Czesc podczas kalibracji obrotów silnika w 6475 po delikatnym wciśnięciu pedału gazu, silnik wchodzi na duże obroty, ok 1500, wcześniej było płynnie, jak powrócić do wcześniejszych ustawien ?
Wymieniłem końcówki i trochę przewodu na nowe, układ szczelniutki, wstawiam zdjęcia moze komuś sie przyda, dalsza część jak zamontuje resztę
Kolego był u mnie serwis sprężarka wyłacza się po nabiciu 3 atmosfer
Kolego serwis powiedzial mi ze kompresor wyłacza się po nabiciu 3 atm
Powód przypalenia szczotek nieszczelny układ napompowałem spręzarka a tam na złączkach uciekające powietrze, kompresor bez przerwy chodzil. Jak zrobię powymieniam na nowe dam znać
Tak zrobię, ale zauważyłem że nikt tam nie zaglądal i tak jest nadpalony szczotko trzymacz że się rozlecial od wyjmowania szczotek kolego jak myślisz jak bym wstawil kompresor za 100 zł i polaczył kabelkami do kostki to będzie ok ? Bo tam w tej skrzynce jest elektro wyłacznik. Wiesz jak wygląda ta skrzynka w środku ? Podpowiem ze od szczotko trzymacza sa trzy kable dwa kable idą na stycznik (zabezpieczenie od przegrzania) cos takiego
Cześć nawalił mi kompresor od amortyzacji kabiny w 6475 czy ktoś naprawiał ten problem ? Cena nowego jest wysoka, rozebrałem stary i znalazłem przyczynę. Otóż w szczotko trzymaczu w silniku rozleciała się jedna szczotka. Ktoś z was wymieniał takie szczotki ? Gdzie kupował ? Prosze o linki do stron itd