Skocz do zawartości

Przerobiona hydraulika w Ursusie C-360



"element nr 1" jest to wkręcona zamiast zaworu bezpieczeństwa taka sama śruba z pompy(zaspawana u dołu,u góry nawiercone fi9 i naspawany nypel pod wąż) wężem nr1(sposobem wyprowadzony poza tylni most) olej idzie bezpośrednio na rozdzielacz 3sekcje tura,tam ustawiony jest przelew na 150bar, i wraca do węza nr 2 gdzie jest kontynuacja ciśnienia do rozdzielacza w plecaku ,  
"element nr 2" jest to kolanko hydrauliczne M16xM18 wkręcone zamiast korka w pokrywie,dokręcony wąż którym olej wraca z tura do plecaka , kolanko wkręcone na specjalny ciśnienioodporny środek(przypiłowane jest trochę mocowanie dolnego zaczepu)
(całość sprzęt i udoskonalenie znajomego)

  • Like 1

Rekomendowane komentarze

jak rozumiem dwa rozdzielacze zostały podłączone szeregowo, z tym ,że jako pierwszy jest ten od tura a z niego dopiero idzie strumień na rozdzielacz w plecaku .Jak używasz siłowników w turze to ten od podnośnika musi poczekać.

Połączenie tulejki w deklu , z której idzie od dołu olej do rozdz. podnośnika nie ma połączenia z kanałem prowadzącym bezpośrednio do pomy ?

Gość Profil usunięty

Opublikowano

właśnie że nie zadziała bo ten zawór działa tylko wtedy jak jest przeciążenie na wyjściach tego rozdzielacza a nie na spływie. wykonawca tego patentu nieźle się kiedy zdziwi jak coś strzeli pod warunkiem że pompa dobra bo jeśli już wyrobiona to nie da więcej jak 160bar wtedy i zawór nie potrzebny. tak piszę bo kiedyś ja miałem tak podłączony rozdzielacz do tura a za nim orbitrol i po pierwszym skręcie kół do oporu pękła kopułka od rozdzielacza i całą kabinę zawaliło olejem tylko to była nowa pompa bizonowska wstawiona. co do marudzenia i samemu nic nie robienia zajrzyj do mojej galerii

,dzięki za "cenne" wskazówki,

pompa jest niby czeski orginał, w miare nowa i nie dostała jeszcze porządnie (po garach) , gdyby zastosować(jakoś upchnąć na jednym (połączeniu)króćcu)obok węża nr1 taki zawór bezpieczeństwa 17.5mpa , to rozdzielacz podnośnika będzie bardziej (chroniony) ??

rozdzielacz podnośnika jakie ciśnienie tolerancyjnie znosi 170 bar wytrzyma ?

, w bardziej odległych planach było też zastosowanie rozdzielacza 2sekcje gdzies pod ręką na blotniku , pod 1sekce podłączony by był cylinder podnosnika tuz , a pod drugą zewnetrzna sekcje np na wywrot, z pominięciem orginalnego rozdzielacza w plecaku,

wtedy główne zasilanie szlo by na rozdz tura, i przelewem na zasilanie tego rozdz 2 sekcje, i przelew do mostu , niewiadomo które rozwiązanie bardziej praktyczniejsze i bezpieczniejsze ??

Gość Profil usunięty

Opublikowano

można zamontować ten zawór bezpieczeństwa np na tym dospawanym nyplu i do niego przykręcić ten gumowy przewód. 170 bar powinien wytrzymać bo orginalny chyba jest ustawiony na 165bar. jako ciekawostkę dodam że ja miałem zamontowaną nową pompę z hylmetu i dawała tylko 120bar więc w starej zaślepiłem te otworki z boków i teraz pracuje jak nowa 165bar dobija bez problemu

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v