JurekOgorek1

Members
  • Ilość treści

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O JurekOgorek1

  • Ranga
    Nowicjusz

Ostatnio na profilu byli

466 wyświetleń profilu
  1. I powiem Wam że 2 sztuki uchowa e i teraz 3 rosną i fajna sprawa swoje mięsko i fajnie się patrzy jak rosną, a i brojlery też mam bo święta za pasem 😎
  2. Przy końcu podawania śruty z koncentratem mieszałem ze śrutą bez koncentratu i stopniowo dodawałem samą śrutę i już na samej śrucie zostały przyrosty ładne jak na własne potrzeby Zależy od rasy jak najbardziej i wbp i pbz są rasami mięsnymi to jak najbardziej się zgodzę bo to prawda ale jak zauważyłem, większa świnia nawet tej rasy ma bardziej soczyste mięso i jest jakby większą marmurkiwatość mięsa niż u np pbz 100 kg owszem nie jest to tak jak u np złotnickiej ale z moich obserwacji tak jest 🙂
  3. Wiem że 4 lata to już odkopywanie tematu ale w 5 miesięcy od wagi ok 20 kg normalnym sposobem karmienia do 150 kg tucznik rośnie bez problemu, jęczmień, pszenica i pszenżyto i do tego 9%koncentratu z ekoplonu ale 2 tyg przed ubojem daje samą śrutę bez koncentratu i słonina przy wtapianiu nie śmierdzi tylko pachnie, mięso smaczne i soczyste a soczyste bo większa świnia ma więcej tłuszczu między mięśniowego, rasa wbp, pbz. Po 3 msc tuczu 105 kg wagi i świnki zadowolone i zdrowe Następne tuczjiki będę trzymał tak z 7/8 miesiecy na wagę ok 200+kg i zobaczymy jak to wyjdzie ze smakiem mięsa 🙂
  4. Prosiaki kupione 21 lipca 2019 w wadze no nie wiem hmmm 20 kg taki zwykły prosiak a 21 pażdziernika po 3 miesiącach jeden miał 115 kg a drugi 118 kg,włąsna mieszanka paszowa jęczmień,pszenica i pszenżyto i do tego 9.1% koncentratu z ekoplonu :P
  5. Witam wszystkich. Nie jestem rolnikiem ale czy mogę hodować kilka tuczników na własny użytek bez rejestracji i czy nic mi za to nie grozi jak będę np prowadził mini blog albo jakiś wideo blog na YouTube? Podpowiedzcie mi czy mogę pokazać tucznik bez kolczyków i wgl bez zgłaszania na YouTube i czy nic mi nie grozi z tego powodu? Mieszkam na wsi ale gospodarstwa nie mam i nie będę miał ale na własny użytek tuczniki i brojlery chcę hodować. Dziękuję za odpowiedzi i jestem dobrej myśli 😉
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj