byłbym wdzięczny. Mianowicie interesuje mnie co oznacza kontrolka taki trybek z ukośną kreska niczym przekreślony. Miga on na niskich obrotach z 3 innymi kontorlkami. Do tej pory byłem przekonany, że to od oleju hydraulicznego, jednak po uzupełnieniu go o 5l problem nie znikną. Z góry dzięki z odpowiedź
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj